زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اندر احوالات انگل شناسی

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ق.ظ

+عکس پروفایلم!

واتس اپمو پاک کردم که جدیدشو نصب کنم،جدیده نصب نشد و ارور فضای ناکافی و نسخه ی واتس اپ قدیمیه هردو باهم گریبانگیرم شده!

از اینور رونده،از اونور مونده! 


+تک پسر کلاسمون

جهت اطلاع 2سال کوچیکتره،هی نیاین چیز میز بگینا!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

:)
پاسخ:
؛)
:/
پاسخ:
چیه؟!
راست میگه دیگه ، به اعتماد بودنش از واتس آپ هم بریدی D:
پاسخ:
حالا کی بیاد شفاف سازی کنه!
حالا نمیشد روی یه پروفایل دیگه یه همچین بلایی سر واتس اپم بیاد؟!
یا خدا! :)))
چیزی نیست :(
پاسخ:
:|
عکس پروفایل این طرف یکم مورد داره!
پاسخ:
چه موردی؟!
  • مستر نیمــا .
  • برو فیلم های واتساپتو از فایل منیجر از روی گوشی کات کن بریز روی مموری. بعد نصب کن
    پاسخ:
    یه مشکل دیگه م هست که گوشیم اجازه نمیده فایلی رو از گوشی به مموری منتقل کنم 
    حتی یدونه عکس
    در حالی که مموریم 3 گیگ و خورده ای فضای خالی داره
    فک کنم گوشیم ویروسی شده
    نمیدونم چرا اصن از واتساپو لاینو وایبر خوشم نمیااااد ینی اصلا نمیتونم تحملشون کنم:)))
    فخط تلگرامو اینستاگرامو دوست دارمو نصب دارم:)))

    پاسخ:
    این از اون بدتر
    من فقط واتس اپ داشتم و تازگیا اینستاگرام...دوسه روزه ینی
    یادم باشه یه پست بزارم در موردش :)
  • ریحانه سادات
  • چ فوتوگرافیِ قشنگی 3>
    پاسخ:
    معنیشم جالبه!!
    مخصوصا اینکه روی پروفایلتم باشه!!
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • منم گذاشتمش پروفایل😝😆
    منتظر بازخوردها هستم
    پاسخ:
    بزار بزار، بازخوردای جالبی دار ؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی