زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خروس بی محل

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۳۸ ق.ظ

خونه ی دوستمم.پاشدم رفتم دستشویی،همین که لامپو روشن کردم خروسشون شروع کرد به خوندن!
همه فهمیدن من رفتم دستشویی!

+ اومدم از بغل رد شم دیدم اومد سمتم، محل نذاشتم و یواش یواش اومدم بیام داخل، دوید خودشو انداخت رو پام! فک کنم خره، تا خروس!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

سلام
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
سلام
حالا بخندین ولی وقتی یه خروس میدوعه سمتتون و حمله میکنه به پاتون میفهمین وحشتش چجوریاس!
ولی من نترسیدم! فقط یه نگاه عاقل اندر سفیه بهش انداختم!
زنده باد خروس!
پاسخ:
خوشحال نشو!
نترسیدم!

+انقدررر خوشم میاد بعضیا ضایع بشن...!
خر نی! ای دیووونه! این خروسه دستی شده توی خونه شون.. خروس هایی که از بچگی توی خونه بزرگ می شن تبدیل می شن به یه هیولای نوک زن! یعنی تا ببینن تو رو دنبالت می کنند و تا می خوری نوکت می زنن! آواز نمی خونده داشته خط و نشون می کشیده برات و رجز خونی می کرده.. تجربشو داشتم که می گما؟:))
پاسخ:
اونم چه خط و نشونی!
4 صبح با یه صدای وحشتناک پشت در دستشویی رژه میرفت و قوقولی قوقو میکرد!
کلی تو دلم بد و بیراه بهش گفتم و همش هیس هیس میکردم...بدتر بلند میشد صداش!
من بودم جیغ میزدما
تو دختر نیستی اصلا والا
پاسخ:
خروس که ترس نداره!
خروس زری...پیرهن پری...! فقط این سفید بود :|
شاید هم سگه :))) خوبه که نمیترسی.
پاسخ:
حالا یه حیوانی بود دیگه! ولی در هیبت خروس!!
من شجاعم :)

salam zizi jan

dust dashte shomaro

:)))))))))

پاسخ:
سلام :)
مگه اینکه خروس عاشقم بشه!  :))))
تو همون رهایی؟!
Raha8?

ham ostanitam zizi jun

:))))))))))

پاسخ:
اونو که میدونم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی