زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هسته ش رو بخورین حتما!

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ق.ظ

مغز هسته زردآلوحاوی آمیگدالین است که در بدن به تولید ماده‌ای تحت عنوان سیانید می‌انجامد که مانند سیانور عمل کرده و ممکن است در افراد اختلال تنفسی، فلج و حتی مرگ را منجر شود


+دیگه همینم مونده که مغز زردآلو رو ازمون بگیرن!

من به عنوان یک عدد کارشناس تغذیه میگم بخورین! بخورین نوش جونتون! والا

+ایناهاش خودمم خوردم

ولی حالا بخوین ولی خیلی نه! کار دست خودتون ندین خونتون بیفته گردن من!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۹)

:D من عاشق هستشونم! اصن زردآلو رو به عشق هستش میخورم !
 

"مغز هسته زردآلوحاوی آمیگدالین است که در بدن به تولید ماده‌ای تحت عنوان سیانید می‌انجامد که مانند سیانور عمل کرده و ممکن است در افراد اختلال تنفسی، فلج و حتی مرگ را منجر شود"

الان مجبور بودی این جمله رو بگی؟!


پاسخ:
گوگل بهم گفت :)))
چشم :) خانم دکتر 
پاسخ:
اصن همین که میگن نخورین کار آمریکا و اسرائیله! باور کنید!
بخورین حتما :)
  • اقای روانی
  • من همه جوره دوس دارم زرد الو رو لواشکشم خیلی خوبه زندگی بخشه تا حدودی ... :) اب شم خوبه ، هسته اشم خوبه ...
    پاسخ:
    زردآلو کلن عشقه،زندگیه،نفسه...هنوزم بگم؟!
  • فیروزه ای
  • من دوست دارم
    چشم
    پاسخ:
    آفرین :)
    اصن خوشم اومد سریع قانع شدی! آفرین :))
    منم زردآلو و متعلقاتشو دوست میدارم!
    :)
    پاسخ:
    خوبه که باهام احساس همزاد پنداری میکنی در این زمینه!
    سلام سلام
    ...
    لابد زردآلوهای جدید این خاصیت هسته‌ای رو دارند... وگرنه ما مغز هسته زردآلو خور! به این سن رسیده هنووووووز نمردیم که ^_^
    پاسخ:
    سلام :)

    +بیاین یه نمونه زنده ش رو گیر آوردم!!!
  • خانم والیوم
  • من اصن ب عشق هستشD:
    هسته ی زردالو حق مسلم ماستD:
    پاسخ:
    ینی گفتیا!
    از انرژی هسته ای هم مهم تره!
    اصن انرژی هسته ای،منظور از "هسته" همینه!
    من فقط هسته اشو دوس دارم مخصوصا شورشو
    پاسخ:
    نگووو نگووو....!!!   ^_^
  • تنها همدم ماه
  • والا ما ک یه عمره داریم هستشو میخوریم نه فلج شدیم نه خفه نه کور
    بخورین و بیاشامید ولی اصراف نکنید والووو
    پاسخ:
    خوشمزه ترین هسته ی دنیاس!

    +شیرازی هستی؟!
    استان فارسی؟!
  • تنها همدم ماه
  • راستی زی زی گولو جون لینکت کردم :)
    پاسخ:
    ممنون
    تو هم توی وبلاگ هایی هستی که دنبالشون میکنم :)
  • خانم والیوم
  • توی قاتل چرا متو لینک نکردی؟:|
    پاسخ:
    عزیزم لینک بودی ولی از وقتی که این امکان جدید "وب هایی که دنبال میکنم" به بلاگ اضافه شده،همه ی دوستای بلاگیم رو اونجا ذخیره کردم تا وقتی پست جدید گذاشتن متوجه بشم و بهشون سر بزنم :)
    اینایی هم که توی پیوندای وبم هستن،بلاگی نیستن و یا سایتن یا از بلاگ اسکای و پرشن بلاگ و...هستن
  • نیمه سیب سقراطی
  • یکی برام بشکنه من بخورم... ؛)
    پاسخ:
    آماده ش هستا! 
    +من کوچیک که بودم دلم میخواست وقتی بزرگ شدم چند نفر رو استخدام کنم واسم یه همچین هسته هایی رو بشکونن...و تخمه ایضا!
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • هسته ی زردآلو از خود زردآلو بهتره -_-

    زرده ی هستالو -_-

    پاسخ:
    زرده ی هستالو رو عششششخ است!
    :)))
  • کبوتر بادبادک باز
  • بدن سالم میخوایم ببریم زیر خاک که چی !والاع :دی
    پاسخ:
    بالاخره میمیریم! که چی؟!
    :))
  • تنها همدم ماه
  • نه چطور مگه ؟  شیرازی نیستم شما شیرازین ؟^_^
    پاسخ:
    نه منم نیستم!
    گفته بودی "والو" چون!
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    تا جایی که من یادم هست "هسته" اش تلخ است ...

    "باشد تا رستگار شویم"
    پاسخ:
    سلام
    عجیبه که شما هسته ش رو تا حالا نخوردین! 
    شیرینه!
    اون هسته ی هلوئه که تلخه :))
  • آدم ارغوانی
  • یا خدااااا!
    فقط همین تو لیست خوراکیهای کشنده نبود که اضافه شد! :|
    پاسخ:
    این کار عربستان سعودیه ملعونه  :|
    ولی ما میخوریم تا چششون دارد!!
    واقعا؟؟؟؟؟ :|
    پاسخ:
    میگن...!
    ولی ما میخوریم :)
    لطفن به وبم سر بزن
    جون هرکی دوس داری نظر بده 

    پاسخ:
    خیلی باحالی :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی