زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

جوب بستنی و نجات از اقیانوس

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۹ ق.ظ
خواهر کوچولویمان از بیرون بدو بدو آمده یک راست توی اتاق و فریاد کشان تاکید میکند: بابا 12 تا بستنی خریده،4 تاش مال منه.تازه بستنی های مامان و بابا هم مال منه  :|

+من در حال بستنی خوردن؛ 
اومده پیشم میگه آاااااجی، من: هوم؟
میگه این چوبای بستنی به چه درد میخورن؟ نگا به دستش میندازم که پر از چوب بستنیاییه که خوردیم (من و خواهرام هر کدوم توی هر دوره ای از زندگیمون واسه خودمون کلکسیون داشتیم، کلکسیون عطر،کلکسیون قندایی که توی عروسی میدن به مهمونا،کلکسیون کارت عروسی، کلکسیون کاغذ کادو،چوب کبریت!، حتی خواهرم یه مدت کلکسیون فندک داشت! و...)
میگم خب اگه یه وقت توی اقیانوس گیر افتادیم میتونیم اینا رو به هم ببندیم و خودمونو نجات بدیم :|
میگه آجی چجوری؟ میگمش با شاخ و برگ درختا به هم میبندیمشون! (اینجا خواهرم جک اسپارو رو یاد آوری میکنه که با موهای بدنش چوبا رو به هم بسته بود و خودشو از آخر دنیا نجات داده بود)  میگه آجی اینا خیلی کمن.. میگم نه؛ تا اون موقعی که ما بخوایم توی اقیانوس گیر کنیم زیاد میشن :|

+ الان داره چوب بستنیا رو جمع میکنه که مارو از اقیانوس نجات بده :||||
 
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

  • فاطمه (خودکار بیک)
  • ینی عاشق  رابطه ی شما دوتام !
    پاسخ:
    چیکار کنیم دیگه! یه دهه هفتادیو هشتادی رو میبینی با هم خوبن زورت گرفته؟! هوم؟!
    ؛)))
    منم از این خواهرا میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

    پاسخ:
    + متاسفانه هیچ کاری از دستم بر نمیار برات!
    شرمنده :))
    +تو برادر داری هیچی نگو!
    سلام سلام
    .
    روش راحتتری هم هست ها
    مثلا با چسب میشه دورتادور کنسرو یا قوطی رب رو با چوب بستنی پوشاند و ازش استفاده کاربردی کرد مثلا جا مدادرنگی یا جا قاشقی ^_^
    پاسخ:
    سلام

    فکر خوبیه! اگه چندتاشونو بهم داد که بعید میدونم، امتحان میکنم :)
    خخخخخخخخخ
    ای جانم
    اصلا خلاقیتت منو کشته
    این جوابا رو از کجا میاری؟
    پاسخ:
     لازمه به یه چیز بی ربط به موضوع فکر کنی!
    +خواهر کوچولوها رو فقط باید اسکل کرد!
    الهییی چرا بچه رو اذیت میکنی:)))
    پاسخ:
    آاااااای حال میده! 
  • سعادت سلیمانی
  • قدر ابجی تو بدون :)


    من از چوب بستنی بعنوان بال هواپیما استفاده میکردم...یه هواپیماهای خوشگلی میساختم که همه دلشون میخواست....
    پاسخ:
    الان ینی هنرتونو به رخ ما کشیدین؟!
    آیا به رخ کشیدن هنر، هنر است؟!
    اسکل کردن خواهر به زبان ساده :|
    پاسخ:
    آفرین! خوشم پیاد خوب میگیری!
    +از خودمونی تو عم! :)
    انتقام اینارو بزرگ شه میگیره :))) منتظر باش!
    پاسخ:
    باید به فکر چاره باشم پس!
    +فک کنم از بچه هام انتقام بگیره! خاله ی منتقم! :))
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • یه همچین کارایی رو با برادرم میکردم :-"

    آقا یک حالی تو این کارا هست ...که اصن تو هیچی نیست ...

    کل لذت دنیا همین کاراس :-"

    بقیه مسائل بیشتر ادای لذت رو در میارن :-"

    پاسخ:
    هه! آره بقیه ش ادا اطواره :))))
    من یه بار خواهرم خواب بود با موهاش بستمش به تخت! خودم از اتاق فرار کردم! سه ربع بعد اومد ببرون بعد از کلی جیغ جیغ کردن!
    شما که به فکر خوتون نیستین..همش سر به هوا..
    بنده خدا  به فکر شماست...))::
    پاسخ:
    به فکرمونه...ما هم بهش راهکار میدیم!
    +فدای همچین خواهری بشم من :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی