زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کرم ضد آفتاب!

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ق.ظ

نشسته م توی آفتاب.بچه ها میان پیشم.میگن پاشو بریم تو سایه بشینیم.میگم نه،من ضد آفتاب جدید خریدم،زدم، باید بشینیم تو آفتاب!

چندتای دیگه اومدن،میگن سوختیم بریم تو سایه،پوستت میسوزه.میگم نه،ضد آفتاب زدم!

فک کنم امروز همه ی دانشگاه فهمیدم من از کرم ضد آفتاب استفاده کردم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

کررررررررررررررررررم ضد آفتاب :)))))))))))
پاسخ:
؛))))
منم یه دونه جدید گرفتم متأسفانه به پوستم نمی سازه یعنی ظاهراً به یه بخش از موادش حساسیت دارم و مجبورم دورش بندازم به سلامتی!
پاسخ:
من دوبار زدم، کلی الان جوش ریز ریز زدم یهویی.فک کنم از این کرمه باشه.پوستمم زبر شده :|
مبارک باشه ضد آفتابت
:)))))
پاسخ:
ممنون! قابل نداره! بیا با هم استفاده کنیم! جون من :))
  • صِفر کیلومتر
  • تابلوهه که ناشناس یک خانمه:-)
    پاسخ:
    آقاس!
    زی زی؟؟؟
    نکنه از هم اتاقیاته؟؟؟
    راس میگن کدوم پسر انقد بی حیاس
    !!!
    پاسخ:
    نه از هم اتاقیام نیست
    من هیچوقت نتونستم از ضد افتاب استفاده کنم! عین میمون میشم:|
    پاسخ:
    رنگی نخر! ازون بی رنگاش بخر :)
    البته این جدیده رنگیه!
    تازه منم فهمیدم دی
    دانشگاه به کنار
    پاسخ:
    عه!؟ جان من؟!
    خیلی تابلو ام؟!
    خسته نباشی واقعا :))))
    (...)
    پاسخ:
    سلامت باشی :))

    +تو یه ناشناس جدیدی :|
    سلام خدمت دوست عزیز
    بنده مدیر سایت بروزفا هستم
    وبلاگتونو دیدم محتواش خوب و عالی بود تبریک

    خوشحال میشم تو این جنگ نرم تو یه سنگر فعالیت داشته باشیم
    عزیزان دیگه از وبلاگ های دیگه هم هستند که با ما همکاری میکنند
    بروزفا از فعالان فرهنگی فضای مجازی
    چند روز دیگه تولد سه سالگیشه و میره تو 4 سال

    خوش حال میشیم با ما همکاری کنید
    تو یه سایت تفریحی پست بذارید فعلا بابت هر پست 500 ریال میگیرید و هر نوع آموزشی که نیاز باشه رایگان میدیم هرآموزشی هم نیاز باشه رایگان میدیم

    این سایت رو ببینید

    http://beroozfa.com
    شروع کنیم؟

    09013227121
    نتتتتتتتترکی دختر!
    ای ندید بدید!!
    :))))))))))))

    پاسخ:
    مشخص بود کاملا؟!  :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی