زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

فک کنم 59 امی!

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ق.ظ

وبلاگم جزو 100وبلاگ برتر بیان شد!!

و این یه خبر خیلی خیلی خوب بود که دیشب که من تو جاده بودم و بیحوصله، با خوندن کامنت مستر میم عین که خبر داده بودن سرحال اومدم :)

+هرجا میرفتم خودشون قبل از همه به بقیه تبریک گفته بودن! و گفتن که تو خواب هم نمیدیدم حتی! :|

+ممنون بابت کامنتای پیشاپیش و پساپستون، ولی باید عرض کنم: پیامک ها جای خالی شما را پر نمی کنند :))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

سلام
وبلاگ من هم به عنوان یکی از وبلاگهای برگزیده سال 93 انتخاب شد.
منتظر شما و رای و نظر شما هستم.
موفق باشید
پاسخ:
سلام
مبارکه :)
+سر میزنم به زودی
سلاااااااااااام^_^
مبارک باشه باو!!!!
من صفحه بعدیم^_^
پاسخ:
سلااااااااملیکم!
+پس خودت مبارک باشه :))
مبارکه عزیزم
پاسخ:
مرسی ^_^
  • صِفر کیلومتر
  • چه خودشونو تحویل میگیرن:)))


    پاسخ:
    آره واقعن،چه بعضیا خودشونو تحویل میگیرن :)))
    خخخخخخ
    اومدم تبریک بگم دیدم قبل از من چند نفر دیدن! ایش!
    یه بار خواستیم روشن شیما
    زدن تو ذوقمون
    پاسخ:
    :)))))
    +مهم نیته!!
    حالا من فک میکنم که تو دومی هستی :)

    اولی مستر میم عینه که خب چون خبر داده غیر قابل حذفه!
    تبریک میگم مبارک باشه
    پاسخ:
    مرسی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی