زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شام:کشک بادمجون خیلی خوشمزه

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ب.ظ

مامان امشب رفت اراک تا آخر هفته سر کلاس باشه،گفت تو خونه ای بابات خیالش راحته واسه غذا و ظرف شستن و ...

تصمیم گرفتم شام کشک بادمجون درست کنم.کشک بادمجون من خوردن داره هاااا...!

+3_4 حلقه بادمجون سرخ شده کنار گذاشته بودم،خواهر کوچیکه اونا رو آورد خورد

بابام به خواهرم گفت بره واسش ماست بیاره و نخورد

خواهر کوچیکتره هم خواب بود!


+زنگ میزنم به مامانم و جوری که بابا بشنوه میگم: مامان کجایی؟! 

مامااااان من دیگه غذا نمیپزم،میخوام خودم تنهایی تا وقتی که میای کشک بادمجون بخورم، کاری نداری؟! خداحافظ


+بابام کشک رو قاطی دوست نداره،جدا میخوره وگرنه با کشک تزئینش میکردم...حالا بیا و خوبی کن :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

میگم چرا شبیه کشک بادمجون نیست
کشک نداره
بعدم شما گوشت و پیاز و روغن داغ با نعناع نمی ریزین؟؟؟؟؟
پاسخ:
گوشت؟؟!! نه!
پیاز و نعنا و روغن داغ ریختم
کشک هم قاطیش نکردم...بابام قاطی دوست نداره...جدا گذاشتم کشکو
دیده نمیشه که
آره گوشت چرخ کرده
پاسخ:
تا حالا با گوشت امتحان نکردم...
+دفعه بعد گوشتم قاطیش میکنم ببینم چجوری میشه.
قاطی نکن
به مقدار خیلی کم برای تزئین روش بریز خوجمزه میشه
پاسخ:
ها...باشه :)
مهندس گوشت رو تو حلیم بادمجون میرین تو کشک بادمجون گوشت نمیریزن
+ زیزی این شبیه قرمه سبزیه هااا! ینی نعناشو زیاد ریختی؟
پاسخ:
تو هم فهمیدی؟!
کم ریختم دیدم قیافه نداره،کلی دیگه دوباره ریختم روش!
ولی از قیافه ش مشخص نبود...از کجا فهمیدی؟! جون من...!
بعد از اینکه جمع کردم سفره رو، کجش کردم بشقابو، به دور از چشم بقیه البته،یه کاسه روغن ازش گرفتم!
خیلی خیلی روغن توش قایم شده بود!
الان: ساعت 6:46
حاضرین در سایت : 63 نفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
عععععععه!
چجوری؟!
فک کنم آمار اشتباه میده وبم! 
ینی همشون آدمن؟؟!
واقعا شصته و سه نفر عجیب بود 😮
از رنگش فهمیدم دیگه... این رنگی نباید باشه اخه! یه چیزی تو مایه های قهوه ای میشه بعد که نعنا میریزی سبز هم قاطیش میشه ولی اینو سبز کردی کلا تو!
پاسخ:
خیلی مزه نعنا میداد!
من همین جا خواستگاریم رو پس میگیرم :|
پاسخ:
:)))))

+دلت میاد؟! من آشپزیم فوقالعععاده س!!!
+ناشناسا قاطی پاتی شدن!نمیدونم کی به کیه!!
زی زی؟؟؟
این شازده ناشناس که خواستگاری کرده کیه؟؟؟
هوم؟؟؟
پاسخ:
ناشناسه دیگه!
زی زی من اینو میزنم نابود میکنماااااااااااااااااا
پاسخ:
:)))))

+خشم پاک باخته!
من ناشناس اصلیه هستم...قدیمیه :)
پاسخ:
بله بله...متوجه هستم!
:)
سلام مهندس
+
ببخشیدا
از هر غذایی که بادمجان توش باشه متنفرم

پاسخ:
سلام
من دکترم،خواهرم  مهندسه!

+یکی از استادامونم از بادمجون متنفر بود...شما نیستین احیانن؟؟!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی