زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شاید به دردتون بخوره ۱

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ب.ظ

بیاین بیاین براتون قاقالی لی اوردم :))

جلسه ی امروز استاد قرائتی رو نوشتم و خودم هم بهش اضافه کردم بیاناتمو...بخونید و به جون من هم سر سفره ی افطار دعا کنید :)

قرائتی/روز 11م ماه رمضون 94

قرآن 268 قصه داره

چندتا بلوغ داریم:
بلوغ جنسی
بلوغ سیاسی
بلوغ اقتصادی
بلوغ اجتماعی

خدا به مادر موسی وعده داد و وفا کرد،گفت بچتو بنداز تو آب بهت برش میگردونیم و برگردوندش...گفت پیامبرش میکنیم و پیامبرش کرد...
 گفت رادوه=برمیگردونیم ...حضرت موسی رو

خدا نگاه نمیکنه ببینه کی 1 ریال داده کی 1میلیون زکات و صدقه هرچی،
نسبت انفاق به سرمایه رو میبینه
و  کذلک نجزی المحسنین...مربوط به آخرت نیست فقط...تو این دنیا هم میدیم جزا رو


اگه محبت کم شد(منظور به خدا و به اهل بیت و پیامبر)=یا ایمان کم شده ،یا عملکرد خوب نشده

و اما ماجرای حضرت موسی:
حضرت موسی ناشناس وارد شهر شد

3 بازرسی در اسلام:
بازرسی امت=گزارش مردمی(ملیونی)
 بازرسی مجانی (کارمندی)
 بازرسی ویژه

حضرت علی 3 بازرس دارد:مردمی و ملیونی که مجانیه
بازرس ویژه که اینم مجانیه
و یه بازرس که روی کل بازرسا نظارت و بازرسی میکنه
و اینکه علاوه بر این 3 مورد خودشم با لباس مبدل میره بین مردم

دید دوتا دعوا میکنن یکی شیعه ش و یکی دشمنش(شیعه در اینجا به معنی طرفداره،پس منظور مسلمون شیعه نیست و اینکه به این نتیجه میرسیم که شیعه به عنوان پیرو هست و از این رو به ما میگن شیعه،به من یعنی،چون مذهب شما ها رو نمیدونم جسارت نشه یه وخ! چون ما طرفدار امام علی هستیم و پیروش)

شیعه تا حضرت موسی رو میبینه میگه :یا موسی کمک ...موسی هم یه مشت زد به دشمن و دشمن مرد :|
با یه مشت مرد! زور داشته حضرت موسی! :)))
زور خوبه...بیحالی بده
زور خوبه...ظلم بده

خدایا پناه میبرم از بیحالی ...دعا!
بعضیا انقدررر بیحالن که صبح قلقلکش بدی غروب میخنده
مثلا مجسمه ی شاه با چه دردسری شکست...

بعد اونوقت حضرت ابراهیم و امام علی(ع) انقدر زور داشتن که بت شکوندن...
حبیب بن مظاهر هم حتی،
ابروهاش افتاده بود رو چشمش با پارچه بست که ببینه!و توی واقعه ی کربلا به امام حسین کمک کرد

یکی از قرائتی میپرسه که طرفدار سرمایه دارایی یا فقیرا؟
میگه من طرفدار قرآنم
پیامبر هم داشتیم ثروتمنده ثروتمند و هم فقیره فقیر

توی سوره ی صاد: وضع حضرت سلیمان توپه توپ
یعقوب داغونه داغون/ ایوب؟/
دقیقا هم توی دو صفحه ی مقابلن توی قرآن (بستگی داره که قرآنتون چی باشه :)))

بعضی درامدا حرام نیست ولی نمیشد گفت...
امام رضا: اگه شد تو نماز جمعه بگی شغلتو، خوبه شغلت

عدو (دشمن) موسی مرد و گفت این دعوا عمل شیطان بود و واسه گمراه کردنتون بود
قتل عمد نبود که، با مشت مرد
قبل از نبوت گروه داشته،یه حزبی داشته که این از طرفداراش بوده...یعنی قبل از نبوتش...پس اول گروه داشته بعد پیامبر شده
مشتی  هم که زده دلیلش ظلم ستیزی بوده...
پشیمون و ناراحت میشه از اینکه زده طرف رو کشته، در میاد میگه: ربی انی ظلمت نفسی...انه هو الغفور الرحیم
بعدم اینکه دشمنش کافر بود و عمدی نبود

تا گناه کردین زود استغفار کنید
 برین مسجد و حرم اگه گناه کردین
کارای خوب، کارای بد رو از بین میبره= ان الحسنات یذهبن السیئات...
حدیث داریم کار بد رو فرشته ها زود نمینویسن شاید استغفار کرد...خدا میگه ننویسین فعلا...دس نگه دارین
حسنات 10 برابر سیئات نوشته میشه (ای ول!)

کی میدونه چن سال عمر میکنه؟!
بعضی مرده ها چشمشون بازه بعضیا بسته...چرا؟!
چون اون که باز بوده نتونسته و وقت نکرده ببنده و اونی که بسته بوده نتونسته باز کنه و وقت نداشته و زودی مرده شده!
(الان معلومه من حوصله م سر میره؟!)

کسی 10 بار بگه یا رب...خدا میگه لبیک...اکثر دعا های قرآن با رب شروع میشه
بعد از الله بیشترین کلمه رب است

خدایا به خاطر نعمت هات من هیچوقت یار مجرمین نمیشم ...آیه س

مستر قرائتی در بیاناتی فرمودن که: من دکترای زبان کاشانی دارم!

قیمت نفت در قرآن در سوره ی حمد!
صراط الذین انعمت علیهم...من رو در راه کسانی که بهشون نعمت دادی بزار
و ایضا تکرار شده در سوره ی قصص:انعمت علیهم...
نباید یاور مجرمین شد،به خاطر نعمت هایی که خداون به ما روزی کرده
 نرخ نفت رو میاریم پایین پس مجرمیم چون کمکی هست به اسرائیل و آمریکه و دشمنامون و تاثیر روی دلار که اونا میبرنش بالا و خلاصه یه سری ماجراها...پس یاور مجرمین میشیم...پس نباید سیاستامون در راستای اهداف آمریکا باشه

کمک خواستن از غیر خدا شرک نیست (مثلا کمک خواستن از ائمه)
یا وجیها عند الله اشفع لنا عند الله...متن قرآنه،شعر نیست!
ای کسی که پیش خدا آبرو داری شفاعت مارو نزد خدا کن
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

اووووووووووولللللللللل
پاسخ:
بهت که گفته بودم شبا پست میزارم ؛)
  • فیروزه ای
  • عه
    اینووووو
    سلااااام
    ممنووووون
    پاسخ:
    اینجا هم گذاشتمش
    سلام :)
    دس شوما بسیور درد نکند:)
    پاسخ:
    قابلی نداشت :))
    چه خوب...
    مرسی
    دستت درد نکنه
    پاسخ:
    والا یهو جو گیر شدیم داشتیم گوش میدادیم گفتیم بنویسیم :)
    چاکریم!
  • خانم گلآبی
  • سلام ... به به :)
    پاسخ:
    سلام
    کمک به خلق الله!
    سلام
    خوب بود،ممنونم زی زی گولوی شب بیدار!
    پاسخ:
    سلام
    تو ع کجا میدونی!! :)))

    خب دیگه!:)
    شباهت های عجیبی داریم!
    هم مقاوویم! هم لجباز! هم شب زنده دار! هم قلقلکی  حتی از نوع راه دورش!
    :)
    پاسخ:
    عجییییب گشتی شباهتا رو پیدا کردی!
    20 امتیاز...و میریم مرحله ی بعد :))
    سلام زیزیگولو ! دیگه از این کارا نکن. آدم هرچی که میبینه و میشنوه که نباس بنویسه برا عموم که...... میتونه ها ولی شرط داره. اونم اینه که یا1- بتونه الف تا یا و واو و ویرگولشو کامل بنویسه و یا 2- بتونه تحلیلش کنه و بعد رو کاغذ بیاره در غیر این صورت کار بدی میکنه
    پاسخ:
    سلام میرزای شب زنده داره ناپیدا!
    چشم! ولی خودمم خیلی چیزا رو بهش اضافه کردن...
    شما کم و کاستی دیدین به بزرگواری خودتون ببخشین :)
    سلام سلام
    .
    ممنون. اعتراف می کنم تازه یادم افتاد درس هایی از قرآن رو ببینم. شبکه یک؟ (خوو خیلی کم تلویزیون تماشا می کنم... این روزها هم نزدیک اذان شبکه استانی رو می بینم)
    .
    "و  کذلک نجزی المحسنین...مربوط به آخرت نیست فقط...تو این دنیا هم میدیم جزا رو"
    گفته های آقای قرائتی رو دوست دارم. ساده و روان. بازم ممنون ^_^
    پاسخ:
    سلام :)
    آره شبکه 1...منم خیلی وقت بود ندیده بودم...امروز شروع که شد تند و تند مطالبشو توی گوشیم یادداشت کردم و گفتم همینجا بذارم واسه کسایی که وقت نکردن ببینن
    البته خودم یکم تغییر دادم متنا رو!
    ولی یه چیزی مربوط به کائنات و اینا میشد...
    خیلی هم عالی
    تچکرات
    پاسخ:
    خواهشات!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی