زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

+این آخرای ماه رمضون طوری شده که دوساعت مونده به اذون من پخخخشم کف خونه! 

حالا ازین ور قند و فشارت میوفته ازون ورم....(نه ازون ور هیچی واقعا!)


++گوگل کرومتونو آپدیت نکنید...

آپدیتش که کردم،انقدرررر زشت شده که من فک کردم دست به تنظیماتش زدم و نسخه ی قدیمیش فعال شده  :| در این حد حتی!


+++اذون ما 4:40 دقیقه صبح...دیده شده مردم اذونشونو 3:30 میگن!

ولی خب بیاین به این فکر کنیم که اذون مغرب ما یه ربع به 9 هست :|


++++چرا پنگوئن ها زانو ندارن؟!  

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۷)

 زانو ندارن؟! 
عجب!!!

این آخرای ماه رمضون من رسماً دارم کم میارم
پاسخ:
آره دیگه...ندارن...
اگه دقت کنی مث پنگوعن ها راه میرن...اردکی..!
الان متوجه شدی؟! :|
سعی کن زانوهاتو خم نکنی راه بری :| 
یه پات میره مشرق،یکی میره مغرب!!
  • مستر نیمــا .
  • اگه داشتن اونوخ اینقدر بامزه راه نمیرفتن که
    پاسخ:
    من نمیدونم اینا چجوری 2 زانو و 4 زانو میشینن :|
    بخاب دختر
    انقد به زانو پنگوئنای بدبخت فک نکم!!!
    پاسخ:
    این ازون فکراییه که نمیشه هی بهش فکر نکرد!
    مغزم و ذهنم نمیتونم روی خوابیدنم تصمیم بگیرن با این افکار  :|
    مطمئنم خوب میشی. اثرات روزه ست
    پاسخ:
    راس میگی؟! یعنی هنوز امیدوار باشم؟!
    من با فایر فاکس راحتترم^__^
    چون اگه زانو داشتن اینقد گوگولیو ناناز راه نمیرفتن که دل ادم قنج بره:دی
    پاسخ:
    من و کروم همو دوست داشتیم ولی از وقتی که چهره ی واقعیشو بهم نشون داد دیگه باهاش حال نمیکنم!
    +کوچولو که بودم دوست داشتم یه پنگوئن به عنوان یه حیوون خونگی داشته باشم!
    باحالیشون به همین زانو نداشتنشونه که جالبناک راه میرن دله آدم حلی به حالی میشه براشون
    پاسخ:
    ما یه دبیر داشتیم عین پن...استغفرالله! 
    من دقت نکرده بودم تا اینکه بچه ها گفتن!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • میخواستم اپدیت کنما ...
    پاسخ:
    عه! خوبه که گفتم...
    میدونم...
    خیلی دوسم داری...میدونم!
    من پنگوئن خیلی دوس دارم ، میبینمشون روحم شاد میشه :دی
    پاسخ:
    یعنی شاد شدن روح تو بستگی به دیدن پنگوئن داره؟! :|
    چرا اذان صبتون 4:40 دقیق ست اذان مغرب یه ربع به 9؟!
    برای اینکه باید زانو نداشته باشن اونجوری خلق شدن ^_^
    پاسخ:
    مشکلی توی زمان اذان ما وجود داره؟!  :/
    +حتما داره که من خی غش و ضعف میرم هرروز!

    ++به نکته ی ظریفی اشاره کردی! برای زانو نداشتن خلق شدن :))
    ماه رمضون امسال 45 روزست نه؟!
    پاسخ:
    الان نزدیک به یه ساله ما داریم روزه میگیریم...!
    هوا هم گررررم!
    من هیچ حسی ندارم نه گشنمه نه تشنمه نه اذون میدم دلم میخوادچیزی بخورم نه سخحری ها :|
    فک کنم مردم خبر ندارم
    پاسخ:
    میگم اون دنیا چجوریه نگین؟!  :|
    ببین میتونی از دیوار رد شی یا هنو به اون مرحله نرسیدی؟! ارواح اینجورین به نظرم  :/
  • دختر پاییز
  • این اخریا همه دارند کم میارن ؛ شما چطور :دی؟

    یعنی 80 درصد چیزایی که اپدیت می کنیم ؛ از اپدیتشون پشیمون می شیم |: . مثلا الان انگار بلاگ اسکای رو هم اپدیت کردن ؛ ولی ما باهاش کنار نمی تونیم بیایم |: .

    اذان ؛ ماشالا از جاش هم تکون نمی خوره . فیکس وایساده .

    پنگوئن ها رو دوس دارم ^_^ .
    پاسخ:
    من که دیگه رسما کم اوردم!
    +آپدیت نکنیاااا!
    همش کار آمریکا و اسرائیله...میخوان خوشیو از ما بگیرن! برنامه ها آپدیتشون زشت شده!

    سلام
    الحمدلله حالم خوبه... فک کنم یک ماه دیگه ام بتونم همین جور روزه بگیرم. تف به ریا! :)
    ضمنا ما بیشتر از شما روزه ایم. اذان مغربمون با همه، اما اذان صبحمون نیم ساعت زودتر از شماست...
    البته اونجا گرمتره.
    من یکی از دوستان آلمانه، بیست ساعت و نیم روزه ان. برو خدا رو شکر کن...
    پاسخ:
    سلام
    ای بابا خواهر...به خاطر این گرما به نظرم خدا باید به ما اضافه کاری بده!

    + ما 16 ساعت...
    ولی خب همین 4 ساعت اختلافم 4 ساعته دیگه!
  • نیمه سیب سقراطی
  • بعد شبهای قدر ماه رمضون کش میاد و ما رو دق میده :|
    پاسخ:
    +الان اینو گفتی من یهو هوس تخمه کردم  :|
    ++هر چی شب بیشتر کش بیاد تخمه بیشتر میچسبه!
    واقعا چرا آپدیتا اینجوری شده! آدم حس میکنه هی داره میره عقب تر :|
    پاسخ:
    خیلی زشته! هی داستم فکر میکردم که دست به چه گزینه ای زدم که یهو قدیمی شده!
  • اقای روانی
  • زیزی گولو جان سخن از دل ما گفتی که پخش زمینه
    پاسخ:
    دل من و شما نداره!
    دل به دل راه داره :|||||
  • تنها همدم ماه
  • اصلن دقت نکرده بودن که زانو ندارن :دی
    پاسخ:
    بیشتر دقت کن!
    (پای املاهای دوران دبستانمون مینوشتن!)
    چقدر پنگوئن باز و پنگوئن فاز و عاشق راه رفتن پنگوئن داریم تو وب :/


    +کروم بیشتر از بقیه اطلاعات شخصی رو برا گوگل و جاسوسی میتونه بدزده
    پاسخ:
    کی دلش میاد یه همچین موجود بامزه ای رو دوست نداشته باشه؟!
    +داره کم کم ازش خوشم میاد!
  • ♛ ♛ آرین ♛ ♛
  • چرا ما بال نداریــــــــــــم؟
    پاسخ:
    من از بچگیم دارم این سوالو از خدا میپرسم  :|
    هیییییییییین منمممممممم اصن یکی از فانتزیام شده بود نگه داشتن یه پنگوئن تو خونه:دی
    پاسخ:
    من بجز پنگوئن بچه میمون هم دوست داشتم تو خونه نگه دارم
    و خرس قطبی!
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    حالا خوبه زانو نداشتن یا بده؟
    پاسخ:
    سلام
    زانو داشتن بهتره  :|
    نداشته باشیم چجوری بشینیم آخه؟!
    و پاندا همم:دی

    پاسخ:
    اونی که تو پیج حاجی بود مخصوصا!
    اینجا یعنی مشهد تقریبا اولین شهریه که روزه شروع میشه و طبعا اولین شهری هم که تموم میشه :دی
    پاسخ:
    وای تو مشهدی؟!
    الان بحثمون بود که چرا نمیریم مشهد و کی میشه بریم و چجوری بریم و با چی بریم!
    + خوشش بحالت...خی لی خیلی خوش بحالت
    ++منم مشهد میخوام ...
    اذان صبح ما دو دقه زودتره از تهران و از اون ورم مغربمون یه ربع دیرتر حدودا:دی
    ولی لامصب اون یه ربع 45 دقیقه خداییش طول می کشه ها :(( :دی


    پاسخ:
    درک میکنم! اصن کل روز یه طرف،اون یه ربع هم یه طرف!
    به من میگی یه بوهایی میاددد؟؟ من پاک معصوم
    اونوخ.... نچ نچ دوتا پست بالاشو :دی
    پاسخ:
    من منظوری ندارم ازین پستا! :)))
  • Bahare Ghorbannezhad
  • اذان مارو که ساعت3:40 و 8:14 میگن....این طوری که تو میگی خوشا به حال ماها آخه از نظر من اگه اذانو زودت بگن بهتره آخه صبا که میخوابی چیزی از گرسنگی نمیفهمی!!!
    پاسخ:
    همون...! هرچه افطار نزدیک تر بهتر!
    +اصن هرچی افطار دیر تر،خیر دنیا و آخرت بیشتر! حرصمم درنیومده اصن!
    چون بهش نیازی ندارن فک کن اون وسط زانو هم بیاد هیچی ازش نمیمونه که
    پاسخ:
    ن من اصن نمیتونم تصور کنم!
    یعنی وقتی میخوان بشینن پاهاشونو دراز میکنن میشینن؟! چجوریاس؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی