زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مبانی کامپیوتر در علوم تغذیه

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ق.ظ

استاد اومده یه درس مبانی کامپیوتر 2 واحدی رو که من اصن لازم نبود برم سر کلاسش و خودم همه ی مواردش رو بلد بودم؛فقط به خاطر اینکه تکلیف ورد اون روزم باز نشد(من با 2013 ساخته بودم،ورد کلاس 2010 بود) بهم داده 14!

ینی کارد بزنی خونم در نمیاد
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۹)

  • فاطمه (خودکار بیک)
  • ای حرص داره !
    ای حرص داره
    ای حرص داره !

    اصلا عوض توم حرصم گرفت !
    پاسخ:
    حالا فردا زنگ میزنیم دعوا!
    خیلی داغونم...دآااااغونم یعنی!!

    +نه الان که فکرشو میکنم میبینم نه بابا در این حدم داغون نیستم! فقط یه حالی ام امشب!
  • فیروزه ای
  • khak too sare esraeelo Ale saoodo daesh
    پاسخ:
    آره لعنت به همشون
    برن بمیرن که انقد مردم غزه رو اذیت میکنن :|
    کارد بزنین عکس بگیرین من شرط میبندم خون میاد خانم دکتر :) 
    پاسخ:
    به شرط چاقوئه؟!
    +شما الان باید بگین نه نه نزن ما باور میکنیم!!
    عجب ادمیهه هااااا برو خب اعتراضی چیزی بزن:|:|:|
    نمیشه که همینجوری کشکی:|
    پاسخ:
    برو وب حاجی یه نفر حاضری زده جات!
    فردا زنگ میزنیم یا جیغ جیغ میکنیم یا به طرزی محترمانه تهدید :))
    غمت نباشه!
    خخخخخخخ رمز نداشدم وگرنه اول بودم ایشش:)))
    پاسخ:
    حالا اشکال نداره خودتو ناراحت نکن
    برو همون بدون رمزت رو اول شو،این رمز دارا پیشکش!!
  • مهندس بهشت
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    اکشال نداره
    از این موراد پیش میاد
    البته برای من پیش بیاد استادو میکشما
    برو دنبالش نذار حقتو بخوره
    پاسخ:
    اون که میرم عاره ...حتما...
    خیلی حرصم گرفته...خیلی
  • مهندس بهشت
  • هیچ وقت جیغ جیغی حرف نزن
    محترمانه کارت بهتر و عالی تر پیش میره
    اون طوری استاد باهات لج میکنه والبته دور از ادبم هست

    پاسخ:
    استادمون خانومه...و اعصاب معصابم نداره!
    من همینجاهاش اول شم بسمه:))
    والا باز مثه اون موقع یه انسان تازه ای میاد مارو متهم به انواع چیزا میکنهو یه عالمه حرف بارمون میکنهو میره:))

    پاسخ:
    شبا پست میزارم و ظهرا...حواست باشه دیگه!
    اون انسان تازه هم نمیدونم من ماجراشو!
    سلام
    چقده زووووووووووووووووووووووووووووور داره!
    البته 2010، با 2013 مشکلی نداره. یعنی فایل های هم رو باز می کنن. من امتحان کردم. شاید تو سیو اشتباه کردی، پیش میاد. یا درست رایت نشدهف یا اگر ایمیل کردی، فایل درست آپلود نشده.
    پیگیری کن، خبر بده.
    پاسخ:
    سلام
    فک کنم من مدل 2013 سیوش کردم واسه همین روی ورد 2010 باز نمیشد
    بعد هم که رفتیم بهش نشون بدیم گفت برین نمیبینم(یعنی دوستم مال هردومونو برد دانشگاه که نشونش بده اونم ندید) یه بار دیگه م خودم استادو دیدم توی دانشگاه که رفتم باهاش حرف بزنم و تحویل نگرفت،سرشو گذاشت زیر و رفت (کلن همیشه همینجوری بود،این رفتارش طبیعیه!)
    و حالام با این اوضاع نمره دادنش...
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • چه بی انصافه این استاد
    پاسخ:
    خیلی...
    آخه یه درسی هم هست که همه بلدن...از این حرصم میگیره که ما این درسو برداشتیم که معدلمون بره بالا،بعد ایشون پاشده اینجوری نمره داده...

    فدایت نمره که ارث پدر نیست/کمک کن واحدم افتاد استاد!
    موهاشو میگرفتی سرشو چندبار میکوبیدی تو مانیتور هم مغز استاده بپاچه هم سیستم :|
    پاسخ:
    =))
    ممنون!
    منتظر یه همچین نظری بودم! عااااشقتم :)
    هزار بار بوس :*
    اینارو بیخیال هدر وبت چه خوشگله
    دوس دارم:D

    پاسخ:
    وای مرسی  ^_^ 
  • دختر پاییز
  • کلا کامپیوتر در رشته هایی که ربطی به کامپیوتر ندارند ؛ خر است .
    اسمایلی همدردی :دی.
    پاسخ:
    ممنون از همدردیت (بیگ اسمایلی!)

  • مستر نیمــا .
  • فرمت ورد و اکسل 2007 2010 و 2013 یکیه و همشون با 2007 هم باز میشن حتی!!!
    پاسخ:
    ای به خشکی شانس!
    مال من باز نشد!
    تازه یه بار فلشو میزدیم به سیستم،بودش
    یه بار دیگه میزدیم نبودش!
    بازم نمیشد ارور میداد همش...

  • تنها همدم ماه
  • خخخخخ استادا بعضیاشون عقده ای هستن به دل نگیر ( با پوزش از استادای محترم )
    راستی خو چه نه  ؟
    پاسخ:
    من نفهمیدم این جمله ی دومت یعنی چی :|
  • تنها همدم ماه
  • خخخخخخخ اشتباه گفتم ؟
    میخواستم به زبونتون احوال پرسی کنم :|
    پاسخ:
    زبون داریم تا زبون!
    خو چه نه چیه دیگه؟! :)))))

    مثلا باس بگی:
    چب کنی؟=چیکار میکنی؟
  • اقای روانی
  • 14 که بد نیست :) خوبه ننداخته :))
    پاسخ:
    بد نیست؟!
    بده
    حالا از بد یا خوب بودنش هم اگه بگذریم...
    آخه کامپیوتر؟! 14؟! من ؟!

    +من الان ناراحتم تو لبخند ژکوند میزنی؟! این جای همدردیته؟! 
    عایا نگفته اند: بنی آدم اعضای یکدیگرند؟!
    آیا شما از آن دسته از آدمهایید از ناراحتی دیگران شادمان میشوید؟!
    آیا ب روح اعتقاد دارید؟!
    عایا عمه دارید؟!
    الان مشخصه ریشتر و میزان حرص دادگی و حرص خوردگی من؟!
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    14 خوبه که ...
    پاسخ:
    سلام
    نهههه 14 واسه کامپیوتر بده! واسه من بده!
    خب من هرچیو که سر کلاس درس میداد رو بلد بودم...
    این حقم نیست...این همه تنهایی...!!
    هسته ی زردالو بده استاده انتقامتو بگیر :دی
    پاسخ:
    حیف اون هسته ی زردالو ک بدم استاد کوفت کنه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی