زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بوی گل یاس

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۲۴ ب.ظ

سال پیش بود.رفتم در حمامو باز کردم که صورتمو بشورم،یه بوی گل یاس تند به مشامم خورد اصن حالی به حالی شدم...خیلی خوشبو بود.یهو به ذهنم رسید که قبلانا یکی از دوستام گفته بود که امام زمان هر جا باشه یه بوی خیلی خوبی همراهش هست.حالا چه فرقی میکرد بوی گل یاس یا نرگس،مهم این بود که امام زمان خونه ی ماس! اون روز هردو3ساعت یه بار میرفتم توی حمام و اون بورو استشمام میکردم،و عجب بویی...پس امام زمان هنوز اینجا بودش...

اومدم به خواهرم میگم فک کنم امام زمان تو حمام ماس! گفت چطور؟ واسش تعریف کردم...

گفت مامان صبح صابون حمامو عوض کرده!!! این جدیدا بوی گل یاس میدن...!

+توهم زده بودم :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • صِفر کیلومتر
  • من رسما برم سراغ همون هلی کوپتری معروف:))))
    پاسخ:
    :))))
    زی زی؟؟؟
    نچ نچ
    پاسخ:
    الان این نشوندهنده ی اعتقادات قوی منه!
    افسوس چرا؟! :))
    یا قمر بنی هاشم
    توهمی هستیا
    بعد به من میخندن سر سوتی که نصف شبی دادم
    واقعا که
    پاسخ:
    تو که خیلی ضایع بودی! میگیم با ت بگو با ه میگی!
    اصن مگه با ه شعر هم هست؟! :))
    مهندس خداییش دیگه اون خیلی داغون بود
    خخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    آره! خیلی!!!
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    توهم این موضوع هم زیباست ...
    پاسخ:
    سلام
    فک کن امام زمان بیاد خونتون...از این قشنگ تر؟!
    ان شاء الله امام زمان (عج) خودش شفا میده خوب میشی نگران نباش...
    پاسخ:
    :)))
    نه من که نگران نیستم! نگرام دور و وری هامم!!
    دیدی که من با ه هم شعر پیدا کردم دی

    پاسخ:
    :)))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی