زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

پویا

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۶ ق.ظ

نیم ساعت مونده باشه به اذون و تو هم توی آشپزخونه باشی و در حال غذا گرم کردن.بعد مامانت که پشت سرته بهت بگه چه خبر از پویا؟! بعد تو بگی کی؟! بعد اون بگه پویا!

بعد تو هی با خودت فکر کنی...پویا؟! پویا دیگه کیه؟ ما که توی خونوادمون پویا نداریم؛ همکلاسی دانشگامم که نیست؛ خواستگاری پویا نام هم که نداشتم...شاید دوستم باشه پس با این اوصاف! و بعد بگی: هیچی! مدتیه ازش خبر ندارم!


+من هنوز دارم به این فکر میکنم که چرا مامانش و باباش باید اسم دخترشونو پویا بذارن؟ و آیا مگر اسم دخترونه نیست که اسم پسرونه؟! هوم؟!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۷)

آرزو میکنم در این شبهای عزیز زیباترینها را از دستان خدا ھدیه بگیرید.

پویا 😲 بارانم برای پسر مورد داشتیم بذارن البته !!!

+ اون کامنت شهید پلارکو میشه عمومی کنم توی پست یکی مونده به آخر؟
پاسخ:
+آرام هم داشتیم برای پسر حتی!
+چرا که نه؟! صاحب وب شمایی :)
قربونتون برم :))
پاسخ:
فداتون بشم :))
واسه دختر اسم پویا !!!!!وای ؛چ چیزایی...
پاسخ:
والا! 
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • بعد من یه دوست داشتم اسم خواهرش رامتین بود :دی
    پاسخ:
    مث اینکه پسر میخواستن،دختر شده بچشون!
    یا سونگرافی بهشون گفته پسره و یهو بچه یه چیز دیگه به دنیا اومده، ولی چون اینا از قبل اسم انتخاب کرده بودن و هی رامتین رامتین صداش میزدن اسمش این شده  :|
    اسم دوست من متین بود!
  • مستر نیمــا .
  • مردم واقعا یه چیزشون میشه!!!
    پاسخ:
    اون که 100%!
    +فک کن از اداره یا آموزشگاهی جایی که بهش زنگ میزنن میگن آقا پویا خونه س!؟
    من چهار تا دوست دختر دارم به اسم متین و شروین و ماهان و اندیشه
    اسم یکی از پسرای 90ای دانشکده مونم اندیشه است
    اسم داداش دوستم متینه
    اسم یه داداش دیگه اش شروین
    یه پسر به اسم ماهان هم میشناسم

    پست‌های بلاگ همون پستهای بلاگ اسکایه
    به شماره و تاریخ و ساعتش دقت کنی میفهمی
    چون بلاگ اسکای فید و بک اپ نداره، مهاجرت از اسکای هم نمیشه، خواستم ده تا ده تا همونارو منتقل کنم بلاگ
    پاسخ:
    شروین؟ ماهان؟
    اسم یکی از دوستای منم متینه...

    نه میخوام بدونم اینا انگیزشون چیه ازین اسما میذارن؟!
    +حالا همین پویا هست...مامایی هم میخونه! 
    پسرا که نمیتونن مامایی بخونن...استاد سر کلاسشون حضور غیاب میکرده رسیده ب اسم این گفته ها؟! پسر دارین تو کلاستون؟؟!!  O_O

  • فیروزه ای
  • وا
    وا
    واااااا
    پاسخ:
    والااا!!
  • مهندس بهشت
  • خب پویا اسم دخترونه هم هست دیه
    من قبلا شنیده بودم

    پاسخ:
    قبلا هم خودم یه پست با همین موضوع در مورد پویا گذاشته بودم با متنی متفاوت اما!
    من بچه هم که بودم دختر عموم یه دوستی داشت به اسم پویا  :|
    آخر الزمان شده :|
  • اقای روانی
  • من یه دوست دارم اسمش ارامه و پسرم هست
    پاسخ:
    اسم دوست منم آرامه!!
    بیا اینا رو با هم آشنا کنیم :))
    سلام سلام
    .
    گویا بعضی اسامی دوجنسیتی اند مثل وفا... تصور من این بید که دخترانه است منتهی پسر 25ساله همسایه، اسمش وفاست!
    .
    حالا پویا کیه؟ پویا چیه؟ (با لحن تبلیغ مینو بخوانید لطفا^_^)
    پاسخ:
    علیک سلام

    وفا؟ پسر؟ خداییش خیلی ضایه س!
    پویا دوستمه :)

    فردوس هم یه اسم دوجنسیه...عزت هم همینطور!
    پویا؟! :|
    پاسخ:
    اوهوم  :||||
  • تنها همدم ماه
  •  اسمه یه پسره رها بود :| رهااااااااااا

    پاسخ:
    ای بابا! میگم اینا خودشون زجر نمیکشم؟! 
    میکشن...باور کن
  • سعادت سلیمانی
  • ترم قبل یک عدد پسر با نام ساحل سر کلاس ما بود که بعد از حضور غیاب استاد من از فرط خنده مجبور شدم برم بیرون یه نیم ساعت دیگه بیام
    پاسخ:
    اسم یکی از دوستای منم ساحل بود، دختر بود البته!
    من فقط یه بار سر کلاس از شدت خنده از کلاس رفتم بیرون که اونم سر کلاس زبان فارسی دوم دبیرستان بود،اونم یاد خاطره ی یکی از بچه افتادم که زنگ تفریح واسمون تعریف کرده بود!
    تازه بیرون که رفتم خنده م قطع شد  :| 
    دوباره اومدم توی کلاس شروع شد!
    سلام
    ظاهرا بحث اسم بالا گرفته... :)
    در جریانتون بذارم، وقتی که اسامی چندین سال پیش (الان سالش رو یادم نیست.) تو ثبت احوال مصوب شد، اسامی دخترانه و پسرانه تفکیک شد و طبق قانون دیگه اسم مشترک بین دختر و پسر نداریم.
    عجیبه تو هم سن وسال های شما هنوز هست. چون یادمه یکی از فامیلامون که دختر دار شد والان دخترش دانشجو است، می خواست اسمش رو بذاره متین، اما ثبت قبول نکرد و تغییر داد.
    ببین قانونی اش دیگه نیست، اما ممکنه ثبت احوال های هر مرکزی، شل کن، سفت کن دربیارن.
    باران، نسیم، سروش، متین، ایمان، عزت، حشمت، نصرت و...
    ضمن بجای کلمه «دوجنسی» از کلمه «مشترک» استفاده کنید.
    پاسخ:
    سلام
    والا الانم من میبینم!
    خوشم میاد همیشه موقع بحثای جنجالی خودتو میرسونی! ...و این خی لی خوبه :)

    +بابت اون توضیح جمله ی آخر هم ممنون...نمیدونستم در این حد...
  • مرضیه دانایی
  • من یه نفر رو می شناختم اسم بچشو گذاشته بود پشه.
    باور کنید راسته :|
    پسر بود پشه خان!!
    پاسخ:
    این مطمئن باش اسم دخترشو میزاره عدس!
    ببین کی گفتم! 
    عدس خاتون!
    عاغا اسم پسره ستایش بود ستایشششششششششش!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    O_O
    ای بابااااااا! 
    زمانه عوض شده ست!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی