زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سفر 94/1/21 شیراز

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ق.ظ

+داستان در ادامه

+لازمه بگم از اول تا آخر سفر دست به سینه نشسته بودم در حالت خیره به کیفم؟!

اینایی که میخونید افکارمه.وقتی که افکارمو مینویسم،حرف نمیزنم.من به اندازه ی تمام افکارم که اینجا میخونید آرومم :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۶)

  • صِفر کیلومتر
  • سلام
    خوبه خداروشکر سفر بدی نبوده
     شما یا باید سفرنامه نویس بشید
    یا گزارش نویس اطلاعات:))))

    تبریک بابت وب




    پاسخ:
    سلام
    اینجانب ناصر خسرو2 هستم :))

    +ممنون :)
  • صِفر کیلومتر
  • اون عکس کیه؟؟؟؟
    :))
    پاسخ:
    نی نی ئه!
    اونم باباشه...استغفرالله!
    =))))))))
    ینی تو نمیتونی داستانتو مث عادم تعریف کنی؟؟=)))))
    آخ آخ پای نی نی رو^_^^_^
    پاسخ:
    عادمونه نبود؟؟!! :))
    +میخواستم پاشو گاز بگیرم ولی پاش بدجا بود! هم باباش میفهمید،هم جیغش میرفت هوا!
    سلام
    لازمه بگم از 5 غروب دیروز تا حالا 100 بار رفتم بهت پیامک بدم که
    خوبی؟؟؟
    خوشی؟؟
    تو اتوبوس چیزیت نشد؟؟؟
    چند ساعت دیگه می رسی؟؟؟
    دلم برات تنگ شده زی زی...
    شام خوردی؟؟؟
    .
    .
    .

    ولی همش یاد این میفتادم که گفتی پیامک دوست نداری 
    و
    فکر کردم مزاحم میشم
    برا همین پیام ندادم...
    پاسخ:
    سلام
    مرسی بابت حواست به من و اینکه...چرا پیام ندادی؟؟!!!
    من کی گفتم بدم میاد؟! من گفتم اهل پیام نیستم و نمیدونم آخرین بار کی بود که به من پیام داد...جدی!
    +من از دست تو ناراحت بشم؟! داشتیم؟! 
    سلام . به تازه واردا خوش آمد نمیگن؟ :دی
    پای نی نی چقد خوشگله ، استواره در حوزه های مختلف سخنرانی میکرد:دیی
    پاسخ:
    سلاااام
    تازه واردگیتون مبارک!
    +والا چه عرض کنم...از داخل و خارج هم حرف میزد...! بقیهی حرفاشو ننوشتم!
    خدا رو شکر نصف شب خوابش برد وگرنه لوزان و ژنو و 5+1 و یمن،پیشنهاد های من بود واسش!
    سلام خاتون جان
    به جای زی زی خش آمد میگیم
    :)))))))))
    پاسخ:
    آفرین پاک باخته :)
    من که دیگه نیستم...والا!
    سلام ... بلاگ خیلی کاربردی و جالبی دارید

    با تبادل لینک موافقید؟ خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم ;)
    اگر موافقید ما رو با نام: متن اهنگ لینک کنید و اطلاع بدید تا با چه نامی لینکتون کنیم
    باتشکر
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    این هم یه پست خوب دیگه

    کار قشنگی بود
    بویژه عکسش
    بویژه متن که بصورت اصلی نوشته شده (همون سبک موبایل)

    اون قسمت مربوز به سربازها را خیلی دوست دارم/
    پاسخ:
    سلام
    ممنون :)
    من همش داشتم حرفای این پشت سریا رو تایپ میکردم...!
    استوار خیلی حرف میزد!

    +این پستم یه خرده شبیه پست تورنادو شد
    مارکوپولو وارد می شود :))
    پاسخ:
    من قرار بود ناصر خسرو 2 باشم :|
    مثلا اسمم بشه: ناصر مارکو  خسرو پلو!!
    پای نینیه چه تپل و باحاله :دی
    کلی تجربه کسب میکنی تو این سفرها :)))
    پاسخ:
    کسب تجربه از حرفای بقیه!
    +آره پاش خیلی کوشولو موشولو بود...بچه به این آرومی ندیده بودم!
  • سید مجتبی خوش نظر
  • سلام وب خوبی داری به منم سر بزن وبم جنبه طنز داره آدرس وبم : khandevaneh.blog.ir
    سلام
    تبریکات بنده رو هم با تاخیر بپذیرید...
    :)
    چقدر حرف شنیدی... من ترجیح می دهم در این مواقع، بخوابم.
    پاسخ:
    سلام
    منون ؛)
    اینا بلند بلند حرف میزدن نمیذاشتن من بخوابم!
    به به چه صدایی,
    چه سری چه دمی,عجب پایی :دی 
    پیرو پست صوتی هیژده خان!
    پاسخ:
    همش ضایعم کرد !
    خوبه حالا بعضیا اول نشدن وگرنه دیگه اصلا محو میشدن...
    پاسخ:
    هی میام پست بذارم هی نت ندارم...
    منم دلم تنگ شده!!
    پست گذاشتن پیشکشت یه حالی نمیپرسی هم!!!!!

    اصلا میدونی چی ب سر خواستگارت اومده؟میدونی الان چه حالی داره؟ :(
    پاسخ:
    به خاطر این حرف تمام تلاشم رو کردم و چندباره و هزار باره صفحه ی مدیریتم رو باز کردم،اونم با این نت داغوون، تا بتونم جواب بدم به کامنتا

    حال شما؟!
    چی شده حالا؟!

    salam

    khube az shahr maham rad shodid

    :))))

    پاسخ:
    سلام هم استانی!
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی