زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خودش بیاد بگه کیه!!

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۲۲ ق.ظ

هم اکنون ساعت 4:21 دقیقه....بنده بیدارم و فردا کله ی سحر کلاس دارم :|

بگذریم از اینکه امتحان بیوشیمی و کنفرانس اپیدمیولوژی هم دارم...

اومدم بگم: کیه که هر شب داره به من فکر میکنه و من خوابم نمیبره؟؟!!  که نمیذاره بخوابم...

نکن...فکر نکن...! جون من! بابا من خواااااابم میاااااد!!

دلیل و مدرک میخواین؟! 

11:11 دقیقه! 1نفر داره بهم فکر میکنه!


1212دقیقه! 1یا دونفر دارن بهم فکر میکنن!!


+پ.ن: من هنوز بیدارما :| ...  بخواب!! 1ساعت دیگه باید برم دانشگاه :/

5:55 دقیقه! الان یعنی 5 نفر همزمان اونم این موقع کله ی صبح دارن به من فکر میکنن؟!!

عجب گرفتاری شدم...!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

واقعا هنوز نمیدونی کی بهت فکر میکنه..
یا صحیح ترشو بگم: همه ی فکر و ذکر کی شدی؟
پاسخ:
نه :|

+هر کی هستی ازینجا اعلام میکنم فکککک نککککن!! من الان کلاسم دیر شده خوبه؟؟!!
آیا راضی هستی؟ از خوشحالی شادمانی؟!

من نبودم گفتم بدونی خیالت راحت باشه دی
پاسخ:
خیالمو راحت کردی :))
آری از دیر شدن کلاستان مسرورم!!!

جای زن اندر مطبخ است دانشگاه سیخی چند :)))


البته رشته تو دوس دارم . . . باعث میشه یادبگیری در آینده غذاهای سالم و بهداشتی برایمان بپزی!


پاسخ:
از الان گفته باشم،من اصلا بلد نیستم غذا بپزم!
مگه رشته ی تغذیه آشپزی یادمون میدم؟!
ما باید بریم بشینیم تو مطب بیمار ویزیت کنیم :)
اه این ناشناس چقدر .......
جای زن اصلا هم مطبخ نیست
عین مردای زمان قاجارحرف میزنه
یه ذره به روز باش
زی زی اصلا جواب اینو نده
پاسخ:
مسافر زمانه!
از زمان فتحعلی شاه قاجار اومده به نظرم :))
(فتحعلی شاه مال زمان قاجاریه بود دیگه؟هوم؟!)
زی زی این ناشناس رو جمع و جورش کن
وگرنه با بیل و کلنگ وبتو داغون میکنم
والا
پاسخ:
خودتو عصبانی نکن :)
بیخیال باش...عین من!
بعد از شام تو اون لیوان بزرگه ات چای نخور تا اینجوری نشی..
این گوشی رو هم پرت کن زیر بالش هیششکی به تو فک نمی کنه..
 با اون گوشای قرمزت چ اعتماد به نفسیم داره=)))
پاسخ:
من خدای اعتماد به نفسم!
چای وقتی دلم بکشه میخورم فقط
گوشای خودتو مسخره کن!
منتظزم بیای بگی امتحانتو چ گندی زدیD:
پاسخ:
شانسکی تست زدم :|
خیییلی خونده بودم عما!
مهندس جان لطفا بین منوعشقم دو بهم زنی نکن...


ما با هم تفاهم داریم
پاسخ:
بیچاره از عشقت!
کی هست حالا؟
بعید میدومم کسی با شما به تفاهم برسه!
عشقم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اوووووووووووووووووووووه جمعش کن بینینم باو
برو به تفکرات زمان قاجارت برس
پاسخ:
این تفکرات زمان قاجارو خوب اومدی :))
والا
طرف نمیدونه اونی که تغذیه میخونه بیمار ویزیت میکنه نه اینکه بره اشپزخونه

پاسخ:
والا!
اصن من میخوام با یه آشپز ازدواج کنم!
اصن یکی از دلایلی که من آشپز دانشگاه رو انقدر دوست دارم شاید همین موضوع باشه! (الکی مثلا!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی