زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ور ایز مای مسواک؟

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ق.ظ

رفته ایم در حیاط نشسته ایم این نصفه شبی، من در حال مسواک زدن با دهانی پر از کف دارم به حرفهای خواهرم که نشسته روی پله و دارد ماجراهای دانشگاه را تعریف میکند گوش میدهم...

اون یکهو:این مسواک منه!

من: ها؟!

اون:این مسواکه که تو دهن توعه مال منه!بزن ولی،راحت باش!

من:مگه مال توهم قرمز بود؟!

بعد از تکون دادن سرش و اینکه مهر تاییدی زده شد بر سوال من،دهانم تا 10 دقیقه باز مانده بود و کف بود که هی بر روی موزاییکای توی حیاط سرازیر میشد...


+ماجرای دیشب!

هنوز نمیدونم مسواکه مال کدوممون بوده :|


پ.ن: مشخص شد مسواک مال خواهرم بوده!

بعد الان من دچاردوگانگی شدم نمیدونم دقیقا از کدوم مسواک استفاده کنم :|

هردوشون مال خودمن دیگه!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

:/
پاسخ:
چرا امشب هی این شکلی میشی؟!
این بار سوم بود!
ای بابا سخت نگیرید :)
پاسخ:
الان مسواک زدم نمیدونم دهنم تمیز شد یا کثیف!! 

در مــن

آدم بــرفــی ای ســت

کــه عــاشــق آفتــاب شــده!

و ایــن،

خــلاصــه همــه داستــان هــای عــاشقــانــه جــهان اســت . . .

پاسخ:
قشنگ بود...
:)
پاسخ:
(:
سلام
و
خخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
سلام
:))))
:)))
وااااااییییییی چه حسه بدی:)))))
پاسخ:
دچارش نشی هیچوقت....!
الان فهمیدم مسواک مال خواهرم بوده!!
من یه نصفه شبی تو خونه دانشجوییمون پا شدم تو تاریکی مسواک رو برداشتم که بچه هارو بیدار نکنم
همینطور داشتم تو راهرو راه می رفتم و مسواک میزدم که یهو چشمم افتاد به رنگ مسواک
صداشو در نیاوردم اما تا دو روز هیچی از گلوم پایین نمی رفت
اونقدر دهنمو آب کشیده بودم که زبونم صداش درومده بود
هنوزم یاد دندونهای اورتدنسی اون دوستم می افتم که از مسواکش استفاده کردم
عوقـــــــم می گیره
اصن تو دوران دانشجویی ما ایرونیا به فنا میریما از بس بهداشت زیر خط فقره
پاسخ:
من دلم واسه اون دوستت میسوزه!!
من چون یکم از تاریکی میترسم (یکم،فکر نکنی خیلی یه وقت ها!) نمیذارم کسی دست به چراغای روشن بزنه!
 وای وای چه اوضاعی !!!!
پاسخ:
نمیدونستم مسواکامون همرنگه...ب من چه خب! :))
  • ملکه شیشه ای
  • وایی خدای من حتی تصورشم وحشتناکه :(( 
    این یکی از وسواس های زندگی منه دقیقا.که نکنه ی نفر اشتباهی مسواکمو برداره.برای همین مسواکم رو روی میز آرلیش اتاقم همیشه نگه میدارم :))
    پاسخ:
    هر فرد به طور میانگین مسواکش 12 بار در طول زندگی اش توسط افراد گمنام استفاده میشود!
    +آمار من دراوردی بود!
    چه وحشتناک:|
    پاسخ:
    مخصوصا اون لحظه ای مسواک تو دهنم بود و فهمیدم مال خودم نیست!
    مسواک :| خیلی بده ماله یکی دیگه باشه
    پاسخ:
    البته واسه اون خیلی بد شد!
    ولی من الان 2تا مسواک دارم!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی