زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بوی گاز می آید

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۵ ق.ظ

الان ساعت حدودای 4 شبه

از خواب پاشدم؛ اتاق خیلی گرم بود، کولر هم خاموش و احساس تشنگی شدید...

 دیدم خواهرمم پاشد بره آب بخوره

ازونجایی که من شبا که میخوام بخوابم لامپ اتاقو خاموش نمیکنم همین که رسید دم اتاق گفت همه جا تاریکه باهام بیا. بعد از کلی نق زدن که حالا برو و اون قبول نکردن که حالا بیا...باهاش رفتم

( به صورت نشسته در نصفه شب آب خوردیم که سکته نزنیم! شما بگین دور از جون!)

دوباره برگشتیم تو اتاق...یکم که گذشت بهش میگم: بوی گاز نمیاد؟

رفتم توی آشپزخونه...یکی از شعله ها باز بود!!! بدون آتیش...فقط گاز بود که میومد بیرون

رفتم پنجره ها رو باز کردم و سری به افراد خانه زدم...


+ توی خوابگاه هم پیش میومد بچه ها شیر گازو اشتباه میچرخوندن بودن، جای اینکه ببندنش،کامل بازش میکردن،ینی اونوری میچرخوندنش

دوبار نجاتشون دادم :|


+خدا حواسش بهمون هست... 


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

  • مهندس بهشت
  • خونوادگی از تاریکی می ترسینا دی
    پاسخ:
    اوهوم، فک کنم آره، بجز بابام!
    چجوری تو چراغ روشن میخوابی oO
    پاسخ:
    میشه، امتحان کن، تازه بهترم هست! :)
    vay khoda, che khatari az saretun gozasht
    پاسخ:
    خدا رحم کرد واقعا...
    آقای ایمنی نیومد؟
    پاسخ:
    اون نصف شبی خواب بود دلم نیومد بیدار کنم پیرمردو!
    +تازه شنیدم الانم مسافرته!
    چقد خوبه اینجور مواقع حس میکنی خدا کنارت نشسته داره بهت نیگا میکنه
    پاسخ:
    آره واقعا... 
    +خدارو شکر خی لی زیاد
    یا خدا مواظب باشین! :((
    پاسخ:
    +نمیدونم کی گازو باز گذاشته بود...
    باز خدا رو شکر بیدارشدم و بوش رو فهمیدم...
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • مور مورم شد !
    خدا واقعا حواسش هست ..
    پاسخ:
    خدا دوستون داشته که منو بهتون برگردونده!
    +قدرمو بدونید!
  • نیمه سیب سقراطی
  • آفرین خانووووم حواس جمع :)
    پاسخ:
    (آیکون بازو و ابراز قدرت نمایی و اینا!)
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • WoW

    زی زی گولوی نـــآجی ^_^

    اینکه بقیه رو نجات میدی ... ینی فرشده ای دیگه :دی

    پاسخ:
    بعضیام هستن به فرشته بودن ما شک دارن! 
    تازه فکر هم میکنن ما خودشیفته ایم! :)))
    عمرتون به دنیا بوده :) 
    پاسخ:
    خدا خواسته نعمت وجود من رو از شماها نگیره!
    خدا دوستون داشته!
    +میدونید که، به وجود من در جمع شما میگن نعمت! 
  • مستر نیمــا .
  • من خراب این هدراتم که یک صفحه کامل هدره!!!!
    پاسخ:
    :))))  اونقدرام بد نیستااا!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی