زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

از سری مکالمات خودم با خودم

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ق.ظ

آدم وقتی بیمار است وقتی که دلش تنگ است وقتی که هیجان زده است وقتی دغدغه مند است حتی وقتی که پر از مشغله است وقتی که فکر میکند محبت خونش ته کشیده! وقتی در حال یخ زدن است وقتی مث الان من گرمش است و پتو هم انداخته است رویش، و هزاران وقتی دیگر...چکار میکند؟!


+پست میگذارد.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

با خدا درد دل میکند و بعد به طرز عجیبی آرام میگردد...
پاسخ:
اون معنویشه که تو گفتی
این عملیشه که من نوشتم...
ولی بضی وقتام آدم هیچ کاری ازش برنمیاد !مثل پست گذاشتن!
دور از جون شما انگار حناق میگیره اصن
پاسخ:
هوم...آره...مث همین چند روزی که من اینجا نبودم...
و لابد بعداً پشیمان می‌شود!!!
پاسخ:
آی گفتی...
اون که 100 درصد...و حتی در صدد پاک کردن آن پست و یا حتی دیده شده پستهای مجاور بر می آید :|
لب و لوچه اش را آویزان میکند و غر میزند..!
پاسخ:
اصلا دختری پیدا میشود که روزش شب بشود ولی غر نزند؟! :|
  • ♛ ♛ آرین ♛ ♛
  • + دوغ مینوشد
    پاسخ:
    آره، یادمه که تو عشق دوغ بودی! و نیروی ماورائیت رو از نوشیدنش بدست میاوردی!
  • آقای همکار
  • این پستت جالب بود! با اجازت پیوند روزانش میکنم!
    پاسخ:
    خواهش میکنم! 
    قابلی نداره، پست خودتونه اصن :))
    بستنی میخوره!!
    پاسخ:
    خوشم اومد! کاااااملا موافقم :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی