زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بلیط گرفتم

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ

هر کی به من میرسه میگه کی میری؟ چرا نرفتی؟ کلاس نداری؟! چرا خونه ای؟!

+بیا اینم بلیطم...گفتم خیالتونو راحت کنم، هی نیاین بپرسین گیرت اومد ؟نیومد؟!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸۸)

حالا بودی
کجا به این زودی؟؟؟
:))))))))))))))
پاسخ:
نه دیگه رفع زحمت کنم...پستام داره زیاد میشه،درسم که نمیخونم.
حالا که پاک باخته رو انتخاب کردی منم میگم کریم سوارت نکنه [شکلک اخم]
پاسخ:
رحیم که هست!
(شکلک زبون درازی!)

+خیلی ازشون بدمممم میااااااد...
به سلامتی ایشالا
الان دانشجو نمونه هستی که این هفته نرفتی من به اینکه با تودوستم افتخار میکنم افتخار
پاسخ:
کمال هم نشین در من اثر کرد....
ما داریم پیش شما درس پس میدیم فقط!

+شماها تحریکم کردین نرم!
من همین جا پاک باخته رو به مبارزه دعوت میکنم!!!

(از شطرنج گرفته تااااااااااااااااااااااا کشتی و فول بوکسینگ)

اگه شطرنج و اینا رو انتخاب کردی جمعه صبح بیا چمران

و اگر اون آخریا رو انتخاب کردی جمعه عصر بیا دروازه سعدی

[شکلک مبارزه + سربند زرد]
پاسخ:
دعواس؟!
:))))))))

+به من هووووچ گونه ربطی نداره!
:)))))
زی زی؟؟؟
این ناشناس شیرازیه گویا
پاسخ:
این جاهایی رو که گفت توی شیرازن
نری ها...خطرناکه ظاهرن!!
بله شیرازی هستم...

ببخشید اشتباهی پیش اومده
در واقع من فکر کردم شما پسرید
پاسخ:
:))
 +خدا رحم کرد!!
اشتباه شد باز :) شیراز هستم نه شیرازی...
پاسخ:
+ اشتباه لفظی بود!
 بله متوجه شدم
برای همین جوابتون رو ندادم جناب ناشناس
پاسخ:
آفرین ؛)
من؟؟؟
نه بابا
آدم بدون آقاش که نمیره جایی
تازه حرفشو پس گرفت
:)
پاسخ:
یعنی آقاتون بره جلو کتک بخوره؟!
+بی رحم!!
چرا خدا رحم کرد زی زی جان؟
پاسخ:
چون میخواست کتک کاری کنه ظاهرن!
یعنی آقای آدم میره جلو کتک میزنه
کسی که خانومش رزمی کاره؛
خودش باید هرکولی باشه تو زدن دیه
:)))))))))))))
پاسخ:
بابا هرررررکووووول :)))
به خاطر تو؟؟؟
پاسخ:
نه بابا،همینجوری الکی!
حسش اومده بود ظاهرا!
خخخخخخخخخخخخخ
مراقب باش میری شیراز
این آشنا میزنه
والا
پاسخ:
:))))) حواسم هست!
من هرکول نیستم
آقامونه
:)))))))))))
پاسخ:
بابا خانومِ آقای هرکول!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

شوخی نکن
زی زی حالم گرفته اس
معلوم نیست؟؟؟
پاسخ:
نه! اصلا!
چرا؟؟!
بعدا که اون پست رو باز کردم می دونین

نومودونم
:)))))

کلا من جیگرم
(جیگر کلاه قرمزی ایناااااا)

چرا مشخص نمیشه هیچ وقت من حالم خوبه یا بد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
داری ظاهر سازی میکنی چون!
چی شده؟!
این ناشناس آدرس وبشو بده من برم اطلاعاتتو بفروشم؟؟؟؟
:))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
نهههههه! جون خودت و اطلاعاتم!!
تو بیشتر از همه میدونی!!
داری پست میذاری؟
پاسخ:
نه دارم هدرو درست میکنم :))

+هدیه س!
ایییییییییییییییییییییییییی جاااااااااااااااان
هدرشو عقش است
:***
پاسخ:
مممناااان :)))
هدیه؟؟؟
هوم؟؟؟
پاسخ:
آره
کار یکی از دوستانه :)
کدوم دوست؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
ایشون
کجا رفدی تو؟؟؟
پاسخ:
دارم گوشیمو رو سیستم تخلیه میکنم، اجازه نمیده همش ارور میده...
دستش درد نکنه
:))))))))))))

شوخی کردم من هدر نوموخوام
:)))))))))))))
پاسخ:
:))))))
آفرین!!
:)))))))))))))

+عین اون شب شده ها! خنده م گرفته!
فوضولی حسیست که نمیشه ناکامش گذاشت
والا
پاسخ:
حستو درک میکنم!
واسه همین گفتم!
نمیگفتمم خودشون لو دادن!!
گوشی یا سیستم؟؟؟
کدوم ارور میدن؟
پاسخ:
سیستم
+پدرم درومد...
چرا مثه اون شب؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اومدم نگم
بعد گفتم
بعد خودشون گفتن نگو
بعد من :|
یادش بخیر
من بندری میزدم از خنده
یعنی اگه دهنمو با پتو نگرفته بودم
کل خونه بیدار شده بودن
دلم برات تنگ میشه بری
پاسخ:
منم!
اشکم درومده بود!
چه اروری میده؟
پاسخ:
الان میگم.وایسا...
خخخخخخخخخخخخخ
یادته؟؟؟
چه سوتی میدادیم منو مهندس
پاسخ:
اونجا که شعر با ه گفت...من دیگه غش کرده بودم ینی!!!

میرم
باز نمیشه اون لینکه
پاسخ:
الان دوباه برات میذارم

+درجواب کامنت بعدیت...نه اصلا :)
بی ادبا پشت من حرف میزنید
فکر کردین من نمی فهمم
پاسخ:
سلام :)))
+چه خوب فهمیدی!
چه خوجل شده اینجا
پاسخ:
مرسی!
لطف یکی از دوستانه!
نپرس کی که باز الان دوباره شروع میشه  :))))))
فک کنم مشکل از نتم هست
پاسخ:
دوباره امتحان کن
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووون
دعواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سر ته تیکه مربا
آاااااااااااااااااااااااااخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
بزن بزن
خبیثم خودتونید
پاسخ:
:|

+بله :)
چه با لطافت!!
کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
:))))))))
اواااااااااااااااااااااااا
مهندس

؟؟؟؟؟؟؟؟

نکن از این کارا

خباثت اصلا بهت نمیاد
پاسخ:
راس میگه :|
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
زی زی تحویل بگیر
:)))))))))))
پاسخ:
:))))))
+وااای یکی منو بگیره دارم میمیرم از خنده!!
برای منم باز نمیکنه زی زی
منو خیانت؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه اصلا
پاسخ:
عععع!
برا منم باز نمیکرد!!

حالا دوباره!
این درسته دیگه! به جون خودم!
نننننننننننننننننننننننننننننننخننننننننننننننننننننند
دندونات میریزه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
+ باشه 
اینجوری خوبه؟!  :|
به به به به به به به به به به به
زی زی شمام آره
ایشونم که شیراز هستند
پاسخ:
:|

+من ایشونو فقط از اینجا میشناسم
راست میگه دختر در انظار عمومی بخنده دندوناش میریزه
قال استاد ترابی
پاسخ:
o_O??!!
وااات؟ً؟!
بترکی بازم اشتباههههههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
زی زی من چرا هیچ وقت نخواستم به تو نامبر بدم عجیبه ها
پاسخ:
+مگه تو به همه نامبر میدی؟؟؟!!!
:|||||
دددددددددددددددددددددد باز میخنده
دختر دندونات میریزه نخند
هیچی استاد رو ولش کن
پاسخ:
باشه  :|
اصلا من یه مدت همش میخوام تو رو عروس کنم به هر کی میرسه میندازمت
توی پدر صلواتی همش درمیری
این خوبه ها
خب بیشتر آشنا بشید دی
پاسخ:
من اصصصلا قصد ازدواج ندارم  :|
پاک باخته راست نمیگم
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
زی زی
این چه اروریه؟؟؟
پاسخ:
من چمیدونم...تو سر در میاری
نه نه
من با این مدل ازدواجا کاملا مخالفم

پاسخ:
منم :|
مهندس تو شماره منو داری
بعد به زی زی شماره میدی؟؟؟؟
این انصافه؟؟؟
پاسخ:
نچ نچ نچ!!
خودمم مخالفم فقط نیت و قصد اذیت زی زی می باشد
بیا تیم من یه ذره بخندیم بهش
پاسخ:
آقا نمیشه...!
چند نفر به یه نفر؟!!
زی زی تو راس میگی
منم میگم دوماد خونه مادرشه
تو نبودی که یه وخ
والا
پاسخ:
من نفهمیدم چی گفتی الان  :|
الان به زی زی توضیح میدادم اون خطی رو که به بچه های نت میدم خاموشه
حسشم نیس روشن کنم والا اولین نفر به تو اس میدم
این ارور ماله وبته آخه
ربطی به ریختن محتویات گوشیت تو سیستم نداره که
پاسخ:
نه بابا مال نت نیست
اچازه نمیده از گوشی به سیستم کپی کنم
اصلا قبول نیست مهندس
برو حس بخر والا
پاسخ:
حس بخره؟؟؟؟!!!
زی زی داره میره
این دو شب اذیتش نمیکنم
پاسخ:
ینی بقیه ی شبا میخوای اذیتم کنی؟! 
من خودم یه خوابگاهو اذیت میکنم اگه به اذیت کردنه!
امروز راه به راه خرابکاری کردم
اصلا نمی دونم چم شده
صبح داشتم بی هوا می رفتم تو دل ماشینا وسط خیابون
انگار دارم میرم تو پیاده رو
شانس آوردم اون همه ماشین زیرم نگرفتن
:/
پاسخ:
قسمت نبوده بمیری :)
یعنی چی از سیستم به گوشی
تو مگه حافظه گوشیت (عکس و فیلم و اینا رو...)
تو سیستم نمیریختی؟
پاسخ:
چرا،همینا دیگه...
الان که دارم انتقال میدم همش ارور میده
نمیدونم چیکار کنم :/
الان حال میده اذیتش کنی
بعدم جایی نمیره که میره شیراز
خیلی هم خوج میگذره من آرزوم بود شهر دیگه قبول بشم
خیلی تجربه باحالیه 4 سال دور از خونوادت باشی

پاسخ:
آره تجربه هاش باحاله در کل
ولی سختیای خودشم داره
بدبدختی الان میان ترماس که شروع شده و من هیچی نخوندم بعد تو میگی برم یه گوشی دیگم روشن کنم ؟
اصلا هم خوب نیست
یه شهر دیگه بری
پاسخ:
هیچ جا مثل خوده شهر آدم نمیشه!
+ولی خوابگاه هم مستقل میشی...با اینکه سخت میگذره ولی خیلی چیزا یاد گرفتم...
نه نه نرو
من خودم درس ندارم راحتم
فقط 3 واحد دارم
:)))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
فقط 3 تا؟! 
خوشبحالت!!

همش دو نفریم به یه نفر
بعدشم حرف حق میزینیم دیه میگیم بیا برو مزدوج شو بذار راه برای ما مجرد کوچیک ترا باز بشه مدیونی اگه فکر کنی واس خودم میگم
پاسخ:
:|
+من نمیخوام از مامان بابام جدا شم...
فک کنم زی زی رفت
یا نتش قطع شد
چرا خوب نیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظرم خیلی خوبه
من عاشق سفرم
عاشق رفتن به شهرای دیگه
خیلی خوش میگذره
البته فکر کنم به زی زی خیلی سخت میگذره و نمیتونه خودشو وفق بده
پاسخ:
وفق دادن که چیزی نیست...اتفاقا من با هر محیطی کنار میام
فقط سخت میگذره...
الان به نظرت بزرگتر این جمع سه تایی کیه؟
فکر کنم تو باشی
منتهی زی زی کیس زیاد داره من از شما خبر ندارم
منم عاشق سفرم
سالی چند تا سفر مجردی هم دارم
کلا تو یه جا میپوسم ولی زندگی تو یه شهر دیگه خیلی سخته
خخخخخخخخخخخخ
همون بهتر که خبر نداری
والا
:))))))))))
برا ارشد بزن شیراز
چه سختی هر هفته میتونی برگردی خونتون
همکلاسیای من سه روز از صبح تا شب اینجا خوابگاهن 4 روز شهرشون میرن
کلا به اونا که خیلی خوج میگذره
هفته ای هم یه بار باهم درمیایم بیرون
اونا میان شهر
میریم خوج گذرونی
شیراز نه
دلم کیش رو میخواد بزنم
دوره ولی میشه دوهفته یه بار برگشت


چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خبر داشتم که تا الان هم شوورت داده بودم
هم یه بچه داشتی الان دی
زی زی ناپدید شده
همین تو راه بودنه کلافت میکنه
هویجوری

خب فعلا آمادگی ندارم
:)))))))))))
نه من آدمی نیستم که کلافه بشم
راهشم خیلی دور نیست یه بلیط هواپیما به تهران
بعدم سه ساعت تا زنجان با ماشین
پاسخ:
فک میکنی که آسونه
انقد دردسر داره...
اوووووووووووووووووووووووووو برای ما دیه کلاس نیا
آمادگی ندارم
خیلی هم خوب داری خودت خبر نداری نمی فهمی بعله
فک کنم ناپدید شه
الان آمادگی اعتماد کردن به کسی رو ندارم متاسفانه
:/
نمی دونم شاید من زیادی پیر و بی انگیزه شدم
که دیگه حوصله راه رو ندارم
زرتی الان نمیگم که بگو بله
کیس خوبش اومد روش فکر کن بعدم چند ماه وقت داری واس خواستگاری و اینا
خب من برم دیه
یه بلایی سر موهام میاد میشم سوژه ملتا
من همین چند ماه پیش پشت دستم رو داغ کردم که فعلا کسی رو راه ندم خونه
پاسخ:
خوب کاری کردی!
هیچ جا خونه ی بابای آدم نمیشه :)
برو
منم برم
این زی زی هم بیاد هنگ کنه چت روم کردیم وبشو
:))))))))))))

شبت خوش عزیزم
پاسخ:
به چت روم زیزیگلو خوش آمدید :)
+ دو دیقه نبودما!
شبت خوش
همه دخترا درباره ازدواج این حرفا رو میزنن...ولی همش تا وقتیه که یه مورد مناسب پیدا بشه...وقتی پیدا شد دیگه غلاقه به بابا و مامان و شهر و دیار و قوم و فامیل دیگه نمیتونه مانع ازدواجشون بشه...

البته مورد مناسب خیلی کم گیر میاد...همه پسرا که مث من نیستن...والاااااا
پاسخ:
:)))))
اصن اینا علائم خودشیفتگی در شما نیست،اصصصلا!!

+ببخشید شما کدوم ناشناسین الان؟!
قدیمیه یا جدیده؟! 
قید کنید که من بتونم تفکیکتون کنم از هم!
zizi man alan daghighan daram helikopteri mizanam. Khoda barat besaze ba in nashenas. Khkhkhkhkhkh
پاسخ:
نمیدونم کدومه! قروقاطی شدن!
فک کنم قدیمیه س!!
زی زی ناشناسم خوبه ها
مدیونی اگه فکر کنی الان از خواب بیدار شدم
دیشب تا ساعت 3 و نیم نمت بودم
پاسخ:
من تا 8/30 صبح بیدار بودم،2ظهر بیدار شدم!
+ناشناااااس بیا این مهندسو بگیر منو خلاص کنه!
نه دیه قرار اول تو رو شوور بدیم
من نه ته پیازم نه سرش
مساله زی زی
پاسخ:
شوهر چیست؟!  :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی