زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

فکر کردم شاید از دیشب خواهرم خاموشش کرده

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ق.ظ

5 دقیقه ی پیش بیدار شدم و دیدم عه! چه جالب! چراغ اتاق خاموشه...

+همبن الان برق اومد :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

سلام صبح ِ ظهری بخیر :)
پاسخ:
:))))) صبح ظهری شما نیز بانو!
و علیکمسلام!
برا ادامه مطلب خیلی چاکریم :) ولی اونو باید اصن دوبار بخونیش :)

دست بر قضا من همش بیدارم :|
پاسخ:
ارادتمندیم!
+ ای بابا! از دست این قضا! :)))
خوبه! تابستون مفیدی رو میگذرونی پس =))
پاسخ:
جبران نخوابیدن های توی خوابگاهه!
اونجا تنها کسی که شبا بیدار بود من بودم!
سلام دوستان.راستش میخواستم یه خونه تکونی به وبلاگم بدم
ازتون میخام وقت بذارید کمکم کنید نظر بدید به بخش ها تا راحت شه کارم
ممنون ازتون
labekhandoon.blog
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • سلام

    یه جا رفته بودم مصاحبه ازم پرسیدن اوقات فراقتت رو چیکار می کنه گفتم میخوابم

    پاسخ:
    سلام
    آدم باید راست بگه حتی اگه به ضررش باشه و دروغ نگه حتی اگه به نفعش باشه....امام علی (ع)

    + :) خو راست گفتین دیگه!
  • فرشاد اشتری
  • :-))
    پاسخ:
    ؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی