زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

من حالم خوب است!

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۲ ب.ظ
من سر کلاس در حالی نشسته بودم که شب قبل نخوابیده بودم و از شدت خواب آلودگی چشام پف کرده بود،اصلا هم حال و حوصله حرف زدنو نداشتم و بزور فقط خودمو زنده نگه داشته بودم که به درس گوش بدم و در کل نقش فردی لِه رو بازی میکردم که داره به فنا میره!

دبیرمون:چی شده؟

من: هیچی خانوم

خانم: چیزی شده؟ حالت خوب نیست؟

من: نه خوبم، چیزی نیست(منو با همون حالاتی که توضیح دادم تصور کنید و اینکه ...آها!جلوی کولرهم نشسته بودم و در حال تبدیل شدن به بستنی شکلاتی سرمه ای رنگ بودم!)

خانم: واست خواستگار اومده؟!  :)))

من: نــــــــــــــــــــــــــــه خانوم  :))))))

(حالا با همون حالات منو تصور کنید که جلوی کولرهم نشسته م و نیشم تا بنا گوش بازه!!!)



+
  • . زیزیگلو

نظرات  (۲)

  • مهندس بهشت
  • کلا دخترای دم بخت خویلی بیچارن تا حالشون یه ذره گرفتستو و کسلن و خوابشون میاد همه فک میکنن خواستگار اومده واسشون والا
    پاسخ:
    :)))
    شاید...نمیدونم!
  • فروش سیم کارت
  • همیشه خوب باشی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی