زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

این داستان:لجبازی!

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ب.ظ

قرمه سبزی داریم..

بله "داریم"!

خب من چون هنوز افطار نکردم از "داااریم" استفاده میکنم...


نه الان مشخصه من لج کردم و نمیخوام افطار کنم؟
لج بازی خیلی چیز بدیه و خیلی اوقات به ضرر آدمه ...!

خدا روزی رو نیاره که رگ لجبازیتون بگیره و برای اینکه حرص دیگران رو در بیارین حرص خودتون در بیاد و هی به روی خودتون نیارین و هی بخواین منفجر بشین هر لحظه!
خب درسته من الان لج کردم...ولی الان من منتظرم یکی از افراد جبهه ی مقابل بیاد نازمو بکشه تا من برم یه چیزی بخورم...!
و از اونجایی که بقیه شامشونو خوردن و سنگینن و دارن فیلم میبینن و حواسشون به من نیست و منم دیگه نای غر زدن ندارم (غرغر کردن یکی از بهترین راه هاییست که وقتی پدر و مادرت هر دو در خانه باشند نیتوانی عملی اش کنی،حتما هم باید هردوشون باشن؛یکی کمه چون! و اینکه من روزم شب نمیشه اگر هرروز مقداری غرغر نکرده و نق نزنم! ولی خب اون چند روزی که مامانم نبود خیلی دختر خوبی بودم و محبت ازم میبارید!) در همین وضعیت گرسنگی همچنان به سر میبرم!
آاااای من گرسنمه!
تشنه!
معده م ضعف میره!

+خب اگه بگذریم از اینکه مامان صدام زد چند باری تا برم شام بخورم و من همچنام به لجبازی ادامه دادم ...خواهرم برام شام اورد...
+خودم میدونم کسی که تنهایی شام بخوره ملعونه! ولی خب لجبازیه...چه کنم :|
  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۱)

اوووللللللللللللللللللللللللللللل
پاسخ:
:)))))
همه دارن فیلم میبینن! 
باز خوبه خواب نموندی!

سلام دوست عزیز مطالبتون عالیه موفق باشید.

مسعود رضایی

بروو یه چیزی بخوووور خب عزیزممممم(الکی مثلا من مامانم:دی)

منم ازین لجبازیا تا دلت بخواد میکنمممم مشاهده شده در دو یا سه روز فخط اب خوردم و اعتصاب غذا کرده بودم برای اینکه نازکش خونم ته کشیده بود
پاسخ:
الان میخوام بخورم :|
هنوز نخوردما...
نمیتونم دیگه ادامه بدم...بوی غذا زده شده زیر دماغم :|
  • مستر نیمــا .
  • این نشون میده از نظر منطقی کمتر تکامل پیدا کردین :))))))
    پاسخ:
    نه تکاملم بیشتره که دارم همچین کارایی میکنم!
    شما هنوز به اون درجه از عرفان نرسیدین نمیفهمین من دارم چیکار میکنم!
    سلام سلام
    .
    خوو سر چی لج کردی حالا؟! من نَــوَفَهمیدم؟ 0_o
    پاسخ:
    سلام
    کافیه من بخوام لج کنم هزار یک دلیل بی دلیل رو میچینم کنار هم و بهونه میکنم
    به همین راحتی :)
    الانم نمیدونم واقعن دلیل اصلیم چیه :|
  • اقای روانی
  • چه کاریه اون شکم بیچارت چه گناهی کرده کارشناس تغذیه ی محترم :) با شکمت که لج نکردی :))
    پاسخ:
    منم دلم واسه همین کوچولو! سوخت وگرنه ادامه میدادم :)
    خانم اول بگم خو مایی که داریم تنها زندگی میکنیم چه گناهی کردیم تنها غذا میخوریم که ملعونیم اخه :( این بخدا انصاف نیست 

    دوم هیچ وقت نتونستم حس بقیه قهر مرده هارو درک کنم دوران نوجوانی و کودکی که قهری چیزی بود هیچچچچ وقت اعتصاب  غذا نکردم هیچ وقت چون نمیتونستم :)))
    پاسخ:
    آقا پیشنهاد: زن بگیر!
    که تنها هم نباشی! والا! اصن واسه همینه که سنت پیامبره ازدواج!

    قهر مرده دیگه چیه؟! :| یا خدا!
    قهر نیس که،لجبازیه!
    اصن یه چیزی بگم: لجبازی توی خانوما یه حس خود نمایی! قهرم همینجوریه! لج میکنن یا قهر میکن که طرف مقابل بیشتر بیاد سمتشوم و بیشتر هواشومو داشته باشه و بیشتر بهشون توجه کنه!
    خدمت:خدمت به امام زمان و خدمت یاکار دینی
    دقیقا لز کدوم پست فکرکردی رفتم خواستگاری عزیزم؟؟؟
    پاسخ:
    میام میگم :)
    ازدواج دیگه از ما کذشت 

    ما دیگه منتظر حضرت عزرائیل هستیم تا با عشق همو در اغوش بکشیم :) 

    دیگه چندصباحی مونده کسیرو بدبخت نکنم بهتره 
    پاسخ:
    :))))
    نه دیگه! الان پای نصف دینتون در میونه....
    به نظرم کسی رو بدبخت کنید بهتر از اینه که ملعون باشین!!
    نه؟!
    نه ، اگر اون نصفو بدبخت کنم همون نصفه خودمم از دست میدم میشم یه ملعون بی دین :) 

    + از آمدنم نبود گردون را سود؟ ...
    وز رفتن من جاه و جلالش نفزود! ...
    وز هیچکسی نیز دو گوشم نشنود ...
    کاین آمدن و رفتنم از بهر چه بود ...

    از آمدن و رفتن ما سودی کو... وز تار وجود عمر ما پودی کو... در چنبر چرخ جان چندین پاکان... می سوزد و خاک می شود دودی کو

    ملعون عستم از تهران
    پاسخ:
    ای بابا ، ای باااباااا!! (با صدای لطیف در فیلم دردسرهای عظیم خوانده شود!)
    الان من نمیدونم چه شعری بگم تا این شعریو که گفتین خنثی کنم! حالا تا بگردم پیدا کنم،شما هم روی همین موضوع ملعون بودن یکم فکر کنید!
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • شیکمووو میمیری ک
    پاسخ:
    نه بابا! نیستم شکمو!
    +خداوند کمک کرد زنده موندم تا چشم دشمنام دراد!
    من زندددده اممممم!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • بعد من انقدر شدت امواج لجبازیم بالاست که ممکن بود خواهرمم برام شام بیاره همچنان نخورم !

    + خواهر ندارم !
    پاسخ:
    نه این ماجرا مقداری متفاوت بود!
    مجبور بودم با خواهرم صلح کنم!
    و اینکه نمیدونمم سر چی لج کردم ولی یه چیزی میگم بین خودمون باشه:تخصیر خودم بود!نه اونا!
    :))
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • بعد من انقدر شدت امواج لجبازیم بالاست که ممکن بود خواهرمم برام شام بیاره همچنان نخورم !

    + خواهر ندارم !
    سلام زی زی 
    هروقت لج میکنم(اکثرمواقع خودم مقصرم)
    از بس نازمو میکشن از رومیرم وباغرغر کردن میکم 
    دیک تکرار نشه ایدفه کوتاه
     اومدم دفه بعدی نمیام
    تو دلم بخودم میکم بجه برررررررو
    پاسخ:
    سلام رها!
    ازین ورا!

    من که اصن راضی بشو نیستم!
    من خییییای باید نازمو بکشن تا راضی بشم! هرچی بیشتر نازمو بکشن من کمتر زیر بار میرم و بیشتر زیر بار نمیرم!
    البته یه راهم هست که اگه بی محلی کنن من بعد از چند روز خودم سر عقل میام...ولی خب بعد از چند روز!
    و محرومشون میکنم از همکلام شدن با خودم!
    خخخخ...
    منم از بچگی اعتصاب غذا زیاد داشتم..الانم مشکل معده دارم
    فک کنم زیادی ناز می کردم;)
    ولی هیچچی مثه اعتصاب غذا جواب نمیده!!
    پاسخ:
    منم معده م درد میگیره یکم عصبی بشم!
    البته مشکل من از زمان کنکوری شدنم به وجود اومد :)

    +دقیقا! اعتصاب غذا خیلی جواب میده ولی لامصب خیلی شکنجه میشیم!
  • مهندس بهشت
  • منکه از این لوس بازیا درنمیارم چون خودم گشنه میمونم
    عاقلانه هست لج نکنی چون خودت ضرر میبینی
    پاسخ:
    اون که عاره خودم ضرر میکنم...ولی لجبازیه دیگه...به همین راحتی نمیشه کوتاه اومد...درک کن...تو هم دختری!
    فک کنم ما جز نژادهای مقاویم!!!
    خخخخ..
    پاسخ:
    ما مث هاگ قارچ مقاومیم!
    هاگ قارچ هم مقاومه چون :|
    نچ نچ نچ ادم قورررمه سبزی داشته باشه و قهر و لجبازی کنه؟؟خدا خیرت بده میذاشتیش واسه روزی که نیمرو داشتین :D

    پاسخ:
    تا اون روز کپک میزنه که :))
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    لجبازی بیش حد مثل مواد مخدر می مونه

    سعی کنید ترک کنید ...

    "معتاد، مجرم نیست، بیمار است ..."
    پاسخ:
    الان شما به من گفتین معتاد یا بیمار؟!  :|
    بگید میخوام تکلیفم با خودم مشخص شه بدونم لااقل :|
    تا حالا نشده بخاطر قهر یا هرچی غذا نخورم حتی اگه با همه حرفم شده باشه شیک و مجلسی میرم غذامو میخورم. :دی

    پاسخ:
    نه من غرورمو نمیشکنم!
    شیکمو!!
    بیشتر از اینکه شیکمو باشم اعتماد بنفسم بالاس . بنظرم ارزش نداره حرف دیگران :دیی
    پاسخ:
    اعتماد به لایه ی اوزونی تو که!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی