زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

چی چی بگمدون؟!

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۴۲ ب.ظ

دیشب عروسی بودیم؛

عروس رو دماغش چسب بود!!!

فک کنم خیلی اصرار داشت همه بفهمن دماغش عملیه:|


+فک کن یه نفر فامیلش بلاگفا باشه...فک ک_____________ن!!!!!

:)))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

  • محمود بنائی
  • :)) میدونی چقدر خرج کرده خو؟ 
    پاسخ:
    خو همون!!
    میخواسته اینو ملت بفمن!!!
    ما هم خودمونو زدیم ب اون راه ازش قیمت بینی جدیدشو نپرسیدیم!  :)))
    وای خدا چ جالب منم دیشب عروسی بودم
    دقت کردی گفتم من!!!!
    خودم شخصا دعوت بودم.
    عروسی یه طلبه ای بود از دوستای گلم
    اهنگ و رقص نبود.

    پاسخ:
    چه جالب!
    همیشه دوس داشتم بدونم عروسی حاجاغاها چطوریه!!
    حاجی ریش داشت؟!
    لباس شخصی بود؟!
    چرا وبتو عوض کردی؟؟؟همون بلاگفا بهتر بود 
    پاسخ:
    نع(به حالت صدای پو!)
    بلاگ خییییییلی بهتره!
    والا
    اما در مورد سوالت...



    تقریبا چیزی نیست...
    پاسخ:
    تقریبا؟؟
    ینی چی؟!
    خو بگو...
  • حمیده کوه افکن
  • ینی چی یکی فامیلش بلاگفا باشه؟
    فامیلیش؟
    یا
    یکی از فامیلاش
    من برام سوال شد.
    پاسخ:
    فامیلیش!!!
    چرا شما وبلاگتون جای نظردهی نداره؟؟!   :|
    چ جالب...
    فکرکن...
    هدفش چی بوده دقیقا...
    شوخی میکنی!! :|||||
    دروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووغ؟؟؟؟واقعا رو دماغش چسب بود؟؟؟؟؟؟؟؟متاسفم براش عقلش کمه ...
    حاج اقا لباس شخصی با صورت فوق العاده زیبا و نورانی خداییش خیلی خوشکل شده بود اینقده دوستش دارممممممممممممممم
    عشق تویی شدی تموم زندگیم فقط بگو همیشه با همیم بمون بذار یه راهی پیش روم...
    پاسخ:
    عجب!
    مطمئنی شعره؟!
    سَجعه شاید...
    قشنگ بود شعره؟
    پاسخ:
    یکم ناشیانه بود! قافیه نداشت!!
    ولی معلومه بیشت رو معنی کار شده تا روی ظاهر شعر
    و به نظر میرسه کار خودت باشه!!

    ممنون شاعرحامد!
    عروس مماخ عملی؟ اوووووق... عکساشون چه افتضاحی شده :دی
    پاسخ:
    اه آره...!
    دیوونه ن بعضیا...!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی