زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بالاخره وقتی آدم توی فکره حواسش نیست اصلا خب!

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ب.ظ

وارد آشپزخونه شدم؛یه استکان برداشتم،رفتم بالا سر قابلمه، با قاشق اومدم برنج بریزم تو استکان ... خواهرم که حواسش بهم بود یهو گفت: داری چیکار میکنییی؟! o_O

من: عه! وااااااای =)))))


+غرق در افکارم بودم! طبیعیه! 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

برا ادم عاشق،هوش و حواس نمیمونه!!
بد دردیه:/D
پاسخ:
این وصله ها به ما نمیچسبه! :))
وب خـوبى داریـد
خوشحـال میشـم به وب مـن هم سـر بزنیـد ..
شعر بالایتم که عاشقانست!!!
امیدوارم به وصال برسی
پاسخ:
عرفانیه اون! :)))
عشق حقیقی خداس!
اگه بدی دبیر ادبیات دبیرستانت معنیش کنه، میگه معشوق همون پروردگاره واین شعر هم میگه که غایت و مقصود و آرزوی عاشقان هموست!
دروغم نمیگم! :))
کاملا درکت میکنم
چون منم بارها ازینکارا کردممم
پاسخ:
من پارسال که خونه بودم اینجوری بودم؛ رفتم دانشگاه ترک کردم...ولی الان بازم برگشته!
وقتی که خونه م؛ خیلی خرابکاری میکنم :|
دیروزم دم کن رو انداختم پشت گاز، مامانم امروز همش داشت دنبالش میگشت :|
  • مـــیـــمـــ ...
  • :) حتی به جای کرم ماست بمالی تو صورتت 
    من نبودم دستم بود‌
    بابا قیامت کردی زی زی جان
    پاسخ:
    حالا جدای ازین کارا...حرفام!!! وااای حرف اشتباهی که میزنم و سوتیایی که میدم :)))
    جان زی زی جان طبیعی نیست :/
    پاسخ:
    :| نه واسه من طبیعیه!
    یه بار مامانم گفت یه کاسه بیار واسش چاقو بردم!
    :))))

    من یهبار گوشیمو تو یخچال اشتباهی گذاشتم:|
    یه بارم میخواستم سفره ببرم رفته بودم از تو فریزر دنبالش میگشتم:|
    پاسخ:
    در اون لحظه به چی فکر میکردی؟! راستشو بگو :))) هوم؟!
  • سعادت سلیمانی
  • من سکوت می کنم...
    پاسخ:
    بهتر!  :دی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی