زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شهید مرتضی جاویدی

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ق.ظ

از اون 3 روزی که خوابگاه نبودم،یه روزشو رفتم سر مزار شهید جاویدی،فسا

شهیدا همشون کرامات دارن...همشون

بی سیم چی شهید بود و از این شفا یافتن ها و کمک ها و دستگیری ها و کرامات شهید تعریف کرد

خبلیا متوصل شدن و حاجت گرفتم.دوست بشین با یه شهید و ازش کمک بخواین،روتونو زمین نمیندازه


+حرفای بالا رو شنیدم فقط. اگه واسم اتفاق افتاد و به حاجتی که توی دلمه رسیدم...میام میگم متوصل شین به شهدا. وگرنه...

امشب به اندازه ی کافی داغووون شدم...نمیشه،به هر دری که میزنم نمیشه.تا ببینیم شهدا چه میکنن...منتظریم...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

انشاالله هرچه صلاحتان است اتفاق بیفتتد
پاسخ:
ممنونم
ان شاالله
رفتی فساااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دختر از شیراز پاشدی رفتی فسا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من یادم نمیاد چند کیلو متر فاصله دارن اما یادمه جاده فسا خیلی زیباس خصوصا که الان بهاره و درختاش و باغ های اطرافش سر سبز
نمیدونم من م تا حالا از این کار نکردم
پاسخ:
آره :)
جاده ش قشنگ و سرسبزه الن
یه دریاچه ی نمک هم تو راهشه
140 km زدی رفتی فسا؟
با کی رغتی حالا؟
پاسخ:
عاره :)
+با دوستام
سلام
می گفتی می خوای بری فسا، به بروبچ می سپردم که بیان وهواتو داشته باشن.
ناسلامتی بنده یه 27 تایی دوست اهل استان فارس دارم. ؛)
زی زی جون
الان کم کم دارم فکر می کنم یحتمل تو بسیج و اینا به رفیق مشترک می رسیم....
پاسخ:
سلام
همه جا دوست داری پس! 27تا؟!!!
منم فکر میکنم برسیم! یحتمل!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی