زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مرا هر دم فکریست...

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ

تا حالا برایتان اتفاق افتاده که از خودتان بدتان بیاید؟

و تا آن ماجراهایی را که هی از توی ذهنتان رد میشود را مرور میکنید حالتان بد شود... در حد افت فشار و معده درد از نوع شدید؟

این انزجار و سرزنش خود لحظه ای به دلیل کارهای کرده یتان است و لحظه ای به دلیل کارهای نکرده یتان...

کارهایی که نباید انجام میداده اید و داده اید را و آنهایی را که باید انجام میداده اید و نداده اید را...

جدیدا چقدر حالم بد میشود ازین دسته فکر ها...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

بلی
این اتفاق افتاده
اگر راه حلی پیدا کردید شیر بفرمایید
پاسخ:
دکتر متخصص داخلی!
راه حلش واسه من این بود!
اوووووووووووول
پاسخ:
هه هه هه!
اه تف تو این شانس>.<:|:|:|:|

بلی زیاد شده است:))
دلم میخواد کله خودمو بکنم
پاسخ:
آدم میخواد سرشو بکوبه تو دیوار!
+به هر حال ضایع شدن و بوی دماغ سوخته گاهی دادن جزئی از زندگیس!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • #حس_بد. :((((
    پاسخ:
    فراتر از اون حتی
  • مستر نیمــا .
  • با اجازه سوپری سرنبش بلههه
    پاسخ:
    :)))) 
    +میبینم که دارای پروفایل عکسدار شدین!
    +رفرش زدم، یه پاپیون به بطری اضافه شد!
    راضیم ازت :|
    پاسخ:
    فدای شما زینب بانو!
  • آبجی خانوم
  • عجیب درک میکنم این موضوع رو
    پاسخ:
    ظاهرا خیلیا بهش دچارن! فکر میکردم فقط خودم اینجوری ام!
    زیاد تجربه کردم این حسو
    پاسخ:
    مزخرفه این حس...مزخرررررف
    همه درد من این است و همه شب سخنم...
    پاسخ:
    به تنهایی گرفتارند مشتی بی پناه اینجا...
    +منظور از اینجا وب هست!
    سلام سلام
    .
    مرا نیز هردم به دم
    این روزها
    فکریست همراه حسرت به کرده و نکرده :((
    پاسخ:
    سلام
    فکر کارهای نکرده و کارهای کرده س که اذیتم میکنه...!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی