زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اگه همین یکیو فقط بخوایم در نظر بگیریم...

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ

اصن اگه شب قدر رو بزاریم کنار

شهادت امیر المومنین رو هم همینطور

و ماه رمضون رو ایضا...

زار زدن توی خونه ی خدا،نصف شبی،با کلی الهی العفو...حال نمیده؟!

+عی بابا...دلم تنگ شد...همین دیشب بودا...


+دیشب تو مسجد...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

همش سه تا از این شبا کل سال داریم :د 
کمه ..
ولی خب زار زدن تو خونه ی خدا هم فقط مخصوص این سه شب نیست ! 
اما این سه شب یه جور دیگه ن (:
پاسخ:
حالا قسمت جالبش اینجاس که کلا شب قدر همش یه شبه نه 3 تا!
ما نمیدونیم کدوم یکیشونه!
هعععیییی
اولللم عایا؟؟
پاسخ:
نه  :)))))
  • آبی آسمانی
  • چرا غم ها نمی دانند

    که من غمگین ترین غمگین دنیایم

    بیا ای دوست با من باش

    که من تنهای تنهایم
  • محمود بنائی
  • خوش به حالتون، ما هم دور همی با همکاران مراسم داشتیم خیلی خوب بود.
    پاسخ:
    پس خوشبحال شما هم شد :)
  • فیروزه ای
  • اوهوم
    خعلی
    پاسخ:
    هی....
    تموم شد
    سلام
    تمام شد... البته بنده که توفیق نداشتم و همین گوشه خانه بودم... :|
    کلا زار زدن در خونه خدا حال میده... می دانم کمی سخت است. اما اگر فرصتی بود، ابوحمزه را این شب های باقیمانده بخوانید...
    پاسخ:
    سلام
    اوهوم...تموم شد......
    خیلی زیاده ولی سعی میکنم تا هر جا رسیدم بخونم ازش :)
    واقعا همینطوره ..

    همیشه به اینکه یه شیعه ام افتخار کردم ..

    + خوشحال میشم به منم سری بزنین ..
    پاسخ:
    افتخار هم داره...  :)
    +حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی