زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هر ترم،یه اسم!

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ق.ظ

میگن:

ترم قبل "زن حاجی"؛ این ترم "زن سید"؛ ترم بعد هم حتما "زن امامی"! 

:)))))


+این ترم صدام میزنن "زن سید"!!!

ماجرا داره...!

+کسی در مورد طرح ولایت بسیج که 45 روزه،توی تابستون، چیزی میدونه؟؟!!

نمیدونم برم...نرم...

+اشتباه نوشته بودم طرح بصیرت...الان در مورد ولایت بگین!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

اسم طرح رو بگو آمارش رو بگیر
پاسخ:
طرح ولایت :)
سلام
برو طرح ولایت ثبت نام کن. از طرح بصیرت هم بهتره، هم مفیدتره و هم کاربردی تر.
استادای بهتری هم داره...
پاسخ:
منم منظورم ولایت بود نه بصیرت.اشتباه نوشتم بصیرت...درستش کردم حالا
کلن خوبه؟! جان من؟! برم یعنی؟! 
45 روزه.کشوریه.از 15 مرداد تا 30 شهریور.دیپلم هم میدن
بی جا میکنن :)
پاسخ:
الان شما کدوم ناشناسی؟! :))
  • صِفر کیلومتر
  • سلام طرح ولایت احتمالا مشهده برید عالیه
    پاسخ:
    سلام
    نه شانس ما قمه!
    سلام
    برو، اون هم با کله...
    1- یک دوره آموزشی کوتاه مدت فشرده است. آموزش مبانی اندیشه اسلامی. و گواهینامه آخر دوره می دهند.
    2- اساتیدش مال مؤسسه امام خمینی هستند. (همان مؤسسه ای که زیر نظر آیت الله مصباح و در قم است.)
    3- کتاب هایش هم ایضا.
    4- فقط امور اجرایی اش دست بسیج است.
    5- یک دوره خیلی خوب با دوستان خیلی خوب تر از همه کشور. اما می ارزد رفتنش. زمان ما دو دوره بود، مقدماتی و تکمیلی. هر دو اش را رفتم. دوسال پیش هم جزو کادر اجرایی بودم. خیلی خوب بود.
    6- به هر حال ایراداتی هم دارد و شکی نیست. اما مزایایش بیشتر از معایبش است.
    7- معلوم نیست مشهد باشد. هر چند 40 روز در جوار امام رئوف بودن، خیلی خوب است. اما هر جایی بود، بروید.
    8- کلی برنامه فوق العاده هم دارد، از برگزاری جشن، تا مراسم دعای کمیل و... سخنرانان خوبی دعوت می کنند. ضمن اینکه در تبادل اطلاعات با بسیج سایر دانشگاه ها، کلی ایده می گیرید برای کار.
    بازم اگر سوالی بود، در خدمتم.
    پاسخ:
    سلام
    مرسی! خیلی توضیحات خوب و کاملی بود :)
    پس الان دوره ی مقدماتی و تکمیلی یکی شده،درسته؟!
    حالا این گواهینامه ای که آخرش میدن یعنی چی؟ به چه درد میخوره؟
    سلام زی زی جون
    خواستم زنگ بزنم در موردش بحرفم؛
    شارژم تموم شد...
    حالا نصف حرفامو اینجا میگم
    نصف نه
     تا جایی که حوصله داشتم میگم :)))))

    من هم تکمیلی شو رفتم هم مقدماتی
    مقدماتی مشهد بود؛ تکمیلی شهرکرد...
    با قلم بانو به شدت موافقم
    حتی اگر مشهد نباشه هم می ارزه...
    خب کلیات رو که قلم بانو جان گفتن (فک کنم ایشون تو دوره تکمیلی ما خادم بودن)
    و اما جزئیات :
    به مباحث مقدماتی
    حقوق و سیاست و خداشناسی و امام شناسی پرداخته میشه...
    اگه می خوای بری؛ با برنامه برو
    حتی از صحبت هایی که تو نماز جماعت ها بین دو نماز می کنن؛ استفاده کن
    من خودم اول طلیعه حکمت رفتم و بعد طرح ولایت
    بنظرم این روند بهتره
    چون تو طلیعه یه ساختار فکری فوق العاده برات درست میشه
    و
    وقتی وارد طرح ولایت میشی بعدش؛ کاملا درس ها رو درک میکنی...
    خسته شدم
    دوباره میام میگم
    :)))
    پاسخ:
    سلام
    قمه!
    من طرح بصیرت رو رفتم،اوایل همین ترم،که 3 روز توی قم برگزار شد.

    خیلی خیلی ممنون :)
    سلام پاک باخته جان
    احتمالا دوره مقدماتی تون، خادم بودم. تیر و مرداد سال 91، دانشگاه فردوسی مشهد...
    البته الان می دونی که یک دوره شده؟! شما اخرین دوره ای بودین که هم مقدماتی رفتین و هم تکمیلی.
    البته جسارتا به نظرم طلیعه هم اولش نرفت، چیزی نمی شه... آخه امثال زی زی  جان که بعدا درساشون سنگین میشه، معلوم نیست که بتونن سال های بعد هم برن.
    ضمن اینکه با این روند رو به رشد زی زی جان، سال دیگه بشه مسئول بسیج، دیگه نمی ره طرح ولایت. :)
    حالا
    سلام مجدد زی زی جان
    به نظرم برو برو برو
    بعد که رفتی و کلی استفاده کردی، می تونی دعا به جون بنده و پاک باخته کنی که تشویقت کردیم که بریم. :دی
    پاسخ:
    آها...الان اینجا فهمیدم یه دوره شده!
    سلام :)
    اصن شما ها مشوق منید!
    سلام قلم بانو و زی زی جونی
    آره می دونم
    ولی می تونه طلیعه رو قبل طرح ولایت بره دیگه
    از پارسال زماناشون پشت هم افتاد
    یعنی تو یه سال می تونه جفتش رو بره
    خیلی هم عالی
    :)))
    بله بله همون دوره بود عزیزم
    پاسخ:
    سلام :)
    من با دانشگاه های استان فارس باید برم،مجبورم از خونمون پاشم بیام شیراز!
    تا اینجاشم خیلی با خودم کلنجار رفتم که از تابستونم و خانواده و تعطیلات بگذرم پاشم 50 روز برم قم!
    حالا همینو فقط برم نمیشه؟!!  :))
    سلام پاک باخته جان
    چه اتفاق خوبی، اما آدم هنگ می کنه دوتا دوره آموزشی پشت هم بره...
    پیشنهاد هم نمی کنم دوتاش رو یه تابستون بره. خیلی سنگین میشه. بذار بنده خدا دو روز هم پیش خانواده باشه خب. :دی
    پاسخ:
    اگه بخوام این طرح رو برم، فک کنم فقط 1 ماه بتونم پیش خانواده م باشم :|
    فک کنم زی زی امشب خوابیده که من و تو داریم تو وبلاگش جولون میدیم. :دی
    پاسخ:
    نه بیدارم!
    با نت ایرانسل میام، که اونم نصف شبا درست کار میکنه!
    سلام زی زی جانم
    دیشب دیگه شما پاسخگو نبودین، ما هم تو وبلاگ هم نظرامون رو گذاشتیم و رد وبدل اطلاعات کردیم دیگه :دی
    1- گواهینامه اش رو باهاش مرغ و گوشت و پنیر نمیدن. :دی کلا بعدا به درد رزومه تون می خوره. (پس فردا هر جا بخواین کار کنید، خصوصا کار علمی، ازتون رزومه و سابقه کار می خوان. و همه اینها خودش مدرکی است که نشون میده که شما دوره رو گذروندید.)
    2- احتمال داره جاش عوض بشه. اما واقعا شهر زیارتی بودن دوره، باعث می شه که کلی برنامه ریزی های اجرایی بهم بریزه. ما سال 91، ماه رمضون تو طرح بودیم. خیلی خوب بودا، اما برنامه های حرم رفتن، همه چیز رو قر وقاطی می کرد، خصوصا شب های احیا... فکر کنید باید 3200 نفر رو می بردیم حرم وبرای سحری برمی گردوندیم. ضمنا چک می کردیم کسی جا نمونده باشه. واقعا بچه های کادر که به هیچی نمی رسیدن. بماند. (سال 91، آخرین سالی بود که طرح تجمیع شده بود. یعنی خواهران و برادران، مقدماتی وتکمیلی، همه یکجا بودن. البته همه چیز جدا بود، از محل کلاس ها، نمازخانه، خوابگاه و حتی مسیر رفت و آمد و... مجموعاً با بچه های کادر، چیزی حدود 3200 می شدیم. بع فک کنید با شب های کوتاه ماه رمضان که همین جوری سحر از ساعت 1 ونیم تا 3 داده می شد، با این وضعیت، باید شب احیا رو هم می رسیدیم حرم و... الحمدلله به خیر گذشت.)
    3-ببینید وقتی ان شاءالله رفتنتان که قطعی شد، با بسیج مرکز استان محل تحصیل هماهنگ کنید که اونا زنگ بزنن بسیج مرکزی استان خوزستان. البته بعدا چون کمی پیگیری داره، خودتون شماره واسم رابط طرح ولایت رو بپرسید که باهاشون بتونبد هماهنگ کنید. معمولا با کمی پیگیری می شود استان محل اعزام را عوض کرد، کما اینکه سال های قبل هم داشته ایم. یک نفر معمولا جا هست. (جار نزنید تو بچه ها که همه این کار رو بکنن. اون وقت سخت می شود کمی...)
    4- از آن طرف که خیالتان راحت باشد. همه بچه ها را می فرستند استان محل زندگی، نه تحصیل. بنابراین قضیه برگشت ان شاءالله حله که شما با بچه های خوزستان برمی گردید.
    پاسخ:
    سلام
    اگه مشهد بود خیلی خوب میشد...
    هماهنگ کردم.گفتن حله!
    دارم خواهرمو راضی میکنم که اونم ثبتنام کنه!
    چه کارا
    کل تابستونت میره ها>؟؟؟؟
    پاسخ:
    میدونم
    ولی فکرشو که میکنم میبینم خوش میگذره 
    و اینکه نیاز دارم تازگیا به یه سری اطلاعات از هر موضوعی،جنگ نرم و ییاست و مهدویت و...
    شاید اینجا بتونم یه خرده اطلاعاتمو بالاببرم
    حاجی کی بود که شدی زنش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/هاااااااااااااااااااااا
    چشممون روشن
    حالا سید کیه؟
    پاسخ:
    حالا یکی بود دیگه...!
    زنش نشدم :)
    یه ترمی هم به من میگفتن همسر شهیدD:

    +.داستانشو بگو خوووو...
    پاسخ:
    + همسر شهید؟! :))
    +حالا بعدا!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی