زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

از سری مکالمات خودم با دیگران

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ

+ این داستان: نا امیدی...

به همراه یه داستان! :)


+فقط سعی کردم به صورت داستان براش بگم...

اگه کم و کسری، خطایی، غلطی، اشتباهی چیزی بود ببخشین شما.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۸)

مهسا :)
چه اسم قشنگی داری
پاسخ:
عه!اسممو نمیدونستی؟!
نگفته بودم به صورت آشکارا!
دعوتم پنهانی بود تا حالا بعد از دو -سه سال!
اینجا فقط دو سه نفر میدونستن!
سلام
آدم کیف می کنه از داشتن همچین دوستایی

یاعلی
پاسخ:
سلام
:)
  • مستر نیمــا .
  • راست میگه مهسا  خعلی بهتر از زیزی گولوعه :دی

    داستانشو نمیدونستم!!!!
    ممنون بابت داستان و درس
    آخرش با این هدرت میکشیمون. اگه عکسو تو بلاگ آپلود کردی بزن اندازه واقعیش بعد اون لینکو بذار تو هدرت. کشت ما رووووو :/
    پاسخ:
    خواهش میکنم، معلمی شغل انبیاس بالاخره!! :دی

    یه وخ زشت نباشه بگم بلد نیستم درستش کنم؟!!
    حقیقتش اینه که فقط بلدم عکس هدرو عوض کنم، همین!

    حالا شما بگو من چیییکار کنم واسه سایزش تا درستش کنم :|
    یه مشت شعار
    پاسخ:
    نمیدونم، شاید اگر منم تو موقعیت اون بودم خودمو میباختم،
    ولی تنها کاری که ازم برمیومد این بود که بهش روحیه بدم.

    کاش میگفتین منظورتون از یه مشت شعار دقیقا کجاش بود؟
    خدا یکی یدونه ( ما قانعیم ... یکی یدونه ) از این دوستا که به فکرمون باشن نصیبمون کنه :دی...

    و در راستای فرمایشات مستر نیما ... پیلیز هدر رو به ما هم بده . دلمون رفت ...
    پاسخ:
    عااااامین با نعره!
    باشه بزار برات الان لینکشو اینجا میزارم :)
    مهسا خیلیم قشنگه اسمت ، من دیگه زیزیگولو نمیگم اسم به این قشنگی آخه 
    پاسخ:
    اینجا،زیزیگلو ملموس تره!
    ولی خب هرچی که راحتی :)
    سلام زی زی جان!
    البته داستان رو کمی تا حدی تحریف و تصحیف کردی... خخخخخخخخخ
    به دوستتون بگید، هم زیاد دعا کنن و هم زیاد صدقه بدهند... بنده خدایی تعریف می کرد «طرف کلی درامدشه، ماهی چند میلیون، بعد میگه خدایا چرا این همه بلا سر من میاد؟! می پرسم صدقه میدی؟ جوابش مثبته. چقد صدقه دادی؟ میگه 200 تومن (200تا تک تومنی). منم جواب دادم 200 تومن صدقه برای تو، یعنی اینکه یه پرنده از بالای سرت رد میشه، فضله نندازه روت! :دی»
    صدقه هفتاد بلا رو دفع می کند.
    ملتمس دعا
    پاسخ:
    سلام :)
    +خیلی تحریف کردم نه کمی!!

    جدی فرق میکنه هرکس چقدر صدقه بده؟ یعنی خدا واسه صدقه نگا به درامد آدم میندازه...؟
    واسم سوال بود مدت ها...الان که گفتی اینو، یهو یادم افتاد
    مهسا :)
    پاسخ:
    نگین ؛)
  • مستر نیمــا .
  • یه عکس با سایزکوچیک آپلود کن. بعد تو بلاگ اونجا که آپلود میکنی 2 تا آدرس داره. یکی عکسو نشون میده ولی هر جا باشه بسته به محیطش بزرگتر یا کوچیکترش میکنه
    دومی اندازه واقعیش میذاره
    عکس کوچیک آپلود کن بعد اون آدرس اندازه واقعی عکس رو بذار جای عکس هدر تو قالب
    پاسخ:
    امتحان میکنم ببینم میتوانم آبا...؟
    فک کنم خداعاشق منه چون خ گیرداده بهم خخخخخ خوشم اومدارحرفات درعین سادگی وکلیشه ی به دل نشست...
    پاسخ:
    چمیدونم والا... با نظرات دوستان هنوز موندم تو چیزی که براش نوشتم و حرفی که بهش زدم...
    نمیدونم حرفام درست بوده یا اشتباه...کار خوبی کردم یا بد...
  • ♛ ♛ آرین ♛ ♛
  • پاسختون سنجیده نبود

    ببخشید که رک میگم -_-
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    هرکی نظری داره....
    حالا چرا؟
    سلام
    بله، مهمه... از این باب محاسبه می شود که چقدر حاضرم از مال دنیا بگذرم. از باب عدالت هم نگاه بکنی، به همین نتیجه می رسی اگه دقت کنی.
    برای کسی که یک میلیارد پول داره، 100 هزارتومن چیزی نیست. اما برای کسی که 500 هزار تومن داره، 100 هزارتومن، یعنی یک پنجم پولش. صدقه بلا را دفع می کند، خیلی؛ قدری صدقه بدیم که واقعا گذشتن از مال دنیا باشه، نه مثل بعضی ها که اینقدر با پول درشت کار می کنند که همیشه پول خردهای جیبشان را صدقه می دهد، چون لازمش ندارد...
    آنقدر که کیفیت مهم است، کمیت مهم نیست.
    نقل شده که کسی خیلی مصیبت و مریضی و.. برایش اتفاق می افتاد، می رود خدمت مرحوم آیة الله بهجت. ایشان میزان صدقه ای را که برایش تعیین می کنند، بیش از نصف درآمدش بوده.
    واقعا مال دنیا در برابر جان آدمی ارزش نداره، آدم سالم بی پول می تونه کار کنه و پول دربیاره، اما آدم معلول پول دار، پول به چه دردش می خوره، جز برای دوا و درمان...
    ملتمس دعا

    پاسخ:
    سلام
    خیلی جالب بود...من اینا رو د مورد صدقه نمیدونستم...
    مرسی که وقط گذاشتی و نوشتی

    +راستی اون موضوعی که گفتی برم از دوستم بپرسم که انجامش داده یا نه...انجامش نداده...
    یلنی اصن نمیدونست چی هست!
  • ♛ ♛ آرین ♛ ♛
  • یه پیشنهاد به شما. خواهش میکنم دلخور نشید و تعصبی هم برخورد نکنید، من میتونستم این جملات رو نگم و در این صورت نه از من دلخور میشدید و نه چیزی از من کم میشد. اما صرفا یه اشتراک گذاری تجربست.

    کسی که میگه خرافاتی نیست، قریب به یقین موقع مشکلاتش نیازی به داستان های دینی نداره. ما داریم روی کره زمین زندگی میکنیم. کره ای که تنها ستون محکمی که میشه بهش تکیه داد علمه. مسلما که انتظار ندارید وقتی خدا بببینه بدنمون کرم زدست و اینجور حرفا و بازم چیزی نگیم بیاد حالمون رو خوب کنه. البته شما میخواستین حال دوستتون بهتر شه و این نشون از مهربونی و خوب بودن شماست. اما گاهی اوقات دامن زدن به عقایدی که فقط از طریق مذهبی قابل توجیهن، همون اندازه که برای بعضی ها آرامش بخشن، پاسخ گوی نیاز خیلی ها هم نیستن.

    من عالم نیستم و دانشم هم از خیلی ها پایین تره، اما بنابه تجربه ای که بعضا در چند مورد داشتم پیدا کردن راه حل های راه گشا در مورد مشکل فرد مقابل و در آخر از همه ایجاد انرژی مبثت و به نوعی، تلقین موفقیت، میتونه نتیجه بهتری داشته باشه. البته که هدف شما ایجاد انرژی مثبت بود، ولی گاهی اوقات ذکر نمونه هایی مثل داستان شما «برای برخی افراد» انرژی مثبتی ایجاد نمیکنه.

    این صرفا نظر من بود و مسلما میتونه اشتباه هم باشه.
    پاسخ:
    من یه اشتباهی کردم و متوجه شدم...تینکه اگه طرف خیلی مذهبی نباشه و کلن با عقاید و مذهب و اینا خیلی فاصله داشته باشه، همبن تعریف کردنها و هی خدا و پیغمبر جلوش ذکر کردن افسرده ترش میکنه...

    +البته همونطور که گفتین سعی کردم با همون ایجاد انرژی مثبت جلوبرم و داستانو جوری تعریف کنم براش که جالب باشه

    + نظرتون محترمه، ممنون از وقتی که گذاشتی و نوشتی :)
    بح بح, می تونید یه پا منبری بشید برا خودتون😉 
    بیان خوبی داری
    در ضمن من آسیپولیکا رو ترجیح میدم 
    پاسخ:
    منبر زیاد میرم، یه پا حاجاغام اصن من! :))

    +شما هر جور راحتی بگو!
    عهههههههه من اسمتو اصن نمیدونستم^___^
    پاسخ:
    واااای لو نرم یه وخ!
    :)))
  • محمود بنائی
  • هوم :/ کلا افسردگی های بعضی ها را درک نمیکنم یعنی از خودشون هم بپرسی که چرا ناراحتی دقیقا یک دلیل قانع کننده نمیتونن بیارن. دنیا این همه دلیل داره واسه شاد بودن مثلا میتونی راه بری، حرف بزنی، ببینی، بشنوی، بخندی، بخوابی( خدایی تازه فهمیدم این چقدر مهمه) یا حمام بری که از قبلی مهم تره اصلا برای همین هاست که میشه بی دلیل دیگه ای خندید و شاد بود.
    داستان خوب تعریف میکنیا :) یک نفس.
    پاسخ:
    اتفاقا این خودش یه بحث روانشناسیه که گاهی آدم دلش بی دلیل میگیره و غمگینه و گاهی بی دلیل شاد و سرحال... بحثش تو کلاسمون خیلی هیجان انگیز بود!

    + هوا رو بلعیدم...کافیه؟! ؛)
    عه چه جالب :)
    پاسخ:
    کدوم قسمتش ؟! 
  • محمود بنائی
  • هوا؟ آدم و هوا؟
    پاسخ:
     من گفتم آدم و هوا؟! 
    وای!
    +وایسا برم نگا کنم...!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی