زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

درسته سربازی نرفتم ولی...

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ق.ظ

ما یه با رفته بودیم خونه یه بنده خدایی، طرف پسرش سرباز بود،ما هم که عشق سربازی،تا نبود ورداشتیم لباسای سربازی رو با کلاه و پوتین حتی! پوشیدیمو عکس گرفتیم...لذتی بسی وصف ناشدنی داشت!

(بچه بودم...آیکون مظلومیت و شیطنت!)


+یا آخرای راهنمایی بودم یا اولای دبیرستان! 

الان یهو یادم اومد!


++طرف عمه م بود، شمافک کنید خالمه ولی! بس که خوبه حقش نیست عمه باشه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

  • مستر نیمــا .
  • کاشکی یکی بود هک.نجا مجبورت میکرد نیم ساعت کلاغ پر بری تا خووووووووووووب سربازیو درک کنی و همیشه یادت بمونه :پی
    پاسخ:
    من دوتا شنا هم پشت سر هم نمیتونم بزنم، پخش زمین میشم! 
  • فیروزه ای
  • ^______^
    پاسخ:
    :*
    واااییی منم دلم میخواد
    ولی این گشادای اقواممون همگیشون از زیر سربازی در رفدن>.<
    پاسخ:
    ما هم همه در رفتن بجز یکی دو نفر :|
    اصن باس بره سربازی! 
    +الان میخواستم یه جمله بگم پشیمون شدم!
    هه منم سربازی رفتنو خیلی دوست دارم :)))
    پاسخ:
    بزن قدش...
    شپلق!!
    عه منم لباس سربازی میخوام بپوشم :))
    پاسخ:
    نصیب هر کسی نمیشه عزیزم...!! 
    آدم باید لیاقت و سعادت این لباس مقدسو داشته باشه! مگه الکیه! برو برو ع خدا بترس!
    عشق سربازی ؟ 
    مگه داریم ؟ مگه میشه ؟ :))
    پاسخ:
    یه استاد داشتیم سربازی نرفته بود گفت تو که انقدررر دوس داری من 10 میلیون میدم جام برو!
    حیییف!!! سعادت ندارم!!!
    فازت چی بوده ؟ :)))))
    پاسخ:
    فازم گذراندن دوران مقدس سربازی بود ودر اون لحظه حس میکردم تو پادگانم :|
    یه تفنگ کم بود فقط! اه! 
    کنار دبیرستان ما دبیرستان پسرانه بود, کنار مدرسه راهنماییم هم یه پادگان بود
    لذا منم سربازیو دوست داشتم
    13 سالم بود! میفهمی؟!!! 13 سال!!!!
    کنار دبیرستان ما دبیرستان پسرانه بود, کنار مدرسه راهنماییم هم یه پادگان بود
    لذا منم سربازیو دوست داشتم
    13 سالم بود! میفهمی؟!!! 13 سال!!!!
    پاسخ:
    اینجوری که باید از سربازی فراری میشدی! پسرایی که من تا حالا دیدم همه بدشون میاد...
    دلشون پیاد؟! انقدررر دلم میخواد تفنگ بگیرم دستم و من باشم و یه هدف و کیو کیو بنگ بنگ!
    این وبلاگ تو چرا کامنتای آدمو چند بار دریافت میکنه!!!؟
    والا من یه بار ارسال میکنم :(
    اکو داره صدام انگار
    پاسخ:
    به اندازه ی هرچند باری که روی ازسال کلیک میکنی،کامنت میاد :))
  • اقای روانی
  • هههه:)
    پاسخ:
    والا :))
  • تنها همدم ماه
  • من خیلی دوس دارم سربازی برم !
    پاسخ:
    به نظرم بیاین ما یه تیم تشکیل بدیم بریم!
    همراهای خوبیم میشیم! 
    خدا از خالگی کمش تکنه :)
    .

    پاسخ:
    خدا عمه های شما رو هم همینطور!
    سربازی از نزدیک هیچ جذابیتی نداره ها!از ما گفتن:دی
    پاسخ:
    ما هم از دور میبینیم دیگه! از دور! از همینجا دقیقا!
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    حس می کنم توهم زدید

    توهم سربازی....
    پاسخ:
    سلام
    حیف که نمیدونید الان توی چه جایگاه مقدسی دارین شما خدمت میکنین  :)))
    حیییف!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی