زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بازم موش

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۳۵ ق.ظ

الان نصف شبه و یه صدایی از توی کتابام میاد...

یه موش تو اتاقه!!!

صداشم میاد... :|

همه هم خوااااب...باید صداشو تنهایی تحمل کنم :|

 

+ای خدا...بازم سیمان کاری و گچ کاریمون شروع شد :/

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

  • سعادت سلیمانی
  • ما دیگه به زندگی مسالمت امیز با موش عادت کردیم

    خوابگاه همین چیزاش خوبه :)
    پاسخ:
    خوبه الان این؟!
    :|
    یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش
    من بودم یه جیغی میزدم از ارتعاشات جیغم ساختمون روی موش خراب میشد
    پاسخ:
    بچه ها خواب بودن متاسفانه نمیشد جیغ جیغ کنم!
    آخیییییییییییییییییی تو خوابگاه موش دارین؟!!!
    منم می خوام خب
    :)
    پاسخ:
    آره!
    موش جونده س! جونده!!
    +قشنگه؟!  :|
    چه موجود چندشی...
    پاسخ:
    چندش نیست...کثیفه
    وای...
    مگه میشه با موش زندگی کرد؟! الهی بمیرم...
    واقعا چندشههه! چه دلی داری
    پاسخ:
    من دختره پدره پسره شجاعم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی