زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نشسته ام به تماشای کوچ قافله ها

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ق.ظ

نشسته ام به تماشای کوچ قافله ها

نشسته ام بسرایم دوباره از گله ها


نشسته ام بنویسم که دوستت دارم

و باز نقطه سر خط و باز فاصله ها

گذشت جمعه و من باز منتظر ماندم

اثر نداشت دعای قنوت نافله ها....


چه خوب میشود آقا خودت دعایم کن

توان ندارم و مشکل شدند مسئله ها


من از صلابت نام تو خوب میفهمم

که بی دلیل نبوده وقوع زلزله ها


حواسمان همه جا پرت میشود آقا

و نیست یاد شما لابلای مشغله ها....


بیا که کودک تاریخ از همان اول

سپرده حلق خودش را به تیر حرمله ها


و باز آخر شعری مرا دعایم کن

که دارم از نظرت انتظار این صله ها


میان مردمک چشمهای منتظرت

نشسته ام به تماشای کوچ قافله ها....

  • . زیزیگلو