زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

رابطه ی تحصیلات و شعور تهی ست...

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۲ ق.ظ

میگم:من حوصله م سر میره،دلم بیرون میخواد!

میگه:پاشو بریم شاهچراغ


تو کوچه های اطراف حرم توی یه بازار پرپیچ و خم راهو گم کردیم.از یه پسره که توی بازار یه چیزایی میفروخت پرسیدیم: از کدوم طرف باید بریم حرم؟ گفت: از اون طرف خانوم

وقتی رفتیم به دوستم گفتم:چقد مودب بود...گفت از اون طرف خانوم

دوستم:تازه نگاه هم نکرد...


+میزان تحصیلات هیچ ربطی به شعور آدما نداره...

آدم تحصیل کرده ی بیشعور داریم،و تحصیل نکرده ی باشعور


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

اوهوم اوهوم موافقم.. درس و از این قبیل شعور نمیاره :)
پاسخ:
آره،و این موضوع به کثرت دیده شده.مخصوصا آدمای تحصیل کرده ای که نه ادب دارن،نه شعور،نه بلدن درست با طرف مقابل برخورد کنن...دلم پره،میفهمی؟؟!!  :))
سلام زی زی 
خوبی؟؟
خوشی؟؟؟
دلم تنگیده برات دخمل
پاسخ:
سلام عزیزم
منم دلم برات و برای صدات و طرز نگات و اون چشات تنگ شده :))
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    خیلی خیلی نکته داشت!!!
    پاسخ:
    سلام
    !n حتی :))
    + 100% doroste
    Faghat 1soal
    Alan 13 nafar online inja chekar mikonan nesfeshabi?
    پاسخ:
    چه مردم بد خواب شدنا!!!
  • صِفر کیلومتر
  • +
    پاسخ:
    :))
    ×+*(/)
  • سعادت سلیمانی
  • بعضیا امتحان دارن :)
    پاسخ:
    بعضیا اومدن اطلاع رسانی کنن،بقیه نگران نشن!مثلا!
    بله کاملا موافقم، یک چیزهایی ذاتیه و با درس خوندن و ... عوض نمیشه.
    پاسخ:
    با درس خوندن خیلی چیزا عوض نمیشه، سطح فرهنگ آدما هم بستگی به جامعه ای که توش بزرگ شدن داره و هم بستگی به خودشون که چقدر تلاش میکنن واسه بالا بردن سطح فرهنگ و تغییر اشتباهات معمول
    قابل تغییر هست و میشه روش کار کرد ولی بعضیا نمیپذیرن...اشتباهاشونو مثلا
    هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم (+)
    پاسخ:
    سازمان حمایت از بیماریهای خاص!

    +یادش بخیر!همشو حفظ بودم!
  • الفــ میمــ
  • کاملاااا موافقم!
    تحصیلات نه اما علم چرا
    پاسخ:
    علم خب آره ...شاید...تا حدودی...
  • ریحانه سادات
  • :))
    پاسخ:
    ؛)
    بی سوادی بی شعوری میاره, ولی الزاما با سوادی شعور نمیاره!
    مث پوله که نبودش بدبختی میاره ولی بودنش خوشبختی نمیاره.
    پول و تحصیلات شرط لازمن ولی کافی نیستن!
    پاسخ:
    حدیث گفتیا!
    جملاتت سنگین بود ولی درک کردم ؛)
    آدرس وب جدیدت چی هست حالا؟!
    18 کجاس؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی