زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

رادیو 18

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ق.ظ

مهمون رادیو 18 بودم

اینجا

+من فقط گفتم جای علامت سوال نقطه بذار...همین! سه دور بشین پاشو اینتر بزن چیه؟!!! 

تا این لحظه خیلیا،هم دوستان خوابگاهی و دانشگاهی و هم دوستان وب به عدبیاط من ایراد گرفتن، حالا از این به بعد این نظرات روی صدا اعمال میشه به نظرم! من ادبیاتم خوبه...باور کنید!


+با تشکر از یکی از دوستان بابت کلیپ آیت الله بهجت :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    باید گوش کنیم عایا؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    کامنت بعدیتون نشون میده که گوش کردین و دیره که بخوام بگم "نه چیز خاصی نداره"!
    سلام
    هوم؟؟؟
    پاسخ:
    سلام 
    :)
    خخخخخخخخخخخ
    کلی خندیدم زی زی
    خو حالا یه چیز دیگه میگفتی آبرومون رو نمیبردی
    پاسخ:
    خو اونموقع یه همچین چیزی ذهنمو درگیر کرده بود،گفتم با بقیه سوالمو به اشتراک بذارم نظرشونو بدونم!
    زی زی گولو صدات چقدر خوب بوددددد! 
    فرزانه
    پاسخ:
    ممنون :)
    فرزانه؟
    چرا تو هم ناشناس اومدی؟!

    وقت نیست پوش بدم بعدا نظرمو میگم
    پاسخ:
    باشه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی