زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

این چند روز

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۴۱ ق.ظ

باید کتابی به اسم گایتون رو تا روز دوشنبه بخورم...

+و تو چه میدانی گایتون چیست...


+شنبه جلسه ی بسیج داریم با برادران...یا خدااا!

اون روز خنده م گرفته بود برادرا بهمون میگفتن خواهرا!

میخواستیم بریم باشگاه، کلید دست برادرا بود! رفتیم کلید بگیریم گفتن چقد زود اومدین! گفتن: به ما گفتن میخواین برین تو ساختمون لباساتونو عوض کنید دیرتر میاین...

ما :|||

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

  • صِفر کیلومتر
  • بخونم نه بخوریم:)

    اصلا بعضی ها شعورشان نمیرسد
    ربطی به بسیجی بودن یا نبودنشان ندارد
    بچه اند هنوز
    پاسخ:
    نه بیچاره!  اینجوری بهش گفته بودن! ما زود رفته بودیم ظاهرا!
    فرماندمون یه خانومی بود بسی باکمالات.ایشونم نامزدشون بودن
    و من تازه همین چند روز پیش فهمیدم اینا نامزد بودن...کلکا!
    اونم چجوری؟؟!! 
    عکس آقاهه رو روی پروفایل فرمانده مون دیدم!!
  • صِفر کیلومتر
  • بخونم نه بخوریم:)

    اصلا بعضی ها شعورشان نمیرسد
    ربطی به بسیجی بودن یا نبودنشان ندارد
    بچه اند هنوز
    پاسخ:
    نه از خوندن گذشته...
    واسه فهمیدنش باید بجوییمش!
    بسیج کجا هستید؟
    پاسخ:
    بسیج دانشجویی فارس
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    خواهرا
    به من یکی بگه پقی میزنم زیر خنده هیچ جوره هم نمی تونم خودمو جمع کنم
    پاسخ:
    داشتم میترکیدم! خیلی باحال گفت! اونم چند بار :))
    خواهرا چرا میخواستید برید لباستونو عوض کنید؟
    :))))

    پاسخ:
    با چادر میشه ورزش کرد عایا؟!
    :))
    :))))))))))))))))
    پاسخ:
    :))))))
    سلام
    منم فردا امتحان «مکاسب» دارم. و توچه دانی که مکاسب چیست.... :|||||||||||||||||
    حالا شدیم مثه هم. :)))))))
    پاسخ:
    بزن قدش....
    شپلق!
    خووووووووو از اول بوگو نامزد بودن 
    پاسخ:
    به حر هال! ؛)
    برادرن دیگه خخخخ
    پاسخ:
    برادران دینی مثلا!!
    منم خوردم گایتونو :)))
    خیلی شیرینه زیزی... من هر دو صفحه میرفتم یه نماز شکر میخوندم!
    پاسخ:
    ما پدرمون درومد تا آناتومیو پاس کردیم...حالا تو گایتون هی نیاز به آناتومی پیدا میکنیم :|
    رشته ت چیه فرزانه؟!
    سلام
    من مکاسبم رو بد ندادم، تو گایتونت رو چی کار کردی؟! ؛)
    پاسخ:
    سلام
    ما گایتونمان را لغویدیم! انداختیم دو هفته ی بعد!
    هفته ی بعد میکروب داریم :|
    مهندسی پزشکی میخونم :)
    پاسخ:
    الان درگیری که دکتری یا مهندس؟؟!! :)))
    +یکی از رشته های مورد علاقه ی من!
    هوف با غلطک از رو ما رد شد گایتون این ترم :/
    پاسخ:
    اسمشو نیار :/
    پدرمون درومد...چه زجری کشیدن من...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی