زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هر ماه رمضون انتظارشو میکشم...

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ق.ظ

انقدر با صداش مست و مدهوش میشم که در اون لحظه به هیچ چیز و هیچ کس دیگه نمیتونم فکر کنم...

وقتی شروع به خوندن میکنه جوری به وجد میام و سرحال میشم که اصن وصف ناشدنیه...


+ مهدی فروغی...

+مرد باس صوتش خوب باشه...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۶)

با سلام

برای افزایش بازدید و کاهش رتبه الکسای سایتتون و همچنین نمایش در صفحه اول گوگل سایتتون رو بصورت کاملا رایگان در وبسایت زیر ثبت نمایید :

http://rank.karamind.ir
اولللللللل
پاسخ:
حالا اوله اولم نیستی!
اون که نیس منم اول
پاسخ:
باشه حالا خودتو اذیت نکن! با ارفاق اولی!
  • فیروزه ای
  • از نظرات تبلیغی متنفرم
    پاسخ:
    زیادم شدن جدیدا
    اینایی که از بلاگفا اومدن نظرات تبلیغاتی رو هم با خودشون اوردن!
    سابق که اینجوری نبود!
    سوووووم :))))
    پاسخ:
    :))))) دوعه ماراتنه ظاهرا!
    مدال برنز!
    سلام خسته نباشید، وبلاگ زیبا و با مطالب جالبی دارید، خوشحال میشیم باهم تبادل لینک داشته باشیم.
    در صورت تمایل میتونید لینک خودتون رو داخل لینکدونی سایت دارالترجمه رسمی قلم اول ، بصورت رایگان ثبت کنید.
    در صورت تمایل برای تبادل لینک به آدرس زیر مراجعه کنید.
    http://www.ghalameavval.com/links

  • نیلوفر فروتن
  • بله...
    همین حال و هواش خوبه...
    پاسخ:
    اوهوم :)
    شکست بیش از موفقیت آموزنده است;کسی که هیچ گاه اشتباه نمی کند،هرگز به جایی نمی رسد.

    مرررررررررد باس مرررررررررد باشه
    صداشم پر جذبهو خوب
    وختی میخونه ادم حال کنه^__^
    پاسخ:
    صدای خش دار و خسته داشته باشه!
    آدم هی دلش بلرزه با صداش!
    :)))
    تیپشم بد نیست....

    اگر فرضا ازت خواستگاری کنه چه جوابی میدی؟
    پاسخ:
    :)))
    تیپش عالیه!
    میشه فکر کنم؟! (آیکون خجالت و این صوبتا!)
    میدونستم شکست عشقی میخورم اخرش :(


    یعنی از ممنم خوشتیپ تره؟ :\
    پاسخ:
    فقط از بابام خوشتیپ تر نیست :|
    والسلام!
    فک کنم باشه :)))
    ممنونم خخخخ :D
    پاسخ:
    حالا جایزتو هم بعدن میدیم!!
    :/
    پاسخ:
    :|
    خوبه که خودم خواهر دارم
    وگرنه کلی حسودی می کردم که همش از خواهرت می نویسی :)
    پاسخ:
    من نمیدونم اینایی که خواهر ندارن چجوری زندگی میکنن؟!!
    ولی خب نمیدونم اونایی هم که برادر دارن چجوری زندگی میکنن  :|
    خدایی من خوشتبپ ترم از اون...

    تازه من یکم دوست دارم ولی اون نه:(

    این انصافه اونو بیشتر دوس داشته باشی؟!!!
    پاسخ:
    عی بابا! عی بابااا!
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    التماس دعا

    " باشد تا رستگار شویم"
    پاسخ:
    سلام
    + امشب بچه های وبو دعا کردم زیاد...
    محتاجیم ب دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی