زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

محمد برادر زهرا!!

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۲۴ ق.ظ

میگه نگا کن این عکسه رو. میبینم.میگم عه! این برادر زهراس؟ اسمش چیه؟ میگه محمد

میگم واااای چقد شبیهشه! ابروهاش...چشماش...حتی گونه هم داره!

میگه نه برادر زهرا نیست.میگم چرا بابا.برادر کوچیکشه دیگه، عکس اون دوتا رو که ازدواج کردن دیدم، بجز اینو.74 یی بود دیگه؟! پشت کنکوری بود...

میگه نه 72 ییه! 

میگم چی میگی؟؟!! :|

میزنه زیر خنده و من هاج و واج دارم نگاش میکنم :|

میگه این محمد دوست پسرمه :|||


+ حالا زهرا کیه؟! یه دختر خیلی خوب که سید هم هست.خونه بود، وقتی اومد بچه ها بهش گفتن که من فکر کردم این پسره برادرشه!! که من گفتم شبیهشه!

خداییش بعضیا خیلی بهشون میخوره خواهر برادر باشن!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

  • صِفر کیلومتر
  • بعضی دخترا اینقدر دیگه بی حیا شدن رسما اعلام وجود میکنن از دوس پسراشون
  • صِفر کیلومتر
  • بعضی دخترا اینقدر دیگه بی حیا شدن رسما اعلام وجود میکنن از دوس پسراشون
    پاسخ:
    بله متاسفانه
    فقط ازین خنده م میگیره که کیو به کی نسبت دادم!!
    :)))))
    امان از خوابگاه و معضلاتش
    من که در مواجهه با همچین دوستانی سردرد میگیرم فقط
    پاسخ:
    اینا که چیزای عادیشه...اتفاقای بدتری هم افتاده...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی