زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تغییر موضع

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۱۶ ق.ظ

متاسفانه پر انرژی بودن و جو گیر بودن هم بعضی وقتا کار دستم میده!


+موقع عصبانیت ناخودآگاه صدام بالاتر از حد عادی میشه و جیغ

بعضیا موقع عصبانیت تن صداشون به شدت میاد پایین...

دسته ی دوم را عاشقم :)


دیدم هرکاری میکنم از سر دلسوزی واسه بعضیا،آخرش خودم میشم متهم و ...

سعی کردم جوری برخورد کنم که مثلا من خودخواهم!

تو دعوا از دو نفرشون این حرفو شنبدم که:تو خودخواهی! 


+وقتایی که خوبیاتون به ضررتونه،تغییر موضع بدین :)

البته این فقط در مورد اطرافیان صدق میکنه،در مورد خانواده فقط و فقط مهربانی

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

منم از این تغییر موضع ها دادم
خیلی جدیش نگیرید
ملت وقتی بهشون می خندی فکر میکنن تو خری ولی کاش یه بارم فکر میکردن ما داریم به خریت اونا می خندیم
در هر حال خیلی عصبانی نشو
من عصبانی شدنی صدام میره بالا ولی خب اگه بخوام حرص طرف رو دارم صدا رو کم میکنم یه چی می گم تا عمر داره بسوزه
یعنی من زبونم لامصب انقدر تیزه که حد نداره طرف نابوده نابود میشه
پاسخ:
من آدمی ام که خیلی کم عصبانی میشم.اگرم از دست کسی ناراحت بشم سعی میکنم چیزی نگم بهش و حرمت حفظ میکنم تا دوستی بینمون شکر آب نشه و معمولا چیزی نمیگم ولی رفتارم تابلوئه که ناراحتم.اولین بار بود توی خوابگاه عصبانی میشدم اونم به خاطر تهمتای بیجایی که بهم زدن...
خیلی دوس دارم عصبانی شدن زی زی جونم رو ببینم [شکلک ذوق مرگ شدن]
پاسخ:
وقتی دیدی،پشیمون میشی از این حرفت!
اااااااااااااااا من کامنتای این ناشناسو میخونم چندشم میشه
پاسخ:
:)))
سلام
یه موقع آدم حس می کنه مقل هوا شده، اینکه همه جا هست، همه کاری هم می کنه، اما دیگه هیچ کس نمی بینه.
فقط وقتی کاری نکنی، میان میگن که چرا فلان کار رو نکردی. هیچ کس یادش نیست که حالا 100 تا کار رو کردی، یکی رو نکردی...
همه همونوکه نکردی می بینن. :|
پاسخ:
دقیقا
به خاطرش من از امتحان فیزیولوژیم زدم و 3 روز خوابگاه نرفتیم و رفتیم دنبال لباس مجلسی برای عروسی خاله ش
بعد آخرش تو خیابون ازم جدا شد به این بهانه که تو اصلا به خاطر من نیومدی! بعدشم تو خوابگاه یه دعوای حسابی...
با اون یکی دوستم هم دست دادم هم سلام کردم 
اونقدر مغزشو شست و شو داده بود که میگه همه با من سلام کردن ولی تو منو دیدی به روی خودتم نیاوردی!!
ناشناس در جواب مهنقض جهنم 
میتونه بگه منم از قیافه تو چندشم میشه 

ولی چون بچه خوبیه هیچی نمیگه :)
پاسخ:
شما دوتا چرا انقدر با هم لجین؟! ای خدا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی