زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کرم هایی که توی بالش رژه میروند

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ

این خواهر کوچیکه خوابیده؛در حالی که دستش زیر بالشه،میگه: صدای تپ تپ دستم میاد (میخواد بگه نبض دستم در حال زدنه،بلد نیست!)

میگم نه میدونی این چیه؟! اینا کرمن که دارن توی بالشت رژه میرن!

میگه: وااااقعن آجی؟؟!!  =)


+الان هربار که سرشو میذاره روی بالش،دنبال کرمای توش میگرده!

++گفته بودم کرم داشتن طبیعیه؟! چون ما از خاک آفریده شدیم و تعجبی نداره اگه کرم داشته باشیم :))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۶)

اینو فهمیدم خدارو شکر!
پاسخ:
شکرت خدااا!
شب قدر سختی رو گذروندی پس!  :))
سلام:)
اگ با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید:)
  • افزایش بازدید وبلاگ
  • سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

    لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

    تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما


    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
    استخدام
    ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

  • فیروزه ای
  • خخخخ
    از دست تو
    ای خواهرازار
    ای کرمووووو
    پاسخ:
    هاهاها!
    هر چقدر که بابا و مامانم کنش ها و واکنش های محیط پیرامون رو با استدلالات علمی توضیح میدن، من با تخیلات میزنم نابود میکنم استدلالاتو!
    راضی ام ازت!
    گریه ش رو باس در بیاری :)
    پاسخ:
    18! من انقدرام بدجنس نیستم! (الکی مثلا!)
    از شیوه ی ترسوندن و رعبوندن بیشتر استفاده میکنم!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • من حمایت میکنم :))
    پاسخ:
    ماشالا همتونم پای  ارازل بودنین ها! 
    دستت رو به گرمی میفشارم!
    یه لحظه دلم واسش سوخت . !
    ولی اگه ما بچه های بزرگتر کوچیکتریا رو اسکُل نکنیم :))) چی کار کنیم ؟ :د
    پاسخ:
    اونا ما رو اسکل میکنن و همچین حادثه ای هرگز نباید اتفاق بیفته...!
    میفهمی؟ هرگز!
  • سعادت سلیمانی
  • دلت میاد اون بیچاره رو اذیت میکنی؟ :(
    پاسخ:
    بیا از این زاویه بهش نگاه کن که بجای "تپ تپ دست" میتونه به چیزای جالب تر و متنوع تری هم فکر کنه!
    تا جایی که یادم میاد من به خواهرم میگفتم ما تو رو از پرورشگاه اوردیم :دی
    راضیم ازت :P
    پاسخ:
    من و خواهرم کوچیک که بودیم همیشه سر اینکه کدوممون پرورشگاهی هستیم فکر میکردیم  :|
    و منتظر بودیم تا بعد از سالها خونوادمونو پیدا کنیم...! یعنی یه همچین اسکلایی بودم و یه همچین بازیایی میکردیم!
  • عباس جلالی نسب
  • سلام ‏، این اولین باره که به وبلاگتون سر می‌زنم باید بگم خیلی جالبه، مطالبی توپی دارین، به ما هم سر بزنین

  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    الهیی:))))))

    ++بله بله کاملا درکت میکنم
    پاسخ:
    دلم برات میسوزه الی! الان هزارمی ظاهرا!  :پی
    بالش کرم داشته یا تو؟!!!!
    :|
    به جای اینکه خیر سرش بشینه به خواهر کوچیکه ش چیز علمی یاد بده (در مورد نبض ماها 5 ساله مون بود، بهمون یاد داده بودن!) میگه بالش کرم داره!! بیا! اینم از خواهر بزرگتر که تازه خیر سرش دانشجوی مملکت هم هست!!
    :|

    پاسخ:
    باید میدیدی قیافشو! خیلی خنده دار شده بود!!!
    روزه بودم،حوصله م سر میرفت و بییییکار...
    بالاخره آدم که نمیتونه صب تا شب مباحثه ی علمی کنه :|

    +الان دارم به این فکر میکنم که بهش بکم که اگه کرما اون تو یه وقت داشتن رژه میرفتن بعد تو سرتو گذاشتی روی بالش میمیرن و خونشون درمیاد میریزه رو فرش و تا ابد دیگه بالشت کرم در نمیاره :||
    الهی بگردم :))) چه نازه!
    پاسخ:
    آبجی ماس دیگه!!
  • نیمه سیب سقراطی
  • خیلی بدجنسی ! خیلی ی ی ی :)))
    پاسخ:
    یوهاهاهاها!!
    آیکون زیزیگلوی شاخدار!
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • سلام
    اون قسمت خلقت از خاک رو پسندیدم
    پاسخ:
    سلام
    واقعیته خب!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی