زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

+فقط موندم که چرا حرف نمیزنید :|

همتون ساکتین!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

  • مهندس بهشت
  • آمارگیر هر از چندی قاطی مکبنه
    پاسخ:
    ببین ببین...تو بودی!
    خخخخ
    گاهی وقتا اینجور میشه

    پاسخ:
    نه عاغا 35 تا بود؛ رفرش زدم شد 36 تا!
  • مهندس بهشت
  • اول یادم رفت بگم
    پاسخ:
    هههههه! باشه بابا اوووللل@@! :))
    نه ... می دونی . فک کنم کامنت ها ثبت نمی شه !!!
    من خیلی جاهای دیگه هم کامنت گذاشتم بعدا رفتم دیدم نی !
    پاسخ:
    یعنی 36 نفر کامنت میزارن (البته بجز خودم 35 تا) بعد کامنتای هیشکدوم نمیرسه؟!
    + من انقدرررر بدبختم؟؟!!  :|
    نه حالا .. همه ی اون 35 نفر کامنت نمی ذارن :دی.

    + نه بابا . خودشو ناراحت نکن (((: .
    پاسخ:
    خودش الان سردرگمه! 
    که چرا؟ به چه علت؟
    نلسون ماندلا که یکی دوسال پیش مرد... دیگه سکوت چرا عاخه؟!  :))
  • محمود بنائی
  • نه خیلی وقتها میشه بوت ها باعث این قضیه میشن، البته من که اینجا بودم :)
    پاسخ:
    چقدرررررر بوت پس!
    بهم علاقمند شدن ظاهرا! نه اینکه فردا روز ماس، یعنی واس ماس...اومدن جهت تبریک و روبوسی و اینا! 
    من بگم با بوت نامحرم روبوسی نمیکنمااا! فقط بوتای مونث بیان جلو!
    این عکس بالا فتوشاپه!!
    پاسخ:
    نه فتوشاپم کجا بود؟! ... با گوشی اسکرین شات گرفتم....
    36 نفر رو آنلاین نشون میداد!
    به جان خودم که عزیزه واسم نه، به جان شما راسته :|
    من یه بار پستامو رمزی کردم ینی یه مدت رفتم بلاگ اسکای و تازه اون موقع فهمیدم دو برابر تعداد خواننده های روشن خواننده خاموش دارم و نتیجه گرفتم امارگیر راست میگه
    پاسخ:
    کار خوبیه!
    منم هرچند وقت به بار پست رمزدار میزارم ببینم کیا میخونن!
    منتهاش بعضیا دیگه واااااقعا حسش نیست بیان رمز بگیرن! دیدم که میگما!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • کلا خواننده ها ترجیح اولشون اینه که خاموش باشن
    پاسخ:
    مدیونید فک کنید مث من مثلا!
    این پست باعث شد بعد از 1 ماه خواننده ی خاموش بودن روشن بشم:))

    پاسخ:
    بههههه....!
    روشن شدنتون مبارک! پر نور! نورانی!! شاین حتی!
  • Artaxerxes I king of Persia
  • آمارگیر بیان هنوز کامل نیست و روبات ها رو هم قاطی بازدید کننده نشون میده. وقتی چندتا پست با هم بذاری بازدید کنندت میترکه . روبات ها سرازیر میشن
    پاسخ:
    آها... که اینطور..
  • مرضیه دانایی
  • مال منم یه بار 37 تا شد :)))
    بی عقلی کردم اسکرین نگرفتم :)))

    پاسخ:
    برای بیان حقایق مدرکتو بیار! نداری نگوووو! ؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی