زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

این 3 روز

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ق.ظ

2شب و 3روزه خوابگاه نرفتم  :|

+هنوزم نرفتم...

میانترم دارم...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

خوابگاه نرفتی پ دقیقا کجایی اونوقت؟
پاسخ:
خونه ی عموی یکی از بچه ها
بعدشم رفتیم فسا سر مزار شهید جاویدی
خواستم ماجرا رو پست کنم،حوصله نداشتم.
  • گمـــــــشده :)
  • هدرت واقعا قشنگه....:))
    دوق کردم دیدمش...^______^
    پاسخ:
    هدیه س!
    هی من اصلا توجهی به میان ترم ندارم
    همش بازی بازی میخونم
    خدا به خیرش کنه
    البته الان دور اول رو تموم کردم تمریناش مونده
    پاسخ:
    به یه دور زدن کتاب میگی بازی بازی خوندن؟؟!!
    اصن نگو "دور"!
    زشته تو دانشگاه! تو دانشجویی! دور چی چیه؟!
    هدیه کیه اونوخ؟
    پاسخ:
    یکی از دوستان وبلاگی
    فضولی؟؟!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی