زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خواهر کوچولوی بستنی خوره نماز خراب کن :|

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ق.ظ

+وقتی نماز میخونم،میاد میشینه روبه روم و شروع میکنه ماجراهای خنده دار تعریف کردن و خودش هی بلند بلند خندیدن! خنده ش هم خنده دار تر از حرفاییه که میزنه! حرفاشم خیلی بی ربطه ولی فوق العاده خنده دار!

من میمیرم سر نماز!

چادرو میندازم روی صورتم که نبینه ولی ...!!


+++منم و همین یه بستنی که بعد از افطار میخورم

اومده نشسته روبه روم داره نگام میکنه و آروم آروم بستنی لیس میزنه :|

میگم تو یه کم پیش بستنی نخوردی؟

میگه چرا

میگم این مال من نیست؟

میگه چرا :|

انقدررر من ناراحت شدم و نق زدم که الان مامانم گفت پاشو ببرم برات بستنی بخرم...!

چیه؟! بستنی که دیگه کوچیک و بزرگ نداره... لوس هم خودتونید!!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

  • نیمه سیب سقراطی
  • + این داداش من یه وقتایی از لج من میاد سرشو میاره توی چادری که کشیدم رو سرم و بقیه حرفاشو تعریف میکنه ! :))

    + خوب کردی ! ما باید حقمونو از این فسقلی ها بگیریم :))
    پاسخ:
    واای اینم اینجوریه!
    میاد زیر چادرو نگا میکنه ببینه میخندم یا نه!
  • خانم گلآبی
  • کاملا حق داری -__- جا داشت دو تا بخرن برات -__-
    پاسخ:
    منم همین بهونه رو گرفته بودم!
    ولی یدونه خوردم الان،اشباع شدم!
  • مهندس بهشت
  • خواستم بگم لوس که خودت گفتی خخخخخخخخخ
    واقعا نمیدونم به این کارا چی بگم
    حرمت نماز بیشتر از ایناس در این مورد حداقل شوخی خوب نیست
    بعضی کارا قداست داره حرمت داره که رعایتش بد نیس
    پاسخ:
    من که رعایت میکنم اونم به طور کامل با تعقیبات گاهی حتی
    منتهی این بچه س حالیش نمیشه...!
    مثکه من خیلی جذبه دارم دوبار بعد نماز دواش کردم دیگه تکرار نکرد :دیییی
    پاسخ:
    من اومدم دعواش کنم،خنده م گرفت! حالا خودمم بکشم اون کار خودشو میکنه
    سعی میکنم وقتایی که حواسش نیست نماز بخونم
    قبلش داشت خواهرمو میخندوند واسه همینم واسه من ادامه ش داد وگرنه از من بیشتر از خواهرم حساب میبره!
    معمولا هم شبا به سرش میزنه این کار!

    +تو چرا بیداری جغد؟!
    افسوس و صد افسوس که ما از اینا تو خونه نداریم
    چه قدر خوبه خواهر داری
    میگماااااااااااااااااااا من الان دلم بستنی میخواد
    ماه رمضونی یه سری واژه ها از یه سری پست ها باید فیلتر بشن
    یکیش همین بستنی!!!!
    والا
    من بستنی میخوااااااااااااااااااااااام
    پاسخ:
    تو اصن حرف نزن که برادر داری! منم دلم برادر میخواد...
    من خودمم بستنی میخواااام :)))
    مثلا ترشی و زیتون پرورده و پیراشکی (از اونایی که غذایی ان) پیراشکی (از اونایی که شیرینی ان) شلیل و زرد آلو، یخ در بهشت صورتی، ازون پیتزاهایی که رستوران آراد میپخت ولی ورشکست شد و الان بسته شده، 
    زردآلو و آلو خشکه،پسته و ... هم باید فیلتر شن؟!
  • فیروزه ای
  • خوب کردی نق زدی ^___^
    بیشتر بزن

    پاسخ:
    فدات! اصن عاشقتم من!!
    :***
    +خوشم میاد آدم با درکی هستی!...درک میکنی!
    توی اتاق دربستم میتونی نمازتو بخونی انقد مصیبت نکشی

    +من تا سحر بیدارم :دی
    +پوووف اون پستمو خوندم ... چقد جوون بودم  و  خام 😂😃
    پاسخ:
    من، از تنهایی نماز خوندن میترسم  :|
    سحر چیه؟! من بعد از سحر و در مواردی دیده شده تا لنگ ظهر هم بیدار بودم!!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • شما باز تحمل بالاس !
    پاسخ:
    سعی میکنم خونسردیمو حفظ کنم! انقدر که کشیدم...!
  • تنها همدم ماه
  • مثه خواهر منه !
    خواهر من میاد مهر و جانمازمو بر میداره و فرار میکنه :))
    پاسخ:
    :)))))
    خیلی کوچولوتر که بود همچین کاری میکرد اینم!
    فک کنم این دزدیدن مهر و جانماز مرسومه بین همشون!
    این خواهرای کوچیکه به هیچ صراطی مستقیم نشو :))))
    پاسخ:
    یعنی هیچ صراطی ها!
    ولی اگه کارب بهشون بگی تا کوچیکن انجام میدم! نفهمن ما داریم بهشون زور میگیم و ازشون بیگاری میکشیم!
    یکم بزرگ تر شدن،هیچ کاری دیگه برات انجام نمیدن!
    سلام
    بچه ها همیشه می خوان جلب توجه کنند. اگر با خواهرت تصمیم بگیری که نوبتی نماز بخونید، و هر کدوم که سر نمازید، اون یکی حواس خواهر کوچیکه رو پرت کنه، نه اینقدر اذیت می شوید و نه لازم است بخندید سر نماز.
    ذات بچه ها همینه، هر کاری می کنند که بهشون توجه کنی. یک مدت محلش نگذاری، شده میاد اذیتت می کنه که دعواش کنی. یا باهاش مصالحه کن. بگو اگر بذاری نمازمو بخونم، باهات نیم ساعت بازی می کنم.
    حالا چندسالش هست خواهر کوچیکه؟
    و یه درگوشی
    خواهر برای یه دختر، خیلی بهتر از برادره. دختر خواهر میخواد برای دردودل کردن، هیچ دوست و رفیق فابریکی خواهر آدم نمی شه که نمیشه.
    در اداره سابقم، 2، 3 تا بودیم فقط خواهر داشتیم، 2، 3 تا از همکارا هم، برادر داشتن، کلا همیشه سر خواهر یا برادر داشتن با هم شوخی و جدی صحبت می کردیم. آخر دوتا دیگه از بچه ها را که هم خواهر داشتند وهم برادر، حَکَم کردیم که بگن اگر قرار بود انتخاب کنند بین خواهر یا برادر داشتن، کدوم رو انتخاب می کردند. اول گفتن هر کدوم جای خودش رو داره و... ولی به انتخاب که رسید، بالاتفاق گفتن «خواهر» آره خواهر جون! :)
    بعدها هم از هر کسی که هم برادر داشت، و هم خواهر، اینو پرسیدم، همون جواب رو داد.
    قدر این روزها رو بدون، یک زمانی فقط حسرتش می ماند، فقط حسرت...
    ملتمس دعا
    پاسخ:
    سلام
    اتفاقن همیشه همین کارو میکنیم و یه نفر میگیرتش! ولی خب حرف میزنه ...!
    7 سالشه :) 
    امشب و پریشب تو یادم بودی و دعات کردم...برو حال کن :))

    ولی راس میگی،هیشکی جای خواهرمو واسم نمیگیره،با اینکه اختلاف سنیمون دوساله ولی همیشه حس کردیم همسنیم. وقتی توی یه جمع ما یه گوشه نشتیم و داریم با هم عادی حرف میزنیم،اگه کسی بیاد بشینه پیشمون از حرفامون هیچی متوجه نمیشه! به نظر اونا ما رمزی حرف میزنیم ولی در اصل حرف زدنمون عادیه ولی چون از همه چی هم خبر داریم و واسه اینگه 10 جمله بخوایم توضیح بدیم فقط یه کلمه میگیم و منظور همدیگه رو هم خوب میفهمیم.
    حتی شده یه اتفاق بیفته و یه نفر چیزی بگه،همزمان هردومون نگاه هم میکنیم و متوجه میشیم که داریم به یه موضوع فکر میکنیم...
    بستنی شوخی بردار نیست : دی
    پاسخ:
    کلا پیام داستان همین بود!
    سلام
    ممنون که به یادم بودی، ببینم دعاهات چقدر اثر داره... :)
    بازم هوارتا دعا

    پاسخ:
    سلام
    مستجاب الدعوه نیستم ولی دعا میکنم! 
    حتما،یادم هست :)
    همانا بستنی از بزرگترین نعمت هاست:))))
    پاسخ:
    بستنی خوران هم از بندگان برگزیده ی خدایند!
    واقعا بستنی کوچیک بزرگ نمیشناسه .. ;))))

    من پدرم هر وقت بستنی میخرن میان خونه یه 20 30 تا نوع های مختلف میخرن ،
    اینه که زیاد ترسی نداریم سهم مارو هم بخورن .. دست همه بازه تو خوردنو انتخاب کردن ..
    مخصوصا این روزای ماه رمضون که روزا همه روزه هستن .. ;))))

    زیبا بود این پست ...


    پاسخ:
    خواهر من توانایی خوردن روزی 50 تا بستنی رو هم داره  :|
    در این صورت من بازم حق انتخاب ندارم!
    +بعد الان ابن "روزا همه روزه هستن" یعنی تو روزها به بستنی خوردن مشغولی؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی