زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

منه خبیث :)

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ق.ظ

در ادامه ی ماجرای پست قبل!


توی آشپزخونه بودم که چشمم خورد به اون سمت اپن که خواهرکوچیکه میخواست آروم آروم و چهار دست و پا بیاد تو آشپزخونه به قصد ترسوندن من!

ما نیز از فرصت استفاده کرده،طی یک عمل سریع و بی سرو صدا خودمان را رساندیم اون طرف اپن و دقیقا پشت سرش! در حالی که اون داشت تو آشپزخونه رو نگاه میکرد و دنبال من میگشت یواش از پشت سر تکونش دادم و... جیییییغش رفت هوا!

نصف شبی همه رو بیدار کردیم و غرغر هایی که خالی شد بر سرمان و خنده هایی که به مرز انفجار رسیده بودن از شدت نگه داشتنشون!


+تا باشد که پند گیرند که نترسانند مارا و نپندارند که ما هالوییم! هر چند هم که میخواهند کوچک باشند!


+کلی کتاب مهدویت و قرائتی و...گرفتم و گذاشتم کنارم که بخونم (از سفر قم کلی با بن کتاب گرفتم و کلی هم دوستام که میدونستن کتاب دوست دارم بهم هدیه دادن)

اومده میگه آااااجییی...یه کتاب بده منم بخونم

میگم نه تو نمیفهمی اینا چی نوشته برو کتاب داستان بخون

میگه نه از همینا میخوام...از اون اصرار از من هی نه نه برو داستان بخون و نمیفهمی و ...

آخر تسلیم بگشته و کتاب "زنان در حکومت امام زمان" رو بهش دادم

یه خودنویس نارنجی هم گرفته و یه تریپ بچه درسخون به خودش گرفته و تا منو میبینه تند و تند میخونه...!

آروم در حالی که حواسش نبود از کنارش رد شدم دیدم نه بااابا مصممه! 24 صفحه ازش خونده بود! محو خوندن بود!!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    "باشد تا رستگار شویم"
    پاسخ:
    سلام
    :)
  • فیروزه ای
  • سلام
    چه عالمی داره این دنیای خواهرا
    منم دلم میخواد :(
    پاسخ:
    سلام
    نمیدونم دنیای بدون خواهر چجوریه...
    یا حتی دنیای برادر دارا هم...

    ولی خب مهم تن سالمه!!! (ینی دیگه نمیدونم چی بگم!)
  • نیمه سیب سقراطی
  • هیچ وقت خواهر نداشتم ! 
    ولی آی ی ی ی حال میده داداشتو با ریش و سیبیل بترسونی عکس برگردون بشه به سقف :)))))
    البته باید منتظر شوخی هایی از جنس پسرونه هم باشی بعدش :|
    پاسخ:
    من داداش میخوام!
    نیاین داغ دل منو تازه کنید!! من داداااااش میخوام!
    ای خدا!
  • اقای روانی
  • اخی چه بامزه ، من خواهر ندارم :(
    پاسخ:
    حالا غصه نخور!
    برادر داری؟!
    من ندارم!
  • صِفر کیلومتر
  • خدا براهم نگهتون داره
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
  • تنها همدم ماه
  • اوخی نازی :)
    راستی والو رو من نمیدونستم یه اصطلاح شیرازیه خیلی از این کلمه خوشم میاد ^_^
    پاسخ:
    آره شیرازیه
    فارسیش میشه:والا
    ما هم به زبون خودمون میگیم:ولا!
  • تنها همدم ماه
  • اره منم میدونم میشه فارسیش والا :)
    لازم شد زبون شمارم یاد بگیرم :)
    پاسخ:
    خواستم مقایسه کنم :)))
    اگه اینستا داری اینو فالو کن:
    dezful_city
    کلی کلمه ی جدید میتونی یاد بگیری!
    اگرم سوال داشتی از من بپرس :)
  • تنها همدم ماه
  • اینستا ندارم :(
    یه سلام احوال پرسی به زبون خودتون بکن :)
    پاسخ:
    چه وا گووم ایسون؟!
    سلاملیک خو چه نه...لف مال شمونه...
    :)

  • تنها همدم ماه
  • نه خسته :)
    چقده سخته اوه اوه  ولی قشنگه :)
    مرسی ^_^
    پاسخ:
    :)
    حالا خواستی چن کلمه یادت میدم یه چنتا کلمه از زبون مارو هم یاد بگیری!
  • تنها همدم ماه
  • وااااااااااااااای هدر قالبت چقد قشنگه به به :)
    پاسخ:
    مرسی  :)
    مداد رنگیاش از نوع فابر کاستله :)))
    سلام
    قالبتو عشقه:))))))
    پاسخ:
    سلام 
    مچکرم دریا جان :)
  • تنها همدم ماه
  • لف مال شمونه

    این معنیش چی میشه ؟
    پاسخ:
    یعنی مثل مال شماس!
    منظورم اینه که سلام و احوالپرسی ما مثل مال شما!
  • سعادت سلیمانی
  • توئه خبیث :))))))))
    پاسخ:
    من فقط خودم میتونم به خودم بگم خبیث :))
  • مهندس بهشت
  • یه چیزی بگم؟؟؟؟؟؟
    با این سنتون خجالت نمیکشین از این کارا میکنین ؟؟؟؟؟؟؟؟
    خو یه ذره بچگونس که
    پاسخ:
    این همون خواهرم که همسن توئه نبود،خواهر کوچولوم بود :)
    +بالاخره هر کسی یه بچه ی درون 4_5 ساله داره!
    :)))))
    پاسخ:
    ؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی