زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

رفتار بر قیافه موثر است

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ب.ظ

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که برای اولین بار مجذوب قیافه ی یه نفر میشین ولی بعد از یه مدت میفهمین این آدم همونی نبوده که شما در موردش کلی فکر خوب میکردین و افسوس میخورین که چرا حرف دوستاتون رو مبنی بر دروغگو بودن و حیله گر بودن شخص مذکور گوش ندادین...

حتی شده در نگاه اول از یه نفر اصلا خوشتون نیومده باشه و با خودتون فکر کنید که "تاحالا شده کسی با این دوست بشه؟ یعنی کسی هم تا حالا از این خوشش اومده؟" و بعد از یه مدت که باهاش دوست بودین و اخلاقش دستتون اومده بفهمین که این یکی از بهترین دوستای زندگیتونه...


+رفتار هرکس روی قیافه ش خیلی اثر گذاره


+امشب که خواهرم داشت عکسای دوستامو میدید که با هم بیرون رفته بودیم و عکس انداخته بودیم از یکیشون خیلی خوشش اومد و مدام"چه نازه" رو تکرار میکرد! منم هی رد میکردم عکسارو.برگشت گفت حسود! گفتم اصلا ازش خوشم نمیاد! گفت ایناهاش...اینهمه عکس با هم انداختین، گفتم اونموقع نمیشناختمش...


+گاهی اوقات زود قضاوت نکنیم در مورد آدمهای دور و ورمون...شاید در نگاه اول اون چیزی نباشن که ما فکر میکنین...

+متاسفانه من خیلی زود در مورد خیلی ها قضاوت میکنم...بعضی وقتا هم خیلی شرمنده میشم...حتی اگه چیزی هم به زبون نیاورده باشم از خودم خجالت میکشم!

باید ترک کنم!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

اره منم دقیقا اینجوریم :( تا حالا هم فک کردم که باید این خصوصیتو ترک کنم...

از اینجور آدما زیاد دیدم معمولا اونایی که ما فک میکنیم چه جذابو نازن برعکس در میاد!!!
پاسخ:
دوتا از همینایی که میگی "ناز" و همه واسه باهاشون بودن غش و ضعف میکردن دوتاداز مزخرف ترین آدمایی بودن که من تو عمرم دیده بودم...جوری که بعد از یه مدت آدم ازشون زده میشه...اه یادم اومد!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • خیلی وقتا کسی که ازش متنفرم تبدیل به یکی از ادمای نزدیک و دوست داشتنی زندگیم میشن !
    پاسخ:
     برای منم پیش اومده...حتی کسی که نقش خیلی کمرنگ و حتی بی رنگ و بعضا با طعم و بوی نفرت برام داشته ولی الان واسم یه دوست خوبه!
  • فیروزه ای
  • من با نظر  فاطمه خیلی موافقم
    من صمیمیترین دوستام کسایی بودن که ازشون بدم میومده
    پاسخ:
    من با کسایی که الان صمیمی ام ازشون انقدرررر بدم نمیومده! ولی خب خوشمم نمیمده :)
  • سعادت سلیمانی
  • گاهی اوقات نه....همیشه باید یادمون باشه که زود قضاوت نکنیم

    +سطر آخری که نوشتی رو خیلی خوشم اومد هرکسی جرئت اعتراف به اشتباهشو نداره...از صداقت در گفتارتان خوشمان امد :)
    پاسخ:
    تازه لجبازم هستم!
    :)
    +انقدررر که من صادقم!
    اصن باید اسمم میشد صادقه :|
    کاملا موافقم
    منم دوستایی دارم که یه زمانی ازشون بدم میومد ولی الان صمیمیترین دوستامن
    یکی از بهتریناشون اصلااا قیافه نداره
    خیلیا وقتی فهمیدن دوستمه همه به اهو ویشکو اوق نیگاشونو اونور کردن
    ولی بعد 2 روز که باهاش حرف زدن
    هرجا مینشستن میگفتن این دختر عشقه
    پاسخ:
    آره آفرین دقیقا مثل یکی دوتا از دوستای خودم
    حتی مواردی هم بوده که خوشگل بودن ولی خب به دلیل بد اخلاقی بیش از خدشون و رفتارای مزخرفشون قیافشون واسم معمولی هم نه...زشت شده!!
    بهترین و صمیمی ترین و تنهاترین دوست منم کسی بود که به شدت ازش متنفر بودم
    یادم میاد حتی موقعی که دوم دبیرستان بودم یه بار به خونمون زنگ زد به خواهرم گفتم بگو نیس:|
    ولی الان عاشقشمو تنها دوستیه که دارم
    پاسخ:
    معمولا دوستیهای اینجوری خیلی پایدارن
    هر کسی اولین با که از یه نفر متنفر میشه دلیل داره...دلیل تو چی بود؟!
    در جواب ساره: میدونی چرا? چون باعث میشه که درفتارهاشون دقیق تر بشی. اولش با انزجار نگاش میکنی و بعد کم کم میشناسیش. این حس دوطرفه میشه و اونم میشناسدت. الی آحر و صمیمیت. ولی یه دوست به ظاهر خوب نیاز به کنکاش نداره. تمام زندگیتم زارت مریزی تو دامنش اونم که خبر نداری دهن لقه، تر میزنه به همه ی رازهات, که همین
    پاسخ:
    معلومه خودت رنج کشیده ای میرزا....
    اون"زارت" و "تر" رو خیلی خوب متوجه شدم :)
    هم توضیحت خاکی بود هم به زبان گفتار نزدیک تر بود!
    بابا بیخیال قیافه چیزی جز دردسر نداره
    حالا ببین مگه من به کجا رسیدم ؟ :دی
    اصن همه به خاطر قیافه باهام دوست میشن
    بدبختیه
    هیشکی منو واس خودم نمیخواد
    [آیکون خودشیفتگی در حد سکته های ناقص مغزی ]
    پاسخ:
    تو یه آدم خوب ،مهربون ،خوشتیپ ،باکمالات؛با فرهنگ مث من دیده بودی؟! 
    :))
  • دختر پاییز
  • به شدت تجربه اش کردم . هر دو مورد رو ...

    یه جایی نوشته بود قضاوت کردن شاید دست ِ خودمون نباشه ؛ ولی بیان کردنش دست ِ خودمونه ...
    پاسخ:
    +معمولا بیان نمیکنم خب چون غیبت میشه...
    ولی اگه حرصم دراد، غرولند هامو دارم!
    فک میکردم خیلی گیر میده و حرف میزنه و بی ادبو بی تربیت ولی در واقع اینجوری نبود و الان هنوز هم از خودم خجالت میکشم :((((
    پاسخ:
    منم با یه نفر خیلی بد بودم و ازونجایی که اگه از همه ی رفتارهام دست بکشم،نمیتونم از ضایع کردنام دست بکشم طرفو خیلی ضایع میکردم! الان میفهمم خیلی گناه داشته! دختر خوبیه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی