زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کسی نفهمد که قلقلکی هستید!

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ

خدا نیاورد روزی را که خواهر کوچولویتان درحالی که خوابیده اید بیاید خودش را بچسباند بغلتان آن هم یک جور جدا نشدنی

ازپشت جوری بغلتان کند که دستهای کوچولویش برود لای دنده هایتان و شمای قلقلکی را هی قلقلک بدهد!

بعد هی شما جیغ بکشید و صدایتان یک چیزی باشد بین خنده و التماس که تورو خدا بسسسه!

بعد که به این نتیجه میرسید که نه ظاهرا تمامی ندارد با جیغو التماس و خنده های ناجور! خواهش کنید که :تو رو خدا یکی بیاد اینو از من جدا کنه! 


+قلقلکی بودن خیلی بده...خیلی!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۶)

  • فیروزه ای
  • اخ اخ
    اگه یه بچه هم اینو بفهمه که دیگه وامصیبتا
    یعنی روزگار نداشتم از دست دختر داییم
    خدا به دادت برسه زی زی جان
    پاسخ:
    یعنی قلقلکی بودن من شده سوژه ی این بچه!
    چپ بره،راست بیاد منو میترسونه
    دستاشم کوچولو...نمیشه کنترلشون کرد...تا بجنبی رفته توی دل و روده ات!
  • اقای روانی
  • خدا رو شکر که قلقلکی نیستم :))
    پاسخ:
    ینی خوشبحالت :)

    من خیلی دوس داشتم قلقلکی بودم ولی نیسدم! :| هرچی سعی میکنم قلقلکم نمیاد
    پاسخ:
    این دیگه چه آرزوییه؟!   :|
  • کبوتر بادبادک باز
  • درکت میکنم جوووون ... عمیییقا :|
    پاسخ:
    از ابراز همدردیتان بسیور بسیووور خرسندیم بابادک بانو :)
  • کبوتر بادبادک باز
  • شاعر تنها رو پیداشون کردم http://ermiha.blogsky.com
    :)
    پاسخ:
    دمت گرم!!!
    تو دیگه کی هستی!!
  • کبوتر بادبادک باز
  • چاکرخاتیم :)

    من کبوترما :)))) زی زی جونم
    پاسخ:
    عه!
    خب همون کبوتر!
    چه فرقی میکنه کبوتر یا بادبادک؟! هر دو پرنده ن  :|
  • کبوتر بادبادک باز
  • راست میگی :)
    پاسخ:
    ؛)
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    قلقکی بودن خیلی بده ...خیلی

    اما 

    داشتن یه خواهر کوچکتر و مهربون خیلی خوبه ...خیلی
    پاسخ:
    سلام
    اون که آاااره!
    اصن خواهر داشتن خوبه...هر سنی ک باشه!

  • ♛ ♛ آرین ♛ ♛
  • قلقلک های برادر بزرگ تر هم داستانی داره واسه خودش!
    پاسخ:
    اونو دیگه من تجربه نکردم...
    برادر میخوام :|
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • الان دقیقا دارم باهاتون همدردی می کنم!!!
    به عنوان کسی که از دور هم قلقلکیه و البته اینو همه می دونن!!!!
    :((((
    پاسخ:
    از دور رو خوب اومدی!!
    +وقتی پنجه بهت نشون میدن و هی انگشتاشونو تکون تکون میدن مخصوصا!
  • آدم ارغوانی
  • من که عاشق اینم که کسی قلقلکم کنه!
    درحدی که به خواهرجان التماس میکنم این کارو کنه :|
    پاسخ:
    آیا شما مبتلا به خود درگیری کمی تا قسمتی مزمن هستید؟!
    من که کسی نمیتونه نزدیکم بشه،یعنی بفهممبه قصد قلقلک میان سمتم جیغم میره هوا!
  • تنها همدم ماه
  • وااااااااای نگو نگو
    من اینقد قلقلکی ام کسی بم دس بزنه رفتم رو هوا
    پاسخ:
    تو عم مث منی که!
    +نایس تو میت یو!سو ماچ!
  • تنها همدم ماه
  • زی زی گولو تو اهوازی هستی ؟
    پاسخ:
    دزفول :)
    اهواز مرکز استانمونه

    +4خرداد!
    واااااای درک میکنم
    منم به طرز وحشتناکی قلقلکی ام :/
    پاسخ:
    خیلی بده :/
    به خودم افتخار میکنم پس :))
    پاسخ:
    پس نیستی...!
    عجب!!
  • آدم ارغوانی
  • برعکس،من اگه دست از قلقلک کردن برداره جیغم میره هوا :|
    پاسخ:
    O_O
    تو انسانی؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی