زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ما هم داریم! جوجه اردک

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ

این جوجوهای دوسال پیشمونه، هرسال میخریم واسه آبجی کوچیکه ولی خب الان حوصله نداشتم برم از جدیدا عکس بگیرم ! عکسای همینا رو هم توی گوشیم دیدم یهویی.

دیدیم بعضیا عکس جک و جونور گذاشتن گفتیم بگم ما هم داریم!


+روزای قبل از کنکور بود داشتم درس میخوندم اومد نشست پیشم!

اونم دستم نیست،کف پامه! دیگه خودتون تصور کنید که چجوری نشسته!

+این اون یکی جوجومونه!اومدم ازش عکس بگیرم به دوربین نگاه میکرد!


+اینم همون بالاییه،فقط اینجا پاهاش معلون نیست عکسش بامزه افتاده!


+اینجا داشتن شنا میکردن ماهم نگاشون میکردیم


+اینجا ب دنبال راهی برای بیرون اومدن بودن!


+و اینکه خواهرم نمیذاشت بیرون بیان!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۲)

اووووووووووللللللللللل
پاسخ:
:))) چه عجب!
ای جونممممممممممم چه نازهههههههههههههههههه
پاسخ:
آره پس چی!
نازی از خودشونه!
  • تنها همدم ماه
  • اخی مام از اینا داشتیم الان غولی شدن واس خودشون
    پاسخ:
    آره زود بزرگ میشن ولی حیاط دیدنیه!
    بعضیام چون خودشون جک و جونور ندارن, عکس جک و جونور بعضیارو میذارن تو وبشون
    پاسخ:
    با منی؟!
    من و خواهرم نداریم که..

    +تو برو خود را باش!
    عکس ویتا رو توی وبت دیدم!!!
    خخخ جا قحطیه :|
    پاسخ:
    :|
    انتظار دارب ببرمشون توی حمام شنا کنن؟! 
    همینجا تو حیاط تو تشت!!!
  • فیروزه ای
  • ای وااااااااااااااااااااای
    جیییییییییییییییییغ
    اینارووووووووووووو
    منم میخواااااااااااااام
    پاسخ:
    اینا خیلی خوشمزه ن! فقط باس بگیری اونقدررر فشارشون بدی تا له بشن! معلومه از عشق شدیده؟!
    واای ناااااااااازی
    چقدر شبیه خودتن :)
    پاسخ:
    من این شکلی ام؟! :))
    جوجه اردک از آرزوهای برآورده نشده منه.. مادر نمی ذاره بگیرم یعنی سالهاست دلم میخادشون.. 
    پاسخ:
    خیلی کثیف میکنن! ولی بامزه ن! دو تا بگیر بنداز توی باغچه ای که گل کاشتی!!

    من چهره شناسیم زیاد خوب نی
    ولی تقریبا همین شکلی هستی دیگه!!! (البته شاید با کمی اغراق)
    دروغ میگم؟؟؟
    پاسخ:
    من شبیه جوجه اردکم؟!
    :|
    نمیدونم!!  :))))
    نه اونا شبیهتن :))))))))))))))))
    پاسخ:
    :)))))
    شبیه خودتن!!!
    من؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    شبیه من؟؟؟؟؟؟
    من مثه پنجه آفتابم :) مث قرص ماه :)
    پاسخ:
    خیلیم دلت بخواد جوجوهای ما شبیهت باشن!
    یعنی چی؟! پنجه ی آفتاب؟!
    یعنی اینا زشتن؟!
    بعد من شبیهشونم؟!
    بعد الان ب من فوش دادی یا ازم تعریف کردی؟!
    باشه بابا چرا عصبی میشی
    البته حقم داری حالا که درس فکر میکنم اصلا شبیهت نیستن
    اینا خیلی خوشگلترن و مهربون ترن!
    مث تو اخمو و مغرور نیستن
    پاسخ:
    من اخمو و مغرور نیستم!!!
    تو منو نمیشناسی!!
    نه تنها ویتا
    بلکه عکس فندق
    توئیت
    تیمور 
    و دانته هم تو وبم هستن 
    مال منم نیستن
    پاسخ:
    تو از اون دسته ای هستی که با جک و جونورای بقیه حال میکنی و خودت نداری!
    یعنی مثل همون دسته ای که از نی نی خوششون میاد و هی قربون صدقه ش میرن و هی میگیرنش بغلشونو شالاپ شالاپ ماچش میکنن ولی فقط دوست دارن بچه هه مال بقیه باشه و لذتشو خودشون ببرن و گریه ها و کثیف کاریتش مال مامانش! فقط ذوق کردناش مال خودشون!
    البته منم تو قضیه ی بچه همین مدلی ام ولی جک و جونور هم دوست! مال خودم باشه یعنی!
  • دختر پاییز
  • چه استخر هم دارند ((((: .
    پاسخ:
    پس چی...؟! مجهزن!
    الان ریا نشه یه وخ ما استخر داریما! :)))
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • منم یه مدت یه آخوندک داشتم ، اسمش گودزیلا کاپرفیلد بود

    بنده خدا رو هرچی مینداختم جلوش نمیخورد :| آخرشم مرد :|

    پاسخ:
    دچار مرض هیچی نخوری شده بوده :)))
    ها آفرین!
    آخوندک...! منم یدونه داشتم منتهی اسمش یادم رفته بود! 
    همون ملخ سبزا؟!

  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • باور کن جلوش پودر قند و بیسکــِــویت و نون پنیر و دلستر و  علف هرز و ماری جوانا و هرکوفتی بگی انداختم ولی نمیخورد :|

    اوهوم همونا ^_^


    پاسخ:
    خیا رو گوجه باید بریزی جلوش!
    ماری جوانا؟! نه...ماری جوووااااناااا؟؟!!  :/
    همیشه از نگه داشتن یه حیوون تو یه محیط بسته حالم خراب میشد حس میکردم انگار دارم زجرشون میدم 

    ولی اینا نه اینارو خیلی خوبه که رها گذاشتین و دارن واسه خودشون میچرخن این ور و اون ور :) 


    پاسخ:
    آره اینا شاد و شنگول واسه خودشون میچرخن 
    تا ما میریم توی حیاط میدوئن دنبالمون! وقتی هم میبینن چیزی دستمون نیست فرار میکنن بعد اونوقت ما میدوئیم دنبالشون!
    دزد و پلیس بازی!!
    بعد میرن زیر ماشین ما هی سرک میکشیم تا بیان بیرون و اونا هی بیشتر خودشونو قایم میکنن...
    و ما اینجوری روزگار میگذرانیم تاااا افطار!!
    امیدوارم سرنوشتشون خورش قرمه سبزی یا قیمه یا بادمجونی و فسنجونی چیزی نباشه 
    پاسخ:
    ها؟
    چی؟
    من نفهمیدم :|
  • مستر نیمــا .
  • ولی ویتا یه چیز دیگه هست
    پاسخ:
    کی میگه ماست من ترشه؟! :)))
  • اقای روانی
  • چقدر خوبه این اردک :) 
    پاسخ:
    خوبی از خودمونه! ممنون :))
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • عه خیار گوجه میخورن اینا ؟ عجبا 

    گفدم ممکنه موتاد باشه خب ... به قیافشم میخورد ... همش انگار تو یه هپروت خاصی بود ...

    پاسخ:
    جوجه اردک معتاد!
    +انواع آزمایشات تئوری و عملی رو روش پیاده کردی!
    واااااااای... چقد ناااااااااااازه...
    پاسخ:
    :) آره نازه،خیلیم شیطونن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی