زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

از مرگ هم بدتره

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۲۴ ق.ظ

چی از مرگ بدتره؟

اینکه یه نفر عاشقت بشه و تو زجر کشیدنشو ببینی، ولی نتونی هیچ کاری بکنی...فقط ببینی زجرشو...

از هر چیزی بدتره

آقایون؛

فکر نکنید اگه یه دختر ردتون کرد و بهتون جواب منفی داد خیلی حال و روز خوبی داره و شنگوله...

حالش از حال بد شما هزار بار بدتره...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

:"(
پاسخ:
آره،دچار به قیافه ای میشی...دقیقا همینجوری
الان مثلا جوری که من ناراحت نشم ردم کردی؟
یعنی من الان جز اینایی ک شکست عشقی خوردن حساب میشم ایا؟
پاسخ:
جواب سوالات "آره" هست!
واااای من درک میکنم این حرفتو با تمام وجودم
پاسخ:
دخترا همه درک میکنن...
پسرا متوجه احساسمون نمیشن فقط...که گفتم بگم که بدونن!
اووووووووووووووووووووووو له له
پاسخ:
اهم اهم!!
من که عاشقم و هیچی نمیگم بهش چی؟ (چون میدونم نمیتونم پا پیش بزارم = امکانات اولیه رو ندارم ولی عشقشو دارم)
(...)
پاسخ:
با خانواده ت صحبت کن هر چه زود تر
بعد از خودش شماره ی خونشونو بخواه
(به هیچ وجه شماره ی خودشو ازش نگیر، و اینکه بخوای با خودش پیامکی تلفنی یا رو در رو بدون اطلاع خانواده ش در ارتباط باشی.چون توی امر ازدواج اگه دخترا طرف مقابل رو اینجوری ببینن که خانوادش رو در نظر نگرفتی و بهشون چیزی نگفتی کلا از طرف زده میشن.یکیش خوده من!)
زی زی اینا همشون هم اتاقیاتن گول نخور
این ناشناس (...) هم الکی داره ادای پسرا رو در میاره

پاسخ:
نه هم اتاقیام آدرس وبمو ندارن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی