زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بقیه ی پولمان را شکلات ندهید!

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ق.ظ

چند سال پیش؛ رفتم مغازه،خرید کردم،بقیه ی پولمو بهم شکلات داد.چند روز بعد رفتم دوباره خرید کردم،پول خرد نداشتم بهش بدم،جای بقیه ی پولم همون شیرینی رو که دفعه ی قبل بهم داد بهش دادم!!

امروز چند جا رفتیم واسه خرید.همهشون بقیه ی پولمونو شیرینی و شکلات دادن...با اغراق نزدیک 20 هزار تومن شکلات اوردم خوابگاه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

شکلات دوست ندارم :(
پاسخ:
شکلات هم تو رو دوست نداره!
  • فروهر وَ فرداد
  • نوش جون...به توصیه میرزا هم گوش ندادی زیزیگولو موندی..دانشجو جون
    پاسخ:
    :)))
    سلام!
    آره...من ماندگاری دارم روی حرفام!
    ای بابا
    این شکلاتا رو بده به بچه های سر چهار راه تا ذخیره آخرتت شن
    :)))
    پاسخ:
    فکر خوبیه :)
    ازت پس گرفت زی زی؟! شکلاتا رو میگم
    پاسخ:
    یادم نمیاد!
    زی زی یه دیوونه ای از وبت اومده
    برام نظر گذاشته ریاکارام
    دارم از خنده غش میکنم الان
    :)))))))))
    نچ نچ
    ملت روانی شدن به خدا
    پاسخ:
    حالا از کجا فهمیده ریاکاری؟؟!!  :))
    کی بوده حالا؟!
    زی زی یه دیوونه ای از وبت اومده
    برام نظر گذاشته ریاکارام
    دارم از خنده غش میکنم الان
    :)))))))))
    نچ نچ
    ملت روانی شدن به خدا
    زی زی یه دیوونه ای از وبت اومده
    برام نظر گذاشته ریاکارام
    دارم از خنده غش میکنم الان
    :)))))))))
    نچ نچ
    ملت روانی شدن به خدا
    اینم از بیان که یه کامنتو 3 بار ثبت میکنه
    ://///////
    پاسخ:
    ولی بازم با این وجود،
    بلاگفا خر است!
    + پاک باخته جون برو خدا رو شکر کن سه دفعه ثبت کرده چند روز پیش کامنت فیروزه ای رو برای من 16 بار ثبت کرده بود:))


    + بابا برو خدا رو شکر کن که شکلات می دن، بقیه پول من رو همیشه می خوان از این آدامس های شیک ها بدن که با کلی دعوا تبدیلش می کنم به شکلات:))
    پاسخ:
    همون...! من زیاد فشارم میفته و قندم یهویی... سر کلاس بدون توجه به استاد یه شکلات میندازم بالا!
    ولی هیچ علاقه ای به آدامس ندارم و ته کیفم پره از آدامسای شیک سبز رنگ!
    ناشناسه
    حالا کدوم ناشناس خدا داند
    :////////
    پاسخ:
    ناشناس اولیه!
    همه جا همینه
    به بوفه دانشگاه اونروز گفتم
    آقای فلانی بابا مرض قند گرفتیم اینقدر شکلات دادی بهمون :)))))
    (...)
    پاسخ:
    خوب کاری کردی! منم میرم میگم همینو!
    سلام وب خوبی داری

    ناشناس اولیه؟
    مگه قبل منم ناشناس داشتی:(
    پاسخ:
    ظاهرا ناشناس زیاد میاد اینجا
    الان من از کجا بدونم تو کدوم ناشناسی که بگم قبل تو ناشناس اینجا بوده با نه...!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی