زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سوره ی عشق...

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۵۰ ب.ظ

خداوندا ، جای سوره ای به نام “عشق” در قرآن تو خالیست

که اینگونه آغاز شود:

و قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت...

 



  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

سلامتی خودت که ساکن طبقه آخر برج معرفتی... ولی با طبقه همکفی ها می پری...
_________
دمت دمادم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
از این ورا...!
لینکیییییییییییییییییییییییییییییی

پاسخ:
پاسخ:
مرسی الینا جان
سر بزن دوباره
سلام ممنون که به وبم سر زدی وب شما هم جالبه مخصوصا از این پستتون خیلی خوشم اومد اگه خو استین منو با اسم وبم (بخــــند تا نـــزدم تو مخـــت) لینک کنین بعد اطلاع بدید که شما رو با چه اسمی لینک کنم...

پاسخ:
پاسخ: دوست خوبم لینک شدی
میتونی منو ب اسم zizigolu بلینکی
گاهی باید آرزوهایت را مثل قاصدک
بگذاری کف دستت و
بسپاریشان به دست باد
تا بروند و سهم دیگران شوند …
گاهی بدون گریه ، بغض ، داد و هوار ...

با غرور باید قبول کنی که فراموش شدی
و بری دنبال زندگیـــت .. !!

آپم


پاسخ:
پاسخ:
مــــــــــــنـــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــمممم!
من به دانستن از تو نیازمندم.دریغ مکن.بگو هر لحظه کجایی؟چه میکنی؟تا بدانم آن لحظه کجا باشم و چه کنم...

پاسخ:
پاسخ:
نتم، آپم، و کلا کار خاصی نمیکنم!!


فهمیدی؟

پاسخ:
پاسخ:
پـــــــــــــــــ ن پـــــــــــــــــ
تابلویی...!
بگو ب منم
از دیشب بیدارم خوابم نمیبره
الوووووووووووووووووووو

پاسخ:
پاسخ:
بــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــه؟!
سلام آپ قشنگی بووووود...سعی خودمومیکنم ک بتونم برگردم..بابای

پاسخ:
پاسخ:
مگه دست خودته؟
مگه من میذارم بری؟؟
مگه الکیه...؟!
فاجعه یعنی


آنقدر در تـــــ♥ـــو غرق شده ام


که از تلاقی نگاهم با دیگری


احساس


خیانت می کنم!


عشق یعنی همین!!...


پاسخ:
پاسخ:
سلام مهسا جان... خوش اومدی
خوشحال شدم کلیـــ دوست خوبم
وقتی دلمو بهش دادم میخوای وبلاگمو ندم

پاسخ:
پاسخ:

نه، حرفت منطقی بـــــــــــــــــــود!!
چی بگم خب؟؟؟!!!
آره.. وای چه سوره ای میشد....
این خیلی قشنگ بووووود...
به به
لینک مشترک هم که داریم
لینک اولتو میگم منو از اونجا دیدی؟!

پاسخ:
پاسخ:
بلــــــــــــــــــــــــــــــــــه!
از همونجا دیدمت!!
تشکر بابت لطفت دوسته من...
ایشالا ک هرجا ک هستیـ موید باشیـ کلیـ ...
شمام لینک شدیـ ایضا ...

پاسخ:
پاسخ:
خوشحال شدم کلیـ
سر بزن دوباره...
یک عمر قفس بست مسیر نفسم را

حالا که دری هست مرا بال و پری نیست

حالا که مقدر شده آرام بگیرم

سیلاب مرا برده و از من اثری نیست

بگذار که درها همگی بسته بمانند

وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست . . .

پاسخ:
پاسخ: فوق العــــــــــــــــــــــــاده بود... آورین