زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

موهایم تسلیم دستهایت...

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ب.ظ

تنها وقتی که کسی رو از خودم نمی رونم حتی اگه خیلی خوابم بیاد یا خیلی خسته باشم یا سردرد داشته باشم یا حالم بد باشه؛ وقتیه که دستش لای موهام باشه...


+در مقابلش تسلیمم...در این حد حتی!

+هر کی هم میخواد باشه،باشه

+دیده شده بعضیا خوششون نمیاد کسی دست کنه لای موهاشون...یا هرکسی... اینا چجوری ان؟!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

avaaaal
پاسخ:
احسنت!
من اون مورد آخری ام . خیلی بدم میاد :||
 جور خاصیم نیستم :))
پاسخ:
چطوری تو زندگی میکنی واقعا؟! 
مگه میشه؟
مگه داریم؟!
:))
وااای مثه مننننننن
ینی یکی دست به موهام میزنه میرم تو خلسه هیچی دیه حالیم نمیشه:))
پاسخ:
خیلی باحاله! انگار مست میشی....
عه من داشتم اول میشدما ! 
پاسخ:
:)))
  • مهلا اقاکاظم
  • سلام زی زی گولو!! من مهلام و15 سالمه! وبت خوبه..ازت دعوت میشه به وب منم بیای.. مرسی.. اها راستی من با این چیزایی که گفتی حال میکنم..فعلا :)
    پاسخ:
    سلام مهلا :)
    اولش حالت تهاجمی دارم بعد کم کم میرم تو حالت کما :دی نرمال نیستم میدونم ;)
    پاسخ:
    من چون میدونم اگه گارد بگیرم طرف ممکنه از کارش دست بکشه واسه همین ثابت میمونم و جم نمیخورم!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • دیده شده از اونجایی که کسی نبوده بعضی وقتا که این عمل دوست داشتنی رو انجام بده ، خودم دستمو میکردم لای موههام !
    باشد که رستگار شوم ...
    پاسخ:
    خخخخ منم اینجوری ام!!!!
    نوازش برای هرکسی یجور دلچسبه ، هر زنی یه نقطه حساسی داره!
    پاسخ:
    زن ها لمس شدن رو دوست دارن...
    نقاط حساس که زیاده!
  • سامانه افزایش بازدید
  • بازدید کنید = بازدید کننده دریافت کنید

    سامانه عی سی رنک : اولین سامانه رایگان افزایش بازدید ، پیج رنک گوگل و رتبه آلکسا

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا عضویت به

    http://ec01.ir

    مراجعه کنید

    همچنین با تبادل لینک هوشمند می توانید به طور رایگان

    پیج رنک گوگل ، رتبه آلسکا و تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش دهید

    جهت تبادل لینک هوشمند به

    http://links.ec01.ir

    مراجعه کنید

    دقیقا...دقیقا!(((:
    پاسخ:
    یه نفرو باید استخدام کنم مدام دستش لای موهام باشه!
    حال میده :)
    پاسخ:
    خییییلی خیلییی!!
  • آقا مسیحا
  • متلک میندازین ؟! :) داشتیم ؟! 

    همه خوابن منم راحت مینویسم 

    میفهمم واقعا میفهمم .
    پاسخ:
    نه بابا متلک چیه؟! 

    :)))
    اگه پول خوب بدی من هستم...قول میدم فول تایم موهاتو نوازش کنم....تازع شبا پایه علی کله هم هستم....
    دیگه چی میخوای؟
    پاسخ:
    من هیچگاه معنویات رو با مادیات عوض نمیکنم،پول هم ندارم در ضمن،مستضعفم! والا!
    +علی کله رو همه طوره هستم! با خانواده البته :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی