زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

3 ماه کمه ب نظرم!

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۵ ب.ظ

بابا اومد دنبالم، رسیدم خونه،همه خواب

میگم:پااااشیییید من اومددددددممممممم،

همشونو بیدار کردم و زورکی تو خواب روبوسی!

یکم بعد میگن:حالا میزاری بخوابیم؟! 

میگم خب باشه،یه پتو انداختن کف هال و چنتا بالش،میگم اینجا بخوایم همه

همین که خوابیدن،یواش یواش خزیدم رفتن منم خودمو اون وسط مسطا جا دادم...سرد بود!

یه گوشه از پتو رو گرفتم آروم آروم کشیدم روم...یه نگا به خواهرم انداختم تا اگه خواب بود به همین دزدی ادامه بدم...نگاش میکنم میبینم داره نگام میکنه!!!

سرمو بردم تو پتو یکم جیغ جیغ کردم بعد خودمو به خواب زدم (مظلوم نمایی!!)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

ئه!
فکر کردم فقط وقتی من میرم خونه ملت میخوابن!!!
منم همیشه 6 صبح میرسم همه رو زابه را می‌کنم :دی
پاسخ:
منم همیشه 6/30 _7 میرسم!
کلی بالا سرشون حرف میزنم و میرم تکونشون میدم و میگیرمشون از زیر پتو بلندشون میکنم و پتو رو از روشون میکشم تا بیدار شن!
+تو که تورنادویی!به قول داداشت! امید بود؟!  :))
:)))
پاسخ:
:))))
  • مستر نیمــا .
  • من 4-5 میرسیدم:))))))))
    ولی خودم میگفتم بخوابین./ناه دارین
    پاسخ:
    من همیشه صبحا میرسم!
    ولی دوس ندارم وقتی میرسم کسی خواب باشه!!!
  • سعادت سلیمانی
  • ع چه جالب منم صبح رسیدم خونه :)

    پاسخ:
    عه!
    چه جالب!
    :)))
    به ه ه ه ه...رسیدن به خیر...!حالا دو ماه که بگذره دل خودت تنگ میشه =))
    پاسخ:
    هرگز! ابدا!
    البته من احساساتم زیاد دچار تغییر و تحول میشه! شایدم دلتنگ شدم! خدارو چه دیدی!!
    آره، امیده
    من بچگیام زلزله بودم
    الان فقط طوفانم
    بزرگترین ضربه روحی عاشورا تاسوعا بهم وارد میشه که شله زرد و اینارو پختن و هیچ وقتم نمیرسم هم بزنم
    خلاصه میرسم می‌بینم یه ایل و طایفه خوابن
    حالا یکی دو نفر خانواده خود آدم اشکالی نداره
    ولی حتی یه نفرم از قبیله مون نباس به یمن ورود من بیدار شه؟!
    والا
    اینجا چرا آیکون نداره آخه
    اه
    پاسخ:
    چه وضعشه!؟ ما بعد از یه عمر برمیگردیم خونه همه خواب! اصن هر ساعتیم که میخواد باشه،باشه!
    همشونو بیدار کن!

    یاااااااااا خودااااااااااااا من دیگه با تو حرفی ندارم منو ازینی که هسدم بدتر نکنننن:|:|:|:)) ^__^
    پاسخ:
    بذار هنوز میخوام چیزای جدیدتری یادت بدم!!! هنو مونده!
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • سلام

    من دلم خونه میخواد!!! خسته شدم خسته
    پاسخ:
    سلام
    دلتون بسوزه! 
    ان شاالله زود برید خونه :) هیییییچ جا مث خونه نمیشه...
    نمی تونم همزاد پنداری کنم..
    چون یه شهر دیگه درس نمی خونم!
    ولی همیشه دوست داشتم تجربه ش کنم!!
    پاسخ:
    شهر دیگه بودن هم سختی داره هم مزیت که نه ولی کلی اتفاقات هیجان انگیز داره!!
  • خانم والیوم
  • اوووووووووووخیییییییییی به سلامتی^________^
    پتودزدِ حشره کشD:
    پاسخ:
    تو هی ب من انگ بچسبون!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی